ligt er aanquote:
uh uh.. ik zal zorgen dat je op een andere trein komt die dag danquote:
Zozo, wat een verschil met je tweede naamquote:Op maandag 23 januari 2006 18:56 schreef peenenui het volgende:
hallo daar ben ik weer nu met mijn eigen gebruikersnaam
nog iets te doen hier?
Dan zit ik al lang in N-Z.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uh uh.. ik zal zorgen dat je op een andere trein komt die dag daneentje die per ongeluk naar Londen rijd of zo.
![]()
Dag indahmafiaquote:
goeienavondquote:
ja was foutje met registreren dus nu onder dezequote:Op maandag 23 januari 2006 19:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zozo, wat een verschil met je tweede naam![]()
koud?? wat noem jij koudquote:Op maandag 23 januari 2006 19:05 schreef peenenui het volgende:
[..]
ja was foutje met registreren dus nu onder deze
koud he vanavond?
Jep, lekker slaapweer. Ik moet morgen alleen wel weer door deze kou naar 't werk. Maar ja, alles beter dan regen.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:05 schreef peenenui het volgende:
[..]
ja was foutje met registreren dus nu onder deze
koud he vanavond?
Ik heb connecties.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nog beter, zo ver mogelijk weg, kan dat in ieder geval niet fout gaan.![]()
Over werk gesproken, kreeg vanmiddag een tel dat ik morgen eindelijk weer aan de slag kan!!!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jep, lekker slaapweer. Ik moet morgen alleen wel weer door deze kou naar 't werk. Maar ja, alles beter dan regen.![]()
wat ga je doen? IJsmeester?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Over werk gesproken, kreeg vanmiddag een tel dat ik morgen eindelijk weer aan de slag kan!!!
Ik heb weer andere connecties.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ook, op Duivendrecht 1 maal![]()
VersaceKitten!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
VersaceChica.. VersaceDinges in ieder geval dan?
Dies te jong.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
VersaceChica.. VersaceDinges in ieder geval dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |