quote:
Pat heeft mijn biertje vast en doet gek op fris, hij was mijn bobquote:Op zondag 22 januari 2006 21:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
beetje zat?
jullie houden elkaar wel in evenwicht geloof ik
Wat een leuke gozert!quote:
das dan wel weer liefquote:Op zondag 22 januari 2006 21:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat heeft mijn biertje vast en doet gek op fris, hij was mijn bob.
quote:
En het verschil is dat hij er jonger uit ziet?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:13 schreef es70 het volgende:
[..]Alleen inmiddels geen snor en sik meer
.
Volgens mij maakt dat niet uit hoor... Prikt wel een stuk minder, da's wel weer okayquote:Op zondag 22 januari 2006 21:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En het verschil is dat hij er jonger uit ziet?
glad houden dusquote:Op zondag 22 januari 2006 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat niet uit hoor... Prikt wel een stuk minder, da's wel weer okay.
Hmm ok omdat men vaak vindt dat snorloos en sikloos iemand er jonger uit ziet.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat niet uit hoor... Prikt wel een stuk minder, da's wel weer okay.
Of op een lengte die net iets meer is dan stoppelsquote:
hoiquote:Op zondag 22 januari 2006 21:17 schreef Sjowhan het volgende:
Goeienavond, na druk weekend weer tijd voor FOK!
Leeftijd en uiterlijk zeggen me niet zoveel. Bovendien wordt iedereen op een bepaald moment kreukeligquote:Op zondag 22 januari 2006 21:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm ok omdat men vaak vindt dat snorloos en sikloos iemand er jonger uit ziet.
ik hoop voor jullie dat dat nog even duurt!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Leeftijd en uiterlijk zeggen me niet zoveel. Bovendien wordt iedereen op een bepaald moment kreukelig.
Och, voorlopig ben ik niet ontevredenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik hoop voor jullie dat dat nog even duurt!
das helemaal mooiquote:Op zondag 22 januari 2006 21:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Och, voorlopig ben ik niet ontevreden. De laatste jaren word ik juist steeds blijer als ik in de spiegel kijk
.
Wat viel er te vierenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |