doe maarquote:Op zondag 22 januari 2006 20:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb nog foto van blond zonder bril (beetje zat), en nog ergens een met rood haar. Ik heb er zelfs nog een met een lange gele staart ergens
.
daar stond ik toch opquote:Op zondag 22 januari 2006 20:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb alleen een filmpje waarin jij je uitlaten test.![]()
Blond is zoveel werk als je van jezelf donkerder bentquote:Op zondag 22 januari 2006 20:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar is mijn vrouw vorige week ook op over gestapt na jaren lichtblond
als je donkerder dan donkerblond bent wel jaquote:Op zondag 22 januari 2006 20:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Blond is zoveel werk als je van jezelf donkerder bent.
quote:
beetje zat?quote:
quote:
Pat heeft mijn biertje vast en doet gek op fris, hij was mijn bobquote:Op zondag 22 januari 2006 21:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
beetje zat?
jullie houden elkaar wel in evenwicht geloof ik
Wat een leuke gozert!quote:
das dan wel weer liefquote:Op zondag 22 januari 2006 21:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat heeft mijn biertje vast en doet gek op fris, hij was mijn bob.
quote:
En het verschil is dat hij er jonger uit ziet?quote:Op zondag 22 januari 2006 21:13 schreef es70 het volgende:
[..]Alleen inmiddels geen snor en sik meer
.
Volgens mij maakt dat niet uit hoor... Prikt wel een stuk minder, da's wel weer okayquote:Op zondag 22 januari 2006 21:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En het verschil is dat hij er jonger uit ziet?
glad houden dusquote:Op zondag 22 januari 2006 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat niet uit hoor... Prikt wel een stuk minder, da's wel weer okay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |