Hmm ok omdat men vaak vindt dat snorloos en sikloos iemand er jonger uit ziet.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat niet uit hoor... Prikt wel een stuk minder, da's wel weer okay.
Of op een lengte die net iets meer is dan stoppelsquote:
hoiquote:Op zondag 22 januari 2006 21:17 schreef Sjowhan het volgende:
Goeienavond, na druk weekend weer tijd voor FOK!
Leeftijd en uiterlijk zeggen me niet zoveel. Bovendien wordt iedereen op een bepaald moment kreukeligquote:Op zondag 22 januari 2006 21:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm ok omdat men vaak vindt dat snorloos en sikloos iemand er jonger uit ziet.
ik hoop voor jullie dat dat nog even duurt!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Leeftijd en uiterlijk zeggen me niet zoveel. Bovendien wordt iedereen op een bepaald moment kreukelig.
Och, voorlopig ben ik niet ontevredenquote:Op zondag 22 januari 2006 21:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik hoop voor jullie dat dat nog even duurt!
das helemaal mooiquote:Op zondag 22 januari 2006 21:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Och, voorlopig ben ik niet ontevreden. De laatste jaren word ik juist steeds blijer als ik in de spiegel kijk
.
Wat viel er te vierenquote:
eindelijkquote:Op zondag 22 januari 2006 21:57 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized is even een globaal schematje aan het maken voor zijn rondreis.
Korfbal tochquote:Op zondag 22 januari 2006 22:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
oh, gewoon een verenigingsfeest met band in de kantine van de vereniging
ik heb ooit 6 weken op korfbal gezeten, omdat ze één heer tekort kwamen bij een nieuwe vereniging, maar ik hou het toch liever bij handbalquote:Op zondag 22 januari 2006 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Korfbal toch. Korfbalfeesten zijn okay
. Tenminste, dat waren ze in de tijd dat wij er heen gingen
.
Ik doe gewoon helemaal niets aan sportquote:Op zondag 22 januari 2006 22:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb ooit 6 weken op korfbal gezeten, omdat ze één heer tekort kwamen bij een nieuwe vereniging, maar ik hou het toch liever bij handbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |