Das het tegenovergesteldequote:
Alsof jij iemand van 15 wil.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat nie rekt da scheurt wel
jong geleerd is oud gedaan
eens moet de eerste keer zijn
ect.ect.
De stemming zit er al in zo te zien...quote:Op maandag 23 januari 2006 19:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat nie rekt da scheurt wel
jong geleerd is oud gedaan
eens moet de eerste keer zijn
ect.ect.
quote:
aah.. 'toevallige' voorbijganger esquote:Op maandag 23 januari 2006 19:17 schreef es70 het volgende:
[..]
De stemming zit er al in zo te zien...
Tegenwoordig komen ze met bosjes aangelopen.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neuh.. zit amper haar ophoewel, tegenwoordig
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tegenwoordig komen ze met bosjes aangelopen.![]()
![]()
![]()
Ik wilde hem niet inkoppen.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah.. 'toevallige' voorbijganger es![]()
![]()
quote:
Nee hoor, al sinds 2 uur vanmiddagquote:Op maandag 23 januari 2006 19:21 schreef peenenui het volgende:
zo gaat wel snel hier, iedereen zeker net thuis?
Mijn reputatie is naar de kl*tequote:Op maandag 23 januari 2006 19:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik wilde hem niet inkoppen.![]()
Leuke dag gehad es?
als zo'n verdoving half uitgewerkt is, da's het gevaarlijkst. Dan dénk je dat je al voelt, maar toch nog net niet..quote:Op maandag 23 januari 2006 19:21 schreef es70 het volgende:
Verdoving van de tandarts is eindelijk uitgewerkt.
Hij had denk ik het idee dat hij een olifant moest omleggen ofzo.
Met het gevolg dat je steeds op de binnenkant van je wang of je lip zit te kauwen tijdens het etenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als zo'n verdoving half uitgewerkt is, da's het gevaarlijkst. Dan dénk je dat je al voelt, maar toch nog net niet..![]()
en dan gaan drinkenquote:Op maandag 23 januari 2006 19:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als zo'n verdoving half uitgewerkt is, da's het gevaarlijkst. Dan dénk je dat je al voelt, maar toch nog net niet..![]()
[FOK!radio]: waarom een bijbel in sms-taal?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:08 schreef Jaguarized het volgende:
Ey class, open jij eens het FokRadio topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |