Hai ququote:Op maandag 23 januari 2006 15:52 schreef qu63 het volgende:
B.!![]()
![]()
ik wil die knuffel wel
*schoodbappen doen is
Ik vind jouw knuffie fijn!quote:Op maandag 23 januari 2006 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je vind mijn knuffel niet fijn?![]()
![]()
En dan zorgen dat de reuma niet verder gaat.![]()
Als je maar minder last ervan krijgt. Hoe zit het met werk?
Dan is het goed.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik vind jouw knuffie fijn!![]()
![]()
Nee er zijn wel goede medicijnen tegen maar ja het is nooit iets wat helemaal weg gaat.
Werktechnisch gezien is het even wat minder. Maar goed daar moeten we maar wat oplossingen voor zien te verzinnen.
maar ik ben alweer terugquote:Op maandag 23 januari 2006 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai qu
Je wil die wel en gaat gelijk er vandoor
Ik dacht vroeger dat de wolken stil stonden en dat door de draaing van de aarde de wolken over mee heen gingenquote:Op maandag 23 januari 2006 12:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
de overige 63% beweert dat ze stil staan tov elkaar
Niet eens zo'n rare gedachte, ware het niet dat de rotatie van deze aardkloot vrij constant isquote:Op maandag 23 januari 2006 16:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat de wolken stil stonden en dat door de draaing van de aarde de wolken over mee heen gingen!
Ja klopt, maar op de ene moment staan ze bijna stil en op het ander moment dan vliegen ze om je oren, en toen dacht ik van: euhquote:Op maandag 23 januari 2006 16:24 schreef Walken het volgende:
[..]
Niet eens zo'n rare gedachte, ware het niet dat de rotatie van deze aardkloot vrij constant is
Jagquote:
kan je niet iets in je jas doen ofzo?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:27 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm... ik heb mijn koffer als test volgegooid met de dingen die ik gekocht had voor Indonesië (LED verlichting, 1/4 rond planken met beugels, wat boeken, kado's.. en nu wassie 25 kilo.. 5 kilo te zwaar.. Nu moet ik gaan kiezen wat ik de volgende maand mee ga nemen..
Voor de 15e eeuw had je gelijk gekregenquote:Op maandag 23 januari 2006 16:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar op de ene moment staan ze bijna stil en op het ander moment dan vliegen ze om je oren, en toen dacht ik van: euhdeugt dit wel
Nu al.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:27 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm... ik heb mijn koffer als test volgegooid met de dingen die ik gekocht had voor Indonesië (LED verlichting, 1/4 rond planken met beugels, wat boeken, kado's.. en nu wassie 25 kilo.. 5 kilo te zwaar.. Nu moet ik gaan kiezen wat ik de volgende maand mee ga nemen..
Sorry, maar ik ben niet in die tijd geborenquote:Op maandag 23 januari 2006 16:29 schreef Walken het volgende:
[..]
Voor de 15e eeuw had je gelijk gekregen![]()
Of je betaalt gewoon iets extra voor die 5 kilo bagagequote:Op maandag 23 januari 2006 16:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik neem geen jas mee, hier mag het dan koud zijn, ik ga direct de trein naar Schiphol in, en als ik weer uitstap is het 30+quote:Op maandag 23 januari 2006 16:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan je niet iets in je jas doen ofzo?
Ja, deze twijfel is van levensbelang. Wordt het het setje gekleurde bordjes voor snacks, of de 1/4 ronde houten planken voor de badkamer.quote:
Je moet in Duivendrecht overstappen, spoor 4, koud station enzo.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik neem geen jas mee, hier mag het dan koud zijn, ik ga direct de trein naar Schiphol in, en als ik weer uitstap is het 30+
Per kilo is't 40 euro of zo.. dan betaal ik meer aan overgewicht dan het product kostte. Dan laat ik het wel thuis tot de volgende keer. (is toch voor juli al)quote:Op maandag 23 januari 2006 16:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Of je betaalt gewoon iets extra voor die 5 kilo bagage![]()
Hallo trouwens
Gekleurde bordjes? Die hebben ze daar toch ook wel? En hout ook wel?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, deze twijfel is van levensbelang. Wordt het het setje gekleurde bordjes voor snacks, of de 1/4 ronde houten planken voor de badkamer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |