Als Klassen rijdt zoals ze afgelopen weekend in Calgary reed, is de gouden medaille op deze afstand al vergeven. Net als op de 1500m en de 3000m.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:42 schreef komrad het volgende:
Witty was echt nergens maar ze ging er ook niet echt voor
Ik vind deze erg lastig te voorspellen
Continentaal kampioenschap gewonnen met een nieuw WR punten.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:55 schreef komrad het volgende:
wat heeft klassen dan gedaan in calgary?
Ze had ook 1.52.nog iets op de 1.500 meter. Maar dat is eigenlijk ook off-topic.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:05 schreef komrad het volgende:
ja maar dat is all round, het gaat erom dat je 1x heel erg kan knallen en dat is hopelijk voor wust weggelegd
Om nog maar te zwijgen over dequote:Op maandag 23 januari 2006 20:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze had ook 1.52.nog iets op de 1.500 meter. Maar dat is eigenlijk ook off-topic.
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:43 schreef komrad het volgende:
denken jullie dat wust tegen klassen en friesinger op kan?
Daar ben ik het zowaar mee eensquote:Op maandag 23 januari 2006 20:54 schreef Wombcat het volgende:
Ik doe voorlopig even ruig en roep:
1. Simionato
2. Friesinger
3. Klassen
Klassen is over haar hoogtepunt heen, Friesinger is ook niet op haar scherpst. Simionato kan 't nog steeds.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:59 schreef Arcee het volgende:
Witty kan wel een streep door. Rodriguez zie ik ook niet op 't podium komen.
Wie wel?
1. Klassen
2. Friesinger
3. Simionato
Nee, eigenlijk nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:26 schreef Bruce117 het volgende:
Het is mogelijk, maar uitgesproken favoriet zijn de nederlandse meiden niet
Ireen Wüst zal in feitelijk wel kunnen,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:26 schreef komrad het volgende:
nou wust en timmer hebben serieus kans denk ik
Ik hoop ook voor Marianne Timmer.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:41 schreef snellejelle het volgende:
ik geef marianne toch wel een goede kans. na de mislukte 500 meter is dit haar onderdeel en zal ze wat willen laten zien. dat ze het kan weten we allemaal
vergeet chiara niet. die komt sowieso op het podium denk ikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:56 schreef Norrage het volgende:
Wust, Timmer, Gerritsen. Nederlands podium!!!
Maar ik denk toch dat het tussen Friesinger, Klassen en Wust zal gaan...en misschien Timmer...De sprinters heb ik niet zoveel vertrouwen in, die zijn over hun hoogtepunt heen dit jaar volgens mij :/
Ik heb toch het gevoel dat zij de laatste tijd niet meer zo opperbest presteert...Maar ja, ze schaatst in haar thuisland dus van de sprinters dicht ik haar inderdaad nog een kansje toe...Goud sowieso niet hoor :/quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vergeet chiara niet. die komt sowieso op het podium denk ik
Klassen is ook over haar hoogtepunt heen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:56 schreef Norrage het volgende:
Wust, Timmer, Gerritsen. Nederlands podium!!!
Maar ik denk toch dat het tussen Friesinger, Klassen en Wust zal gaan...en misschien Timmer...De sprinters heb ik niet zoveel vertrouwen in, die zijn over hun hoogtepunt heen dit jaar volgens mij :/
Geen goud, denk ik ook, voor Simionato dus. Haar 500m viel me wat tegen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:04 schreef Norrage het volgende:
Ik heb toch het gevoel dat zij de laatste tijd niet meer zo opperbest presteert...Maar ja, ze schaatst in haar thuisland dus van de sprinters dicht ik haar inderdaad nog een kansje toe...Goud sowieso niet hoor :/
dit seizoen heeft ze een paar uitschieters gehad op de 500 meter. haar kracht ligt toch op de duizend. ik verwacht dat ze erbij zitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klassen is ook over haar hoogtepunt heen...
[..]
Geen goud, denk ik ook, voor Simionato dus. Haar 500m viel me wat tegen.
Maar ik zie haar toch als kanshebber, maar wel achter Wüst natuurlijk.
Ik ook, maar in combinatie met zo'n 500m-uitschieter was 't waarschijnlijker geweest.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:25 schreef snellejelle het volgende:
dit seizoen heeft ze een paar uitschieters gehad op de 500 meter. haar kracht ligt toch op de duizend. ik verwacht dat ze erbij zit
eenschquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:37 schreef Sidekick het volgende:
Wust, Timmer, Friesinger, in die volgorde.
Volgens mij zat ik er met deze post wel een beetje naast.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
heb Wust niet voor niets niet genoemd in mijn OP
Niettemin blijf ik wel bij deze voorspelling.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:54 schreef Wombcat het volgende:
Ik doe voorlopig even ruig en roep:
1. Simionato
2. Friesinger
3. Klassen
Of Klassen een echt goede tijd neerzet is nog maar te zien.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:40 schreef Wombcat het volgende:
Klassen ook al in 8e rit.
We hebben dus al vroeg een paar goede richttijden (tenminste ik hoop dat De Loor een goede neerzet).
Ga je gang.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:42 schreef snellejelle het volgende:
hoeveel mensen gaan de loting nog posten nu
Op Wüst na, die start in de één-na-laatste rit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:11 schreef maril het volgende:
we moeten allemaal wel vroeg
had het al geeditquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op Wüst na, die start in de één-na-laatste rit.
Alvast een grap voor Dijkstra/Snoeks:quote:
Dat is inderdaad het probleem, ze moet bij de start proberen bij te blijven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:08 schreef Remzz het volgende:
Prachtige loting voor Wüst, Simionato is ook geen wereldstarter. Dus geen problemen bij de kruising, daarna in de laatste binnenbocht onderdoor komen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alvast een grap voor Dijkstra/Snoeks:
Ik weet één ding zeker: "Lee wint".
En ze staat gewoon 5e?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zij won toch in Inzell, waar geen van de toppers er was?
Klopt, dat maakt de ranking een beetje geflateerd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zij won toch in Inzell, waar geen van de toppers er was?
Zhurova staat net boven haar. Die won ook in Inzell.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Klopt, dat maakt de ranking een beetje geflateerd.
Wüst reed Timmer naar huis bij het OKT, nog voordat ze in een goudroes was. Daar kan zeker iets moois uit komenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wust schat ik hoger in voor de 1500 meter. Van de Nederlanders moeten we het op de 1000 meter vooral van Timmertje hebben.
nou niet gaan voorzeggen hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alvast een grap voor Dijkstra/Snoeks:
Ik weet één ding zeker: "Lee wint".
O ja, de wereldkampioene. Die hebben we ook nogquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:38 schreef Wombcat het volgende:
Ik wil hier toch nog eens vermelden dat ik hoop op een goede prestatie van Barbara de Loor![]()
ik was al bang dat je van je geloof was gevallenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:38 schreef Wombcat het volgende:
Ik wil hier toch nog eens vermelden dat ik hoop op een goede prestatie van Barbara de Loor![]()
de wereldkampioen van vandaag deed het niet slechtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:39 schreef Brahimov het volgende:
[..]
O ja, de wereldkampioene. Die hebben we ook nog![]()
Mwja, ze moet vroeg los en start buiten. Geen voordelen, imho.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik was al bang dat je van je geloof was gevallen
ik hoop dat babs d'r kunstje van vorig jaar nog es kan herhalen
Ik had het in dit topic helemaal nog niet gezegd. Het moest hier ook staan natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik was al bang dat je van je geloof was gevallen
ik hoop dat babs d'r kunstje van vorig jaar nog es kan herhalen
Jawel. Gewoon na haar rit zout op het ijs strooien.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:40 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Mwja, ze moet vroeg los en start buiten. Geen voordelen, imho.
ja. deutekom doet alleen 1500quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:45 schreef Wombcat het volgende:
Van de ploegachtervolgeraars doet toch alleen Wust mee?
Ik dacht al die deed toch de 1000, maar toch nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja. deutekom doet alleen 1500
nee hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik dacht al die deed toch de 1000, maar toch niet
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:51 schreef Bruce117 het volgende:
Ben heel benieuwd wat het morgen gaat worden.
Hoop dat er een nederlandse medaille inzit.
Wüst.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:51 schreef Bruce117 het volgende:
Ben heel benieuwd wat het morgen gaat worden.
Hoop dat er een nederlandse medaille inzit.
En daar gaan ook nog 8-10 uur slaap af. Het is dus gauw... ook al kan ik pas vanaf 18:00u kijkenquote:
oei da's flink balenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:22 schreef Brahimov het volgende:
[..]
En daar gaan ook nog 8-10 uur slaap af. Het is dus gauw... ook al kan ik pas vanaf 18:00u kijken![]()
Zonde, waarom?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:22 schreef Brahimov het volgende:
[..]
En daar gaan ook nog 8-10 uur slaap af. Het is dus gauw... ook al kan ik pas vanaf 18:00u kijken![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:34 schreef snellejelle het volgende:
Arcee zal wel niet op Gerritsen letten in haar rit, die is dan enigzins afgeleid
Mag je niet een uurtje eerder weg (of kun je ze niet een uurtje eerder wegsturen).quote:
Nee joh, wordt a la Wetten, iets beter misschien. Vorig jaar in Inzell waren die wedstrijden niet onder gelijke omstandigheden.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:15 schreef Wombcat het volgende:
Vergeet Barbara niettoch een belangrijke outsider.
Ze is ook met andere omstandigheden al vaak genoeg 4e, 5e, of 6e geweest. Denk aan Van Velde. Daar had ook niemand op gerekend.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:20 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Nee joh, wordt a la Wetten, iets beter misschien. Vorig jaar in Inzell waren die wedstrijden niet onder gelijke omstandigheden.
Als timmer niet te goed is mag ze misschien nog de 1500 meter schaatsen.
Ik ga eens zoeken wanneer ze nog meer zo goed wasquote:Op zondag 19 februari 2006 09:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze is ook met andere omstandigheden al vaak genoeg 4e, 5e, of 6e geweest. Denk aan Van Velde. Daar had ook niemand op gerekend.
Nagano 5000 meter 4e, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:23 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Ik ga eens zoeken wanneer ze nog meer zo goed was
En WK afstanden:quote:Op zondag 19 februari 2006 09:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nagano 5000 meter 4e, bijvoorbeeld.
2 keer 4e in collalbo zonder een hoop toppers. Ze heeft laatste jaren wel veel 4e plaatsten behaald op de 1500 meter. Dus Barbara for 1500 meter!quote:Op zondag 19 februari 2006 09:23 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Ik ga eens zoeken wanneer ze nog meer zo goed was
ooohhh, Ik dacht dat je de 1000 meter bedoeldequote:Op zondag 19 februari 2006 09:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nagano 5000 meter 4e, bijvoorbeeld.
Was ook wat logischer natuurlijk. Maar dacht ook niet dat Van Velde veel 1000 meters gewonnen had voordat 'ie olympisch kampioen werd. Maar strikt genomen heeft De Loor vorig jaar in Inzell haar Van Velde-moment al gehad.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:35 schreef sturky100 het volgende:
[..]
ooohhh, Ik dacht dat je de 1000 meter bedoelde![]()
Ik hoop het. En omdat je gisteren deze avatar al had hoop ik het voor jou helemaal!quote:Op zondag 19 februari 2006 09:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was ook wat logischer natuurlijk. Maar dacht ook niet dat Van Velde veel 1000 meters gewonnen had voordat 'ie olympisch kampioen werd. Maar strikt genomen heeft De Loor vorig jaar in Inzell haar Van Velde-moment al gehad.
Maar er kan er best nog een komen
Héél veel kans geef ik haar ook niet, maar omdat iedereen haar structureel vergeetquote:Op zondag 19 februari 2006 09:43 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Ik hoop het. En omdat je gisteren deze avatar al had hoop ik het voor jou helemaal!![]()
Snap ik ook niet. Voreg het me al af. Misschien op basis seizoenranglijst?quote:Op zondag 19 februari 2006 09:54 schreef sturky100 het volgende:
Ik vind het mooi dat Wust tegen simionato mag in de een na laatste rit. Maar op basis waarvan mag ze zo laat starten? Ze heeft geen wereldbekerpunten. Het is dan op basis van:
*olympisch goud?
* giga tijd OKT?
Heddrick had gisteren ook al goud en een vrij goede tijd in SLC en moest toch in het begin.
Wie weet het?
quote:Op zondag 19 februari 2006 09:51 schreef komrad het volgende:
kan zo zijn wombcat, maar ze is wel lelijk dus ik kijk ietsje liever naar gerritsen en timmer
ik ben er bang voor maar ik ben ook voorquote:maar die hebben alllebei in deze omstandigheden weinig kans denk ik, het zal tussen de milers gaan
quote:Op zondag 19 februari 2006 09:51 schreef komrad het volgende:
kan zo zijn wombcat, maar ze is wel lelijk dus ik kijk ietsje liever naar gerritsen en timmer
maar die hebben alllebei in deze omstandigheden weinig kans denk ik, het zal tussen de milers gaan
Dat zou het best kunnen zijn, maar dan nog zijn er bepaalde 'groepen', anders is de complete loting natuurlijk al bekend en had Davis zeker in de laatste rit gereden gisteren.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Voreg het me al af. Misschien op basis seizoenranglijst?
Je zat 1 honderdste van de winnende tijd af.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:08 schreef sturky100 het volgende:
1 wust
2 friesinger
3.simionato
eindtijd 1.15.42
gerritsen, timmer in top 10
Gisteren zat ik aardig goed met de voorspellingen, doe er je voordeel mee![]()
Ook niet echtquote:Op zondag 19 februari 2006 09:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Voreg het me al af. Misschien op basis seizoenranglijst?
ik denk het ook. volgens mij zijn er twee/drie groepenquote:Op zondag 19 februari 2006 09:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zou het best kunnen zijn, maar dan nog zijn er bepaalde 'groepen', anders is de complete loting natuurlijk al bekend en had Davis zeker in de laatste rit gereden gisteren.
En Groothuis bij eerste 10...... Gisteren heb ik voorspeld met mijn hart. Nu iets minder. Die tijd van Wüst in Heerenveen was echt héél goed en als het goed is, is ze nu nog beter dan toen.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je zat 1 honderdste van de winnende tijd af.
Maar de top 3 had je in omgekeerde volgorde, dus dat zou betekenen dat Wüst 3e wordt.
Ik geef zelf Wüst goeie kans op goud.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:07 schreef sturky100 het volgende:
[..]
En Groothuis bij eerste 10...... Gisteren heb ik voorspeld met mijn hart. Nu iets minder. Die tijd van Wüst in Heerenveen was echt héél goed en als het goed is, is ze nu nog beter dan toen.
Precies, die 4.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:08 schreef komrad het volgende:
Ze is supersterk, als haar opening goed is gaat ze samen met friesinger, klassen en simionato voor het goud strijden denk ik.
Chiara is geen pure 500 meter rijdster. vorig jaar heeft ze geen 500 meter goed gepresteerd, volgens mij. dit jaar ineens wel, maar om 'r dan een 500 meter rijdster te noemenquote:Op zondag 19 februari 2006 10:08 schreef komrad het volgende:
Ze is supersterk, als haar opening goed is gaat ze samen met friesinger, klassen en simionato voor het goud strijden denk ik. Zoals al 5x vandaag gezegd geloof ik in de milers en niet in de pure 500m rijders, hoewel ik voor thuisrijdster simionato een uitzondering maak
Groves doet het om snelheid op te doen. veredelde traing dus. ze hadden toch niemand anders om te sturen.quote:
dat heb ik dus ook.... heeft Wust nu de laatste binnenbocht eigenlijk? zou wel ideaal zijn met Simionato als tegenstandsterquote:Op zondag 19 februari 2006 10:36 schreef komrad het volgende:
ik voel dat dit een goede dag voor NL gaat worden
Ja ik ook, maar ben ze bang dat het tegenvaltquote:Op zondag 19 februari 2006 10:36 schreef komrad het volgende:
ireen start binnen en eindig binnenquote:Op zondag 19 februari 2006 10:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook.... heeft Wust nu de laatste binnenbocht eigenlijk? zou wel ideaal zijn met Simionato als tegenstandster
Ja, ik hoop het ookquote:Op zondag 19 februari 2006 10:36 schreef komrad het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar dat wordt goudquote:Op zondag 19 februari 2006 10:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ireen start binnen en eindig binnen
Daar hopen we op. gisteren startte iedereen die op het podium stond binnen...quote:Op zondag 19 februari 2006 10:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar dat wordt goud
Davis zou ook hoge ogen gooien als hij buiten had gestart.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Daar hopen we op. gisteren startte iedereen die op het podium stond binnen...
Dan had hij nog een eind naar de baan toe moeten lopen.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:44 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Davis zou ook hoge ogen gooien als hij buiten had gestart.![]()
Nee, fietsen.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Dan had hij nog een eind naar de baan toe moeten lopen.
Dat klinkt goed.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ireen start binnen en eindig binnen
dat vind ik ookquote:Op zondag 19 februari 2006 10:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.
Begint er op te lijken dat als je niet binnen start je geen kans meer hebt.
Als dat echt zo gaat worden, dan moet de 1000 misschien ook maar over 2 manches gereden worden. 1 binnen en 1 buiten
er is geen buitenbaan in turijn. dan moeten ze naar Baselga.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.
Begint er op te lijken dat als je niet binnen start je geen kans meer hebt.
Als dat echt zo gaat worden, dan moet de 1000 misschien ook maar over 2 manches gereden worden. 1 binnen en 1 buiten
Ja maar toch, 3000 meter kwam ook aardig overeen. Wüst had toen wel het enasnelste eindrondje met 30,2 Friesinger had 29,9.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:53 schreef Ambrosius het volgende:
Twee maanden geleden is wat lang om daar enige conclusies aan te verbinden denk ik.
bijdehandjes gegeten?quote:Op zondag 19 februari 2006 10:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
er is geen buitenbaan in turijn. dan moeten ze naar Baselga.
*zucht*quote:Op zondag 19 februari 2006 10:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
er is geen buitenbaan in turijn. dan moeten ze naar Baselga.
Dus nu heb je alleen je stompjes over.quote:
is nog best pittig typen.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:07 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Dus nu heb je alleen je stompjes over.![]()
het zijn niet de mooiste foto'squote:Op zondag 19 februari 2006 11:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
is nog best pittig typen.
maar on-topc.
Ireen
[afbeelding]
Annette
[afbeelding]
Barbara
[afbeelding]
Marianne
[afbeelding]
allemaal in pyjamaquote:Op zondag 19 februari 2006 11:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het zijn niet de mooiste foto's
dat zullen ze na vanavond wel aanpassenquote:Op zondag 19 februari 2006 11:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar staat wust trouwens niet vermeld als 1000 meter deelneemster, in d'r paspoortje
foutje, ze staat zelfs twee keer vermeld (pag. 2 en pag. 3). een keer als 1000 en 1500 meter deelneemster en een ker als 3k en achtervolgingsdeelneemsterquote:Op zondag 19 februari 2006 11:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat zullen ze na vanavond wel aanpassen
Toen ik tegen jullie gedag zei toeterde de auto alquote:Op zondag 19 februari 2006 12:10 schreef Arcee het volgende:
Was je nog op tijd voor je verjaardagsfeestje, Haaibaaike?
Ik verwacht er 1 vandaag, maar wel een gouden.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:27 schreef Sidekick het volgende:
Gek eigenlijk dat de Nederlandse vrouwen veel meer kans hebben op medailles dan de Nederlandse heren. Dat was altijd andersom.
Ik verwacht 2 medailles voor NED.
Dat werd ook gezegd bij de heren ploegachtervolging.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:35 schreef komrad het volgende:
goud voor wust lijkt me een zekerheidje
Voorgevoel heb ik wel.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:35 schreef komrad het volgende:
nu hopen dat dat gevoel uitkomt, ik zou haar zelfs de 5km nog laten rijden, opbokken met die kleibeuker (hoewel die ook best goed is)quote:Op zondag 19 februari 2006 12:35 schreef Arcee het volgende:
't Voelt zoals Van Gennip-1988 of Timmer-1998. Na die eerste verrassende gouden voel je dat er meer zullen volgen.
Mja...quote:Op zondag 19 februari 2006 12:37 schreef komrad het volgende:
[..]
nu hopen dat dat gevoel uitkomt, ik zou haar zelfs de 5km nog laten rijden, opbokken met die kleibeuker (hoewel die ook best goed is)
1500m geef ik haar trouwens nog meer kans
Ligt inderdaad aan die verdomde amerikanen...Anders hadden we op elke afstand wel goudquote:Op zondag 19 februari 2006 12:28 schreef komrad het volgende:
vreemd ja, maar komt door die amerikaanse mannen, waren die er niet dan wonnen we vrijwel alles
dat heb ik nou ook idd....quote:Op zondag 19 februari 2006 12:35 schreef Arcee het volgende:
't Voelt zoals Van Gennip-1988 of Timmer-1998. Na die eerste verrassende gouden voel je dat er meer zullen volgen.
blijven staan is wel de basis hequote:Op zondag 19 februari 2006 12:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ligt inderdaad aan die verdomde amerikanen...Anders hadden we op elke afstand wel goud(behalve die ploegenachtervolging dan
)
Lees je HT mail maarquote:
De taart kan al worden besteld volgens Evert ten Napel.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:35 schreef komrad het volgende:
En leuk.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:37 schreef komrad het volgende:
opbokken met die kleibeuker (hoewel die ook best goed is)
quote:1500m geef ik haar trouwens nog meer kans
het gat om winnen, hoewel een mooie kop+lijf ook aangenaam isquote:
Ik ben gek genoeg nu helemaal niet nerveus... ik ben er gerust op dat Ireen het gaat redden...quote:Op zondag 19 februari 2006 13:03 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nog nooit eerder gehad dat ik zoveel zenuwachtiger ben bij de vrouwen dan bij de mannen...Wat een heldinnen zijn het toch allemaal. Go Ireen!
ik wel in ieder gevalquote:Op zondag 19 februari 2006 13:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb je al zin in de rit van anette?
Mjah, dat heb ik om een of andere reden ook wel. Maar als die wedstrijd er eenmaal is zal ik zo zenuwachtig zijn...Gister was ik alleen bij Bos/Wennemars een beetje op de voorkant van mijn stoel gaan zitten, maar vorige week bij de 3000...wow...Die rit van Groenewold en Klassenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben gek genoeg nu helemaal niet nerveus... ik ben er gerust op dat Ireen het gaat redden...
ik ben meer gerust op de uitslag... ook gezien de vorm van Klassen en Friesinger.. Wüst is beter op het moment. Simionato blijft echter tricky... Zhurova kan ik ook moeilijk inschattenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:41 schreef snellejelle het volgende:
verdorie, nog maar minder dan 4 uur
toch minder spannend dan die van de mannen dit...
hopelijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Marianne wint dit. Die gaat zo ontzettend revanche nemen...
Het is haar 180% gegund....quote:Op zondag 19 februari 2006 13:45 schreef fotoloog het volgende:
Marianne kan idd gevaarlijk uit de hoek komen ,na haar deceptie op de 500M
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Marianne wint dit. Die gaat zo ontzettend revanche nemen...
nee, er is een andere starter nu, gelukkigquote:Op zondag 19 februari 2006 14:07 schreef sturky100 het volgende:
zouden ze weer dezelfde starter hebben als bij de 500m vrouwen?. Dan wordt het echt stress voor marianne(en voor ons)
nee het is een Japanner, hebben ze bij de NOS laten zien net, ze vroegen het ook Mariannequote:Op zondag 19 februari 2006 14:07 schreef sturky100 het volgende:
zouden ze weer dezelfde starter hebben als bij de 500m vrouwen?. Dan wordt het echt stress voor marianne(en voor ons)
En ze rijdt ook nog eens tegen Groves, dus als Timmer hard start kan dat een hele vervelende kruising worden.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:22 schreef MiLalaa het volgende:
wat balen dat Timmer de laatste buitenbocht heeftik gun het haar het meest.
maar ze komt in het begin dan wel vanuit de buitenbocht dus heeft wel voorrang dan...quote:Op zondag 19 februari 2006 14:23 schreef BVO het volgende:
[..]
En ze rijdt ook nog eens tegen Groves, dus als Timmer hard start kan dat een hele vervelende kruising worden.
maar ze kan niet profiteren van de slipstream van Grovesquote:Op zondag 19 februari 2006 14:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
maar ze komt in het begin dan wel vanuit de buitenbocht dus heeft wel voorrang dan...
Schenk?quote:Op zondag 19 februari 2006 14:26 schreef MiLalaa het volgende:
hmm niet zo'n beste loting dus voor haar.
Tegen wie moest ze toen ze in Nagano won?
Zie je, das 0.74 verschil, precies het gat dat vaak voor een rotkruising zorgt.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:36 schreef MiLalaa het volgende:
worldcup Salt Lake City werd Kristina Groves 8e (1.15.58 met start 18.91) net achter Timmer die 7e werd met 1.15.33. (start 18.17)
dat vind ik nog best hard voor Groves eigenlijk, die eindtijd...quote:Op zondag 19 februari 2006 14:36 schreef MiLalaa het volgende:
worldcup Salt Lake City werd Kristina Groves 8e (1.15.58 met start 18.91) net achter Timmer die 7e werd met 1.15.33. (start 18.17)
welke site is dat? Ik wil wel wat geld zetten op Wüst. Simionato zeker 1:5 ?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:56 schreef Suijk het volgende:
Timmer staat 1:15 genoteerd bij de bookies, even hoog als de Loor en Groves. Wust 1:10 en Friesinger 1:1,9. Ze wordt dus niet echt als favoriet gezien...
Zou ze dat nou echt leuk vinden? Als Argentijnse zijnde.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:20 schreef TheVulture het volgende:
maken we deze nog vol voor het spektakel los barst... zou Max weer zo passievol op de tribune aanwezig zijn vandaag? Ik hoop het wel
dat denk ik wel, zoiets kun je maar moeilijk faken hoor...quote:Op zondag 19 februari 2006 16:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zou ze dat nou echt leuk vinden? Als Argentijnse zijnde.
Ik ben nog totaal niet nerveus... heel gek maar ik ben overtuigd van een goede afloopquote:
De volledige quotes:quote:Op zondag 19 februari 2006 15:56 schreef Suijk het volgende:
Timmer staat 1:15 genoteerd bij de bookies, even hoog als de Loor en Groves. Wust 1:10 en Friesinger 1:1,9. Ze wordt dus niet echt als favoriet gezien...
Friesinger ís leuk maar ik zie toch liever Wüst, Timmer, De Loor of Gerritsen.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:29 schreef Klummie het volgende:
Ik zou teleurgesteld zijn als Friesinger niet zou winnen.
Omdat ze geen toegang kreeg tot het middenterreinquote:Op zondag 19 februari 2006 16:31 schreef TheVulture het volgende:
Shani's moeder verbood een persconferentie gisteren
Och ik ben niet zo chauvinistisch, Anni is op de 1000 de beste.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Friesinger ís leuk maar ik zie toch liever Wüst, Timmer, De Loor of Gerritsen.
Het moet niet gekker worden met dat mens
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bizar figuur.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Friesinger ís leuk maar ik zie toch liever Wüst, Timmer, De Loor of Gerritsen.
Dacht het wel ja.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Is dat trouwens volgens het olympisch protocol niet verplicht?
Zou kunnen. Met Klassen en Simionato wel de grote favoriet bij mij.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben benieuwd wie er gaat winnen. Zou Friesinger het echt pakken?
Ach, de Loor is een beetje vreemd.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:36 schreef Arcee het volgende:
Vreemd, De Loor ziet meer uit naar de 1500...
Klassen is niet in een geweldige vorm volgens mij... die liet de finale van de ploegenachtervolging al schieten, een teken aan de wand wat mij betreftquote:Op zondag 19 februari 2006 16:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou kunnen. Met Klassen en Simionato wel de grote favoriet bij mij.
Is ook meer haar afstand, maar moet ze wel eerst een goede 1000 rijden hier.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:36 schreef Arcee het volgende:
Vreemd, De Loor ziet meer uit naar de 1500...
Dat zal Hersman wel anders interpreterenquote:Op zondag 19 februari 2006 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klassen is niet in een geweldige vorm volgens mij... die liet de finale van de ploegenachtervolging al schieten, een teken aan de wand wat mij betreft
Zat ik ook al te denken.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:37 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dat zal Hersman wel anders interpreteren![]()
ongetwijfeldquote:Op zondag 19 februari 2006 16:37 schreef Klummie het volgende:
[..]
Dat zal Hersman wel anders interpreteren![]()
We zullen zien.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ongetwijfeld
maar ik heb er meer verstand van dan Martin![]()
Hopelijk kan ze straks weer lachend voor de camera verschijnenquote:Op zondag 19 februari 2006 16:39 schreef sturky100 het volgende:
Timmer wil niet voor de camera. Dat gebeurd zelden, dat ze niet wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |