Ik verwacht er 1 vandaag, maar wel een gouden.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:27 schreef Sidekick het volgende:
Gek eigenlijk dat de Nederlandse vrouwen veel meer kans hebben op medailles dan de Nederlandse heren. Dat was altijd andersom.
Ik verwacht 2 medailles voor NED.
Dat werd ook gezegd bij de heren ploegachtervolging.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:35 schreef komrad het volgende:
goud voor wust lijkt me een zekerheidje
Voorgevoel heb ik wel.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:35 schreef komrad het volgende:
nu hopen dat dat gevoel uitkomt, ik zou haar zelfs de 5km nog laten rijden, opbokken met die kleibeuker (hoewel die ook best goed is)quote:Op zondag 19 februari 2006 12:35 schreef Arcee het volgende:
't Voelt zoals Van Gennip-1988 of Timmer-1998. Na die eerste verrassende gouden voel je dat er meer zullen volgen.
Mja...quote:Op zondag 19 februari 2006 12:37 schreef komrad het volgende:
[..]
nu hopen dat dat gevoel uitkomt, ik zou haar zelfs de 5km nog laten rijden, opbokken met die kleibeuker (hoewel die ook best goed is)
1500m geef ik haar trouwens nog meer kans
Ligt inderdaad aan die verdomde amerikanen...Anders hadden we op elke afstand wel goudquote:Op zondag 19 februari 2006 12:28 schreef komrad het volgende:
vreemd ja, maar komt door die amerikaanse mannen, waren die er niet dan wonnen we vrijwel alles
dat heb ik nou ook idd....quote:Op zondag 19 februari 2006 12:35 schreef Arcee het volgende:
't Voelt zoals Van Gennip-1988 of Timmer-1998. Na die eerste verrassende gouden voel je dat er meer zullen volgen.
blijven staan is wel de basis hequote:Op zondag 19 februari 2006 12:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ligt inderdaad aan die verdomde amerikanen...Anders hadden we op elke afstand wel goud(behalve die ploegenachtervolging dan
)
Lees je HT mail maarquote:
De taart kan al worden besteld volgens Evert ten Napel.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:35 schreef komrad het volgende:
En leuk.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:37 schreef komrad het volgende:
opbokken met die kleibeuker (hoewel die ook best goed is)
quote:1500m geef ik haar trouwens nog meer kans
het gat om winnen, hoewel een mooie kop+lijf ook aangenaam isquote:
Ik ben gek genoeg nu helemaal niet nerveus... ik ben er gerust op dat Ireen het gaat redden...quote:Op zondag 19 februari 2006 13:03 schreef Norrage het volgende:
Ik heb nog nooit eerder gehad dat ik zoveel zenuwachtiger ben bij de vrouwen dan bij de mannen...Wat een heldinnen zijn het toch allemaal. Go Ireen!
ik wel in ieder gevalquote:Op zondag 19 februari 2006 13:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb je al zin in de rit van anette?
Mjah, dat heb ik om een of andere reden ook wel. Maar als die wedstrijd er eenmaal is zal ik zo zenuwachtig zijn...Gister was ik alleen bij Bos/Wennemars een beetje op de voorkant van mijn stoel gaan zitten, maar vorige week bij de 3000...wow...Die rit van Groenewold en Klassenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben gek genoeg nu helemaal niet nerveus... ik ben er gerust op dat Ireen het gaat redden...
ik ben meer gerust op de uitslag... ook gezien de vorm van Klassen en Friesinger.. Wüst is beter op het moment. Simionato blijft echter tricky... Zhurova kan ik ook moeilijk inschattenquote:Op zondag 19 februari 2006 13:41 schreef snellejelle het volgende:
verdorie, nog maar minder dan 4 uur
toch minder spannend dan die van de mannen dit...
hopelijk.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Marianne wint dit. Die gaat zo ontzettend revanche nemen...
Het is haar 180% gegund....quote:Op zondag 19 februari 2006 13:45 schreef fotoloog het volgende:
Marianne kan idd gevaarlijk uit de hoek komen ,na haar deceptie op de 500M
quote:Op zondag 19 februari 2006 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Marianne wint dit. Die gaat zo ontzettend revanche nemen...
nee, er is een andere starter nu, gelukkigquote:Op zondag 19 februari 2006 14:07 schreef sturky100 het volgende:
zouden ze weer dezelfde starter hebben als bij de 500m vrouwen?. Dan wordt het echt stress voor marianne(en voor ons)
nee het is een Japanner, hebben ze bij de NOS laten zien net, ze vroegen het ook Mariannequote:Op zondag 19 februari 2006 14:07 schreef sturky100 het volgende:
zouden ze weer dezelfde starter hebben als bij de 500m vrouwen?. Dan wordt het echt stress voor marianne(en voor ons)
En ze rijdt ook nog eens tegen Groves, dus als Timmer hard start kan dat een hele vervelende kruising worden.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:22 schreef MiLalaa het volgende:
wat balen dat Timmer de laatste buitenbocht heeftik gun het haar het meest.
maar ze komt in het begin dan wel vanuit de buitenbocht dus heeft wel voorrang dan...quote:Op zondag 19 februari 2006 14:23 schreef BVO het volgende:
[..]
En ze rijdt ook nog eens tegen Groves, dus als Timmer hard start kan dat een hele vervelende kruising worden.
maar ze kan niet profiteren van de slipstream van Grovesquote:Op zondag 19 februari 2006 14:24 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
maar ze komt in het begin dan wel vanuit de buitenbocht dus heeft wel voorrang dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |