foutje, ze staat zelfs twee keer vermeld (pag. 2 en pag. 3). een keer als 1000 en 1500 meter deelneemster en een ker als 3k en achtervolgingsdeelneemsterquote:Op zondag 19 februari 2006 11:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat zullen ze na vanavond wel aanpassen
Toen ik tegen jullie gedag zei toeterde de auto alquote:Op zondag 19 februari 2006 12:10 schreef Arcee het volgende:
Was je nog op tijd voor je verjaardagsfeestje, Haaibaaike?
Ik verwacht er 1 vandaag, maar wel een gouden.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:27 schreef Sidekick het volgende:
Gek eigenlijk dat de Nederlandse vrouwen veel meer kans hebben op medailles dan de Nederlandse heren. Dat was altijd andersom.
Ik verwacht 2 medailles voor NED.
Dat werd ook gezegd bij de heren ploegachtervolging.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:35 schreef komrad het volgende:
goud voor wust lijkt me een zekerheidje
Voorgevoel heb ik wel.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:35 schreef komrad het volgende:
goud voor wust lijkt me een zekerheidje
nu hopen dat dat gevoel uitkomt, ik zou haar zelfs de 5km nog laten rijden, opbokken met die kleibeuker (hoewel die ook best goed is)quote:Op zondag 19 februari 2006 12:35 schreef Arcee het volgende:
't Voelt zoals Van Gennip-1988 of Timmer-1998. Na die eerste verrassende gouden voel je dat er meer zullen volgen.
Mja...quote:Op zondag 19 februari 2006 12:37 schreef komrad het volgende:
[..]
nu hopen dat dat gevoel uitkomt, ik zou haar zelfs de 5km nog laten rijden, opbokken met die kleibeuker (hoewel die ook best goed is)
1500m geef ik haar trouwens nog meer kans
Ligt inderdaad aan die verdomde amerikanen...Anders hadden we op elke afstand wel goudquote:Op zondag 19 februari 2006 12:28 schreef komrad het volgende:
vreemd ja, maar komt door die amerikaanse mannen, waren die er niet dan wonnen we vrijwel alles
dat heb ik nou ook idd....quote:Op zondag 19 februari 2006 12:35 schreef Arcee het volgende:
't Voelt zoals Van Gennip-1988 of Timmer-1998. Na die eerste verrassende gouden voel je dat er meer zullen volgen.
blijven staan is wel de basis hequote:Op zondag 19 februari 2006 12:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ligt inderdaad aan die verdomde amerikanen...Anders hadden we op elke afstand wel goud(behalve die ploegenachtervolging dan
)
Lees je HT mail maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |