Groves doet het om snelheid op te doen. veredelde traing dus. ze hadden toch niemand anders om te sturen.quote:
dat heb ik dus ook.... heeft Wust nu de laatste binnenbocht eigenlijk? zou wel ideaal zijn met Simionato als tegenstandsterquote:Op zondag 19 februari 2006 10:36 schreef komrad het volgende:
ik voel dat dit een goede dag voor NL gaat worden
Ja ik ook, maar ben ze bang dat het tegenvaltquote:Op zondag 19 februari 2006 10:36 schreef komrad het volgende:
ireen start binnen en eindig binnenquote:Op zondag 19 februari 2006 10:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook.... heeft Wust nu de laatste binnenbocht eigenlijk? zou wel ideaal zijn met Simionato als tegenstandster
Ja, ik hoop het ookquote:Op zondag 19 februari 2006 10:36 schreef komrad het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar dat wordt goudquote:Op zondag 19 februari 2006 10:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ireen start binnen en eindig binnen
Daar hopen we op. gisteren startte iedereen die op het podium stond binnen...quote:Op zondag 19 februari 2006 10:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar dat wordt goud
Davis zou ook hoge ogen gooien als hij buiten had gestart.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Daar hopen we op. gisteren startte iedereen die op het podium stond binnen...
Dan had hij nog een eind naar de baan toe moeten lopen.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:44 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Davis zou ook hoge ogen gooien als hij buiten had gestart.![]()
Nee, fietsen.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:45 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Dan had hij nog een eind naar de baan toe moeten lopen.
Dat klinkt goed.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ireen start binnen en eindig binnen
dat vind ik ookquote:Op zondag 19 februari 2006 10:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.
Begint er op te lijken dat als je niet binnen start je geen kans meer hebt.
Als dat echt zo gaat worden, dan moet de 1000 misschien ook maar over 2 manches gereden worden. 1 binnen en 1 buiten
er is geen buitenbaan in turijn. dan moeten ze naar Baselga.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.
Begint er op te lijken dat als je niet binnen start je geen kans meer hebt.
Als dat echt zo gaat worden, dan moet de 1000 misschien ook maar over 2 manches gereden worden. 1 binnen en 1 buiten
Ja maar toch, 3000 meter kwam ook aardig overeen. Wüst had toen wel het enasnelste eindrondje met 30,2 Friesinger had 29,9.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:53 schreef Ambrosius het volgende:
Twee maanden geleden is wat lang om daar enige conclusies aan te verbinden denk ik.
bijdehandjes gegeten?quote:Op zondag 19 februari 2006 10:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
er is geen buitenbaan in turijn. dan moeten ze naar Baselga.
*zucht*quote:Op zondag 19 februari 2006 10:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
er is geen buitenbaan in turijn. dan moeten ze naar Baselga.
Dus nu heb je alleen je stompjes over.quote:
is nog best pittig typen.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:07 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Dus nu heb je alleen je stompjes over.![]()
het zijn niet de mooiste foto'squote:Op zondag 19 februari 2006 11:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
is nog best pittig typen.
maar on-topc.
Ireen
[afbeelding]
Annette
[afbeelding]
Barbara
[afbeelding]
Marianne
[afbeelding]
allemaal in pyjamaquote:Op zondag 19 februari 2006 11:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het zijn niet de mooiste foto's
dat zullen ze na vanavond wel aanpassenquote:Op zondag 19 februari 2006 11:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar staat wust trouwens niet vermeld als 1000 meter deelneemster, in d'r paspoortje
foutje, ze staat zelfs twee keer vermeld (pag. 2 en pag. 3). een keer als 1000 en 1500 meter deelneemster en een ker als 3k en achtervolgingsdeelneemsterquote:Op zondag 19 februari 2006 11:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat zullen ze na vanavond wel aanpassen
Toen ik tegen jullie gedag zei toeterde de auto alquote:Op zondag 19 februari 2006 12:10 schreef Arcee het volgende:
Was je nog op tijd voor je verjaardagsfeestje, Haaibaaike?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |