En daar gaan ook nog 8-10 uur slaap af. Het is dus gauw... ook al kan ik pas vanaf 18:00u kijkenquote:
oei da's flink balenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:22 schreef Brahimov het volgende:
[..]
En daar gaan ook nog 8-10 uur slaap af. Het is dus gauw... ook al kan ik pas vanaf 18:00u kijken![]()
Zonde, waarom?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:22 schreef Brahimov het volgende:
[..]
En daar gaan ook nog 8-10 uur slaap af. Het is dus gauw... ook al kan ik pas vanaf 18:00u kijken![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:34 schreef snellejelle het volgende:
Arcee zal wel niet op Gerritsen letten in haar rit, die is dan enigzins afgeleid
Mag je niet een uurtje eerder weg (of kun je ze niet een uurtje eerder wegsturen).quote:
Nee joh, wordt a la Wetten, iets beter misschien. Vorig jaar in Inzell waren die wedstrijden niet onder gelijke omstandigheden.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:15 schreef Wombcat het volgende:
Vergeet Barbara niettoch een belangrijke outsider.
Ze is ook met andere omstandigheden al vaak genoeg 4e, 5e, of 6e geweest. Denk aan Van Velde. Daar had ook niemand op gerekend.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:20 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Nee joh, wordt a la Wetten, iets beter misschien. Vorig jaar in Inzell waren die wedstrijden niet onder gelijke omstandigheden.
Als timmer niet te goed is mag ze misschien nog de 1500 meter schaatsen.
Ik ga eens zoeken wanneer ze nog meer zo goed wasquote:Op zondag 19 februari 2006 09:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze is ook met andere omstandigheden al vaak genoeg 4e, 5e, of 6e geweest. Denk aan Van Velde. Daar had ook niemand op gerekend.
Nagano 5000 meter 4e, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:23 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Ik ga eens zoeken wanneer ze nog meer zo goed was
En WK afstanden:quote:Op zondag 19 februari 2006 09:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nagano 5000 meter 4e, bijvoorbeeld.
2 keer 4e in collalbo zonder een hoop toppers. Ze heeft laatste jaren wel veel 4e plaatsten behaald op de 1500 meter. Dus Barbara for 1500 meter!quote:Op zondag 19 februari 2006 09:23 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Ik ga eens zoeken wanneer ze nog meer zo goed was
ooohhh, Ik dacht dat je de 1000 meter bedoeldequote:Op zondag 19 februari 2006 09:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nagano 5000 meter 4e, bijvoorbeeld.
Was ook wat logischer natuurlijk. Maar dacht ook niet dat Van Velde veel 1000 meters gewonnen had voordat 'ie olympisch kampioen werd. Maar strikt genomen heeft De Loor vorig jaar in Inzell haar Van Velde-moment al gehad.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:35 schreef sturky100 het volgende:
[..]
ooohhh, Ik dacht dat je de 1000 meter bedoelde![]()
Ik hoop het. En omdat je gisteren deze avatar al had hoop ik het voor jou helemaal!quote:Op zondag 19 februari 2006 09:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was ook wat logischer natuurlijk. Maar dacht ook niet dat Van Velde veel 1000 meters gewonnen had voordat 'ie olympisch kampioen werd. Maar strikt genomen heeft De Loor vorig jaar in Inzell haar Van Velde-moment al gehad.
Maar er kan er best nog een komen
Héél veel kans geef ik haar ook niet, maar omdat iedereen haar structureel vergeetquote:Op zondag 19 februari 2006 09:43 schreef sturky100 het volgende:
[..]
Ik hoop het. En omdat je gisteren deze avatar al had hoop ik het voor jou helemaal!![]()
Snap ik ook niet. Voreg het me al af. Misschien op basis seizoenranglijst?quote:Op zondag 19 februari 2006 09:54 schreef sturky100 het volgende:
Ik vind het mooi dat Wust tegen simionato mag in de een na laatste rit. Maar op basis waarvan mag ze zo laat starten? Ze heeft geen wereldbekerpunten. Het is dan op basis van:
*olympisch goud?
* giga tijd OKT?
Heddrick had gisteren ook al goud en een vrij goede tijd in SLC en moest toch in het begin.
Wie weet het?
quote:Op zondag 19 februari 2006 09:51 schreef komrad het volgende:
kan zo zijn wombcat, maar ze is wel lelijk dus ik kijk ietsje liever naar gerritsen en timmer
ik ben er bang voor maar ik ben ook voorquote:maar die hebben alllebei in deze omstandigheden weinig kans denk ik, het zal tussen de milers gaan
quote:Op zondag 19 februari 2006 09:51 schreef komrad het volgende:
kan zo zijn wombcat, maar ze is wel lelijk dus ik kijk ietsje liever naar gerritsen en timmer
maar die hebben alllebei in deze omstandigheden weinig kans denk ik, het zal tussen de milers gaan
Dat zou het best kunnen zijn, maar dan nog zijn er bepaalde 'groepen', anders is de complete loting natuurlijk al bekend en had Davis zeker in de laatste rit gereden gisteren.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Voreg het me al af. Misschien op basis seizoenranglijst?
Je zat 1 honderdste van de winnende tijd af.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:08 schreef sturky100 het volgende:
1 wust
2 friesinger
3.simionato
eindtijd 1.15.42
gerritsen, timmer in top 10
Gisteren zat ik aardig goed met de voorspellingen, doe er je voordeel mee![]()
Ook niet echtquote:Op zondag 19 februari 2006 09:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Voreg het me al af. Misschien op basis seizoenranglijst?
ik denk het ook. volgens mij zijn er twee/drie groepenquote:Op zondag 19 februari 2006 09:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zou het best kunnen zijn, maar dan nog zijn er bepaalde 'groepen', anders is de complete loting natuurlijk al bekend en had Davis zeker in de laatste rit gereden gisteren.
En Groothuis bij eerste 10...... Gisteren heb ik voorspeld met mijn hart. Nu iets minder. Die tijd van Wüst in Heerenveen was echt héél goed en als het goed is, is ze nu nog beter dan toen.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je zat 1 honderdste van de winnende tijd af.
Maar de top 3 had je in omgekeerde volgorde, dus dat zou betekenen dat Wüst 3e wordt.
Ik geef zelf Wüst goeie kans op goud.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:07 schreef sturky100 het volgende:
[..]
En Groothuis bij eerste 10...... Gisteren heb ik voorspeld met mijn hart. Nu iets minder. Die tijd van Wüst in Heerenveen was echt héél goed en als het goed is, is ze nu nog beter dan toen.
Precies, die 4.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:08 schreef komrad het volgende:
Ze is supersterk, als haar opening goed is gaat ze samen met friesinger, klassen en simionato voor het goud strijden denk ik.
Chiara is geen pure 500 meter rijdster. vorig jaar heeft ze geen 500 meter goed gepresteerd, volgens mij. dit jaar ineens wel, maar om 'r dan een 500 meter rijdster te noemenquote:Op zondag 19 februari 2006 10:08 schreef komrad het volgende:
Ze is supersterk, als haar opening goed is gaat ze samen met friesinger, klassen en simionato voor het goud strijden denk ik. Zoals al 5x vandaag gezegd geloof ik in de milers en niet in de pure 500m rijders, hoewel ik voor thuisrijdster simionato een uitzondering maak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |