Als Klassen rijdt zoals ze afgelopen weekend in Calgary reed, is de gouden medaille op deze afstand al vergeven. Net als op de 1500m en de 3000m.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:42 schreef komrad het volgende:
Witty was echt nergens maar ze ging er ook niet echt voor
Ik vind deze erg lastig te voorspellen
Continentaal kampioenschap gewonnen met een nieuw WR punten.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:55 schreef komrad het volgende:
wat heeft klassen dan gedaan in calgary?
Ze had ook 1.52.nog iets op de 1.500 meter. Maar dat is eigenlijk ook off-topic.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:05 schreef komrad het volgende:
ja maar dat is all round, het gaat erom dat je 1x heel erg kan knallen en dat is hopelijk voor wust weggelegd
Om nog maar te zwijgen over dequote:Op maandag 23 januari 2006 20:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze had ook 1.52.nog iets op de 1.500 meter. Maar dat is eigenlijk ook off-topic.
quote:Op maandag 23 januari 2006 20:43 schreef komrad het volgende:
denken jullie dat wust tegen klassen en friesinger op kan?
Daar ben ik het zowaar mee eensquote:Op maandag 23 januari 2006 20:54 schreef Wombcat het volgende:
Ik doe voorlopig even ruig en roep:
1. Simionato
2. Friesinger
3. Klassen
Klassen is over haar hoogtepunt heen, Friesinger is ook niet op haar scherpst. Simionato kan 't nog steeds.quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:59 schreef Arcee het volgende:
Witty kan wel een streep door. Rodriguez zie ik ook niet op 't podium komen.
Wie wel?
1. Klassen
2. Friesinger
3. Simionato
Nee, eigenlijk nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 10:26 schreef Bruce117 het volgende:
Het is mogelijk, maar uitgesproken favoriet zijn de nederlandse meiden niet
Ireen Wüst zal in feitelijk wel kunnen,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:26 schreef komrad het volgende:
nou wust en timmer hebben serieus kans denk ik
Ik hoop ook voor Marianne Timmer.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:41 schreef snellejelle het volgende:
ik geef marianne toch wel een goede kans. na de mislukte 500 meter is dit haar onderdeel en zal ze wat willen laten zien. dat ze het kan weten we allemaal
vergeet chiara niet. die komt sowieso op het podium denk ikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:56 schreef Norrage het volgende:
Wust, Timmer, Gerritsen. Nederlands podium!!!
Maar ik denk toch dat het tussen Friesinger, Klassen en Wust zal gaan...en misschien Timmer...De sprinters heb ik niet zoveel vertrouwen in, die zijn over hun hoogtepunt heen dit jaar volgens mij :/
Ik heb toch het gevoel dat zij de laatste tijd niet meer zo opperbest presteert...Maar ja, ze schaatst in haar thuisland dus van de sprinters dicht ik haar inderdaad nog een kansje toe...Goud sowieso niet hoor :/quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:56 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vergeet chiara niet. die komt sowieso op het podium denk ik
Klassen is ook over haar hoogtepunt heen...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:56 schreef Norrage het volgende:
Wust, Timmer, Gerritsen. Nederlands podium!!!
Maar ik denk toch dat het tussen Friesinger, Klassen en Wust zal gaan...en misschien Timmer...De sprinters heb ik niet zoveel vertrouwen in, die zijn over hun hoogtepunt heen dit jaar volgens mij :/
Geen goud, denk ik ook, voor Simionato dus. Haar 500m viel me wat tegen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:04 schreef Norrage het volgende:
Ik heb toch het gevoel dat zij de laatste tijd niet meer zo opperbest presteert...Maar ja, ze schaatst in haar thuisland dus van de sprinters dicht ik haar inderdaad nog een kansje toe...Goud sowieso niet hoor :/
dit seizoen heeft ze een paar uitschieters gehad op de 500 meter. haar kracht ligt toch op de duizend. ik verwacht dat ze erbij zitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klassen is ook over haar hoogtepunt heen...
[..]
Geen goud, denk ik ook, voor Simionato dus. Haar 500m viel me wat tegen.
Maar ik zie haar toch als kanshebber, maar wel achter Wüst natuurlijk.
Ik ook, maar in combinatie met zo'n 500m-uitschieter was 't waarschijnlijker geweest.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:25 schreef snellejelle het volgende:
dit seizoen heeft ze een paar uitschieters gehad op de 500 meter. haar kracht ligt toch op de duizend. ik verwacht dat ze erbij zit
eenschquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:37 schreef Sidekick het volgende:
Wust, Timmer, Friesinger, in die volgorde.
Volgens mij zat ik er met deze post wel een beetje naast.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
heb Wust niet voor niets niet genoemd in mijn OP
Niettemin blijf ik wel bij deze voorspelling.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:54 schreef Wombcat het volgende:
Ik doe voorlopig even ruig en roep:
1. Simionato
2. Friesinger
3. Klassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |