Of Klassen een echt goede tijd neerzet is nog maar te zien.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:40 schreef Wombcat het volgende:
Klassen ook al in 8e rit.
We hebben dus al vroeg een paar goede richttijden (tenminste ik hoop dat De Loor een goede neerzet).
Ga je gang.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:42 schreef snellejelle het volgende:
hoeveel mensen gaan de loting nog posten nu
Op Wüst na, die start in de één-na-laatste rit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:11 schreef maril het volgende:
we moeten allemaal wel vroeg
had het al geeditquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op Wüst na, die start in de één-na-laatste rit.
Alvast een grap voor Dijkstra/Snoeks:quote:
Dat is inderdaad het probleem, ze moet bij de start proberen bij te blijven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:08 schreef Remzz het volgende:
Prachtige loting voor Wüst, Simionato is ook geen wereldstarter. Dus geen problemen bij de kruising, daarna in de laatste binnenbocht onderdoor komen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alvast een grap voor Dijkstra/Snoeks:
Ik weet één ding zeker: "Lee wint".
En ze staat gewoon 5e?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zij won toch in Inzell, waar geen van de toppers er was?
Klopt, dat maakt de ranking een beetje geflateerd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zij won toch in Inzell, waar geen van de toppers er was?
Zhurova staat net boven haar. Die won ook in Inzell.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Klopt, dat maakt de ranking een beetje geflateerd.
Wüst reed Timmer naar huis bij het OKT, nog voordat ze in een goudroes was. Daar kan zeker iets moois uit komenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wust schat ik hoger in voor de 1500 meter. Van de Nederlanders moeten we het op de 1000 meter vooral van Timmertje hebben.
nou niet gaan voorzeggen hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alvast een grap voor Dijkstra/Snoeks:
Ik weet één ding zeker: "Lee wint".
O ja, de wereldkampioene. Die hebben we ook nogquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:38 schreef Wombcat het volgende:
Ik wil hier toch nog eens vermelden dat ik hoop op een goede prestatie van Barbara de Loor![]()
ik was al bang dat je van je geloof was gevallenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:38 schreef Wombcat het volgende:
Ik wil hier toch nog eens vermelden dat ik hoop op een goede prestatie van Barbara de Loor![]()
de wereldkampioen van vandaag deed het niet slechtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:39 schreef Brahimov het volgende:
[..]
O ja, de wereldkampioene. Die hebben we ook nog![]()
Mwja, ze moet vroeg los en start buiten. Geen voordelen, imho.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik was al bang dat je van je geloof was gevallen
ik hoop dat babs d'r kunstje van vorig jaar nog es kan herhalen
Ik had het in dit topic helemaal nog niet gezegd. Het moest hier ook staan natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik was al bang dat je van je geloof was gevallen
ik hoop dat babs d'r kunstje van vorig jaar nog es kan herhalen
Jawel. Gewoon na haar rit zout op het ijs strooien.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:40 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Mwja, ze moet vroeg los en start buiten. Geen voordelen, imho.
ja. deutekom doet alleen 1500quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:45 schreef Wombcat het volgende:
Van de ploegachtervolgeraars doet toch alleen Wust mee?
Ik dacht al die deed toch de 1000, maar toch nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja. deutekom doet alleen 1500
nee hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:50 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik dacht al die deed toch de 1000, maar toch niet
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:51 schreef Bruce117 het volgende:
Ben heel benieuwd wat het morgen gaat worden.
Hoop dat er een nederlandse medaille inzit.
Wüst.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:51 schreef Bruce117 het volgende:
Ben heel benieuwd wat het morgen gaat worden.
Hoop dat er een nederlandse medaille inzit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |