Joshquote:Op zondag 22 januari 2006 17:08 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Josh, je haar, wat doe je?
Ja, dit is behoorlijk onflatteus jaquote:Op zondag 22 januari 2006 19:06 schreef Syytön het volgende:
^^ ie, dat hoofd!
[afbeelding]
Geen idee of dit onflatteus is.. meningen zullen verschillen vermoed ik
Ja, dit is onflatteus. Wie is het eigenlijk?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:06 schreef Syytön het volgende:
^^ ie, dat hoofd!
[afbeelding]
Ik dacht even dat het Michael Jackson wasquote:Op zondag 22 januari 2006 20:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
Teri Hatcher die het schijnt te doen met George Clooney... George, doe normaal!!
[afbeelding]
Go straight to rehab, do not pas 'go' .quote:Op zondag 22 januari 2006 20:55 schreef MissBliss het volgende:
Hehe, ik zat al heel de tijd met Courtney Love onder mn contol-v
[afbeelding]
Iiiieee, wat heeft ze een raar opgezwollen hoofd.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Go straight to rehab, do not pas 'go' .
Ook een leuke van La Love:
[afbeelding]
Volgens mij is dat Paris wel, met haar schoenmaat 45!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
De eerste is volgens mij Paris niet. Volgens mij heeft ze langere en slankere bovenbenen.
Tering, niet normaal meer, sportvrouw NOT.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:06 schreef Syytön het volgende:
^^ ie, dat hoofd!
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Paris wel, met haar schoenmaat 45!
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:02 schreef Classique het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het Michael Jackson was.
Serena Williamsquote:Op zondag 22 januari 2006 19:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, dit is onflatteus. Wie is het eigenlijk?
Whehehequote:Op zondag 22 januari 2006 21:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Paris wel, met haar schoenmaat 45!
Willy Wonka! Veeeet!quote:Op zondag 22 januari 2006 23:52 schreef Chocolate-cake het volgende:
Ik weet niet of ze al eens gepost zijn, maar dan alsnog:
[afbeelding]
Willy Wonka
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:41 schreef Chocolate-cake het volgende:
[..]
Serena Williams![]()
[afbeelding]
Dat zou best kunnen. Negers houden toch altijd van een lekkere stevige kont.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:48 schreef linda22222 het volgende:
Misschien is ze trots op haar booty
Nicole zal waarschijnlijk tape hebben gebruikt om die enorme bril op zijn plek te houden.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:52 schreef Chocolate-cake het volgende:
Ik weet niet of ze al eens gepost zijn, maar dan alsnog:
[afbeelding]
Tara Reid.
[afbeelding]
Jessica Simpson
[afbeelding]
Nicole Richie
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:22 schreef Lievelientje het volgende:
Yoo, zelfs onflateus mag Josh wel langskomen
Ik vind Drew's boobies juist wel perkyquote:Op maandag 23 januari 2006 19:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
De zwaartekracht slaat ook Drew Barrymore niet over
[afbeelding]
Ze is in de Australian Open van dit jaar anders in de derde ronde er al uit gespeeldquote:Op maandag 23 januari 2006 11:59 schreef diep-in-de-war het volgende:
ze tennist tenminste wel goed.
So? Ze heeft anders wel 4 grandslams achter elkaar gewonnenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:47 schreef Chocolate-cake het volgende:
[..]
Ze is in de Australian Open van dit jaar anders in de derde ronde er al uit gespeeld![]()
wie eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:56 schreef superhero87 het volgende:
Tara Reid & Paris Hilton!
Wat een mammoet![]()
[afbeelding]
Zie ik het over het hoofd ofzo, wat is er mis met deze fotoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:56 schreef superhero87 het volgende:
Wat een mammoet![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:23 schreef Classique het volgende:
[afbeelding]
Jessica Alba
[afbeelding]
Ik ook, had ik maar zo'n prachtige kontquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:51 schreef Syytön het volgende:
[..]
![]()
Zo onflatteus wil ik wel op de foto eruit zien!
![]()
Ik kan echt niks onflatteus aan deze foto ontdekken...?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:56 schreef superhero87 het volgende:
Wat een mammoet![]()
[afbeelding]
Vind je dat onflatteusquote:
Het broekje is een paar maten te groot.quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vind je dat onflatteusIk vind het eerder lekker
Vind ik nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het broekje is een paar maten te groot.![]()
Woody Allen in spéquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
Matthew Perry wordt er ook niet charmanter op...
[afbeelding]
Chanler in Friends dus.
Ja volgens mij is hij rehab in rehab uit dus dan compenseert ie zijn drugs met eten ofzo........quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:12 schreef weathergirl het volgende:
Jemig is dat een recente foto van Matthew Perry? Dacht dattie niet meer zo opgeblazen was?
De bron lijkt me aardig betrouwbaar.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:54 schreef roze-meisje het volgende:
dat is marilyn manson echt niet hoor![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:23 schreef Andoire het volgende:
Ja maar marilyn manson heeft toch één raar oog of zo? Tenminste, dat meen ik ooit op Mtv te hebben gezien![]()
Op de fotos hierboven zijn beide ogen gelijk (lelijk, dat wel, maar wel gelijk)
Dat lijkt mij ook jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij is dat gewoon een lens..
Jessica goes Mansonquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:29 schreef linda22222 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja![]()
En jessica verandert idd in een of andere freak
Alles kort samengevat trakteert ze zich gewoon op een botox-behandelinkje.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:49 schreef Andoire het volgende:
He ja, met de 'juiste' make up en die enge lens lijkt het alsof dat enge oog gewoon veel groter is...
Het blijft een enge vent
En Jessica...Wat doet ze
![]()
De breuk met Nick doet haar dus niet goed, ze moeten gewoon weer bij elkaar komen en zo
![]()
Of op Lyle Lovett, maar dan met iets minder kinquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:05 schreef linda22222 het volgende:
My God Brad wat is er gebeurd.......
[afbeelding]
Hij lijkt ineens op Benicio Del Toro (of zoiets) en dat is geen compliment
Nou snap ik waarom ie al die troep op zn gezicht heeft,quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
De bron lijkt me aardig betrouwbaar.
En deze kale foto vertoont, afgezien van de haarkleur, wel enige gelijkenis:
[afbeelding] [afbeelding]
Ze is naar mijn mening heel erg gegroeid...quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:18 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik kan echt niks onflatteus aan deze foto van Tara Reid ontdekken...?![]()
is 'm niet, heb even gezocht en 't is zo'n kerel bij hem in de band, ginger fish ofzo, hier een foto ter illustratiequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
De bron lijkt me aardig betrouwbaar.
En deze kale foto vertoont, afgezien van de haarkleur, wel enige gelijkenis:
Ja, wie lijkt er nu niet op Marilyn Manson met witte smurrie op je gezicht, rode lipstick en raar haar?quote:
ik wou dat ik zulk haar had!!! ook al zit het nu niet....quote:
quote:
Lijkt wel een beetje op die 'catwoman'quote:
hahaha... ik moest hardop lachen toen ik die zin over Bob Saget lasquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:14 schreef Vitalogy het volgende:
HUH was Bob Saget ooit een hunk?
Hm John Stamos ziet er nog best goed uit ondanks dat hij gedumpt is door mevr Romijn.
Perez (perezhilton.com) staat er ook niet al te flatteus opquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:08 schreef KinkyGiraf het volgende:
En Bob Saget (rechts) is ook niet meer de hunk die hij eens geweest is..
[afbeelding]
Die staat er nooit flatteus opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Perez (perezhilton.com) staat er ook niet al te flatteus op
Vind ik eerlijk gezegd juist wel een redelijk flatteuze vergeleken met al die andere van haar de laatste tijdquote:
Ik denk niet dat Janet in de staat is om hippe danspasjes te doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:10 schreef Nuna het volgende:
Janet Janet![]()
[afbeelding]
Cameron Diaz & Justin Timberlake
[afbeelding]
John 5 dus, z'n ex gitaristquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:10 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
is 'm niet, heb even gezocht en 't is zo'n kerel bij hem in de band, ginger fish ofzo, hier een foto ter illustratie
[afbeelding]
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:16 schreef Vitalogy het volgende:
Oh ja Sandra Mondaini natuurlijk
Ik dacht al waar lijkt ze nou op
Maar dat was dus Sandra Mondaini , de aardig op leeftijd zijnde Italiaanse actrice.
quote:Op zondag 29 januari 2006 23:31 schreef Syytön het volgende:
Serena en haar eigenzinnige butt weer hoor (even uitvergroten)
[[url=http://www.supload.com/thumbs/default/serena-williams-buttcrack06.jpg]afbeelding][/URL]
Oh man, die grapjasquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:08 schreef KinkyGiraf het volgende:
En Bob Saget (rechts) is ook niet meer de hunk die hij eens geweest is..
[afbeelding]
mijn god, wat een combinatiequote:Op maandag 30 januari 2006 11:30 schreef Ripley het volgende:
Zoenen met David Gest (de ex van Liza Minelli) is natuurlijk nooit flatteus, Da Brat!
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dit als voorbereiding op hun nieuwe single? "The girl is mine" van Paul Mc Cartney en Michael Jackson?quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:30 schreef Scandalous het volgende:
Ik ging Jordan ook al posten
[afbeelding]
BFF met Rebecca Loos
[afbeelding]
tits mcgee en haar man Peter Andre
I'd hit herquote:Op maandag 30 januari 2006 17:46 schreef rena het volgende:
[..]
Zou ze dan zelf echt niet zien wat voor lelijke hoer ze is?![]()
Oh man, dat hoofd van Rebeccaquote:Op maandag 30 januari 2006 17:30 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
BFF met Rebecca Loos
[afbeelding]
Pas maar op Peter Andre .. Rebbeca Loos is in town.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:30 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
BFF met Rebecca Loos
[afbeelding]
Gatver.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:30 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
BFF met Rebecca Loos
[afbeelding]
Ik heb echt zo'n medelijden met die kinderen van haar. Ik bedoel, het zal je moeder maar zijn!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:21 schreef Syytön het volgende:
Ik vraag me af of dat in de richting van Yulia's natuurlijke huidskleur is, want ik heb 'r eigenlijk alleen maar zo bruin gezien.
Nou heeft Lena ook wel een erg blanke huid, als contrast.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jordan op een Chinees nieuwjaarsfeestje (was gister, geloof ik).
Zat een beetje in dubio of ik dit niet in De lelijkste outfitjes #5 zou zetten, maar eerlijk is eerlijk, er is weinig onflatteus aan deze outfit
Kijken ze alvast hoeveel ruimte ze nog hebben na de borstvergroting ofzo?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:39 schreef superhero87 het volgende:
Felicity Huffman en Eva Longoria
[afbeelding]
![]()
Ja dat heb ik ook ergens gelezen volgens mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:52 schreef ivosnivo het volgende:
als ik me niet vergis had die peter andre toch ook siliconen? zoiezo zijn sixpack meen ik wel is ergens gelezen te hebben.
Ik vind het wel een grappige foto eigenlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:39 schreef superhero87 het volgende:
Felicity Huffman en Eva Longoria
[afbeelding]
Heeft zij kinderen?? Och arme kindjes.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:37 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n medelijden met die kinderen van haar. Ik bedoel, het zal je moeder maar zijn!![]()
Ja, het arme kind was toch blind?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:56 schreef Koningin het volgende:
[..]
Heeft zij kinderen?? Och arme kindjes.....![]()
Das waar ja, maar het is toch anders dan wanneer britney weer in haar joggingpak gaat shoppen enz.quote:
Inderdaad, die foto ziet er behoorlijk nep uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
wat een cellulitis-nepwijf zeg...
't Is raar roze, anders dan de rest van haar huid.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
waar kan je dat aan zien dan, dat het nep is? Het ziet er gewoon uit als cellulitis hoor.
Voel je dan toch niet zo persoonlijk aangevallen als iemand een andere mening heeft over je foto. Doos.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
Gaap. post dan zelf wat foto's, doos.
Iets zegt me dat deze posts door Copycat verwijderd gaan worden.
Carey wil of probeert altijd de rechterzijde van haar gezicht te tonen, evenals Julio Eglesias.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:18 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ja, ik heb ergens gelezen dat mw. Carey altijd een flatterend licht op haar lichaam wil hebben als ze op tv is.. misschien dat dat licht dan gelig is... dat licht komt dan niet onder haar benen...
En je mag dus alleen reageren als je zelf ook foto's plaatst?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
Voel je dan niet zo persoonlijk aangevallen als ik iemand niet te dun vind, doos.
Ik voel me niet aangevallen, ik snap het alleen niet als iemand zoveel kritiek heeft terwijl ie zelf geen foto's post waarom het in dit topic eigenlijk gaat.
Dan lees je er in 't vervolg maar overheen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:46 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nee op zich niet, maar als IK iemand onflatteus vind, dan plaats ik die foto. Dan hoef jij mij niet te vertellen dat ie niet onflatteus is.
Vind je? Ze zou naar mijn mening op zijn minst kleding moeten aantrekken die ze past, ipv zich in maatje 36 te proppen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef Lienekien het volgende:
Ze ziet er trouwens prima uit, met die paar kilo's erbij.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:24 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Vind je? Ze zou naar mijn mening op zijn minst kleding moeten aantrekken die ze past, ipv zich in maatje 36 te proppen.
Ze heeft er zelfs 2. Het blinde en gehandicapte kindje uit een van d'r vorige relatie's, en een kind met Peter "sixpack" Andre.quote:
De rest paste gewoon niet meer in het topje.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
Jordans nipslip... al doet ze het vast expres
[afbeelding]
En K-Fed doet weer een poging om classy te lijken in pakquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
Britney Spears doet sinds tijden weer een poging om sexy te kijken (de rechtse foto dan)
[afbeelding]
Lullig als je borstvergroting zo zichtbaar is (vooral als je het keihard ontkent)quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:19 schreef KinkyGiraf het volgende:
Sorry voor de grote foto, maar check die oksel!
[afbeelding]
Tyra Banks dus
Zo liep ik er vandaag ook bij hoorquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
Jezus wat ziet dat mens eruit zeg...
[afbeelding]
Die schoenen! alles!
Misschien maak jij het wel fashionablequote:
Ik heb er wel de uitstraling voorquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Misschien maak jij het wel fashionable![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:21 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik persoonlijk vind het niet zo onflatteusmaar sommigen onder jullie vast wel... Jude Law kissing Johnny Lee Miller. Die laatste ken ik dan weer niet maar dat doet er niet toe. We zien toch alleen Djoed.
[afbeelding]
quote:En er is iets heel raars aan deze foto van JessSimpson... een soort van wassen beeld lijkt het wel
[afbeelding]
Misschien is hij wel de nieuwe nanny van zn kinderenquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:21 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik persoonlijk vind het niet zo onflatteusmaar sommigen onder jullie vast wel... Jude Law kissing Johnny Lee Miller. Die laatste ken ik dan weer niet maar dat doet er niet toe. We zien toch alleen Djoed.
[afbeelding]
Hij blijft toch sexyquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:21 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Eerder iets voor lelijke outfits. Zo onflatteus staat ze niet op de foto.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Die schoenen! alles!
Is dat nou de Hitlergroet wat ze doet?quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:40 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Marg Helgenberger (Catherine Willows in CSI)![]()
![]()
Ik heb Jordan ook al in lelijkste outfitjes geplaatst net
Het word tijd dat ze eens een styliste aanneemt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:34 schreef Syytön het volgende:
onderkin!
Katie Price, aka Jordan. Het valt misschien niet zo op door die enorme fake tieten, maar behalve lelijke outfitjes en haar lelijke verschijning (wtf, een pruik?) is ze ook zo dun als een Sidonia. Het is dat ze die enorme joekels heeft, als ze achter een lantaarnpaal stond, zag je haar niet. Ik vond het vooral erg verdacht toen ze hoogzwanger was in een heupbroek maat 34 rondliep.
Copycat, mag Broodmagere Celebs #8 weer open?
Ik denk toch dat ze bij allebei past.. die kop die ze trekt......quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerder iets voor lelijke outfits. Zo onflatteus staat ze niet op de foto.
Ik zie niets raars aan het gezicht dat ze trekt. Maar daar denken jij en je zusje klaarblijkelijk anders overquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:19 schreef linda22222 het volgende:
Ik denk toch dat ze bij allebei past.. die kop die ze trekt......
om de een of andere reden doet die foto me onwijs aan Mars Attacks denken...quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:21 schreef KinkyGiraf het volgende:
En er is iets heel raars aan deze foto van JessSimpson... een soort van wassen beeld lijkt het wel
[afbeelding]
Die schoenen vind ik dan juist weer helemaal geweldigquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Die schoenen! alles!
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:05 schreef KinkyGiraf het volgende:
Oh My God... die Fergie houdt geen gezicht meer over zeg..
[afbeelding]
ja in de video's weten ze haar nog redelijk mooi ta maken. Volgens mij is het "in real life-schokeffect" heel groot bij haar...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:14 schreef rena het volgende:
[..]
En heel veel mannen schijnen haar toch mooi te vinden, nou, ik zou mijn hond er nog niet op laten
Johnny Lee Miller is een acteur. Heeft oa met Angelina Jolie in Hackers gespeeld, en ze zijn zelfs getrouwd geweest.quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:32 schreef linda22222 het volgende:
[..]
Misschien is hij wel de nieuwe nanny van zn kinderen
Edit: Hij heet Miller........ Hij zou toch niet.... met zn zwager of schoonpa aan het kussen zijn!?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:59 schreef rena het volgende:
Wat heeft zij gebruikt?
Haar borsten gaan ook van groot naar klein, klein naar groot, etc.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:54 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
My god.![]()
[afbeelding]
Nog even een close-upje erbij.
Bah, vieze celebs ookquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:11 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Jenny McCarthy doet de Fergie
Er zijn van die dingen waarvan je denkt kan gebeuren , maar een Fergie hoort daar voor mij toch niet bij...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:11 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Jenny McCarthy doet de Fergie
Volgens mij was dit bij Howard Stern live in de studio. Daar was Jenny McCarthy samen met Jenna Jameson en gingen ze om de beurt op de Sybian....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zijn van die dingen waarvan je denkt kan gebeuren , maar een Fergie hoort daar voor mij toch niet bij...
Alhoewel... zo te zien zit Jenny vastgebonden in een soort martelstoel... misschien pist ze in d\\\\\\\'r broek van angst?
![]()
Johnny Lee Miller speelt oa Sick Boy in Trainspottingquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:21 schreef KinkyGiraf het volgende:
Iew, ze lijkt wel een wijf van 50 dat te lang aan Expeditie Robinson mee heeft gedaanquote:Op zondag 5 februari 2006 09:58 schreef apestaartje het volgende:
Bridget Maasland: Doorgaans een erg mooie vrouw. Toch blijkt er ook een lelijke foto van te vinden...
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 februari 2006 09:58 schreef apestaartje het volgende:
Bridget Maasland: Doorgaans een erg mooie vrouw. Toch blijkt er ook een lelijke foto van te vinden...
[afbeelding]
Nou, ze is pas 30 dus dat wil wat zeggen. Zeker teveel zonnebankjes.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:42 schreef rena het volgende:
[..]
Je ziet hier goed hoe oud ze eigenlijk is onder al die make-up![]()
Overmatig gebruik van make-up wil ook weleens een akelig droog, gerimpeld huidje opleveren.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nou, ze is pas 30 dus dat wil wat zeggen. Zeker teveel zonnebankjes.
Zij is met recht een echt muts!quote:Op zondag 5 februari 2006 09:58 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet ze er toch altijd uit?quote:Op zondag 5 februari 2006 09:58 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Minus 80 rimpels en groeven, wel te verstaan. Ik heb haar nog nooit zo gezien.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:30 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
[..]
Zo ziet ze er toch altijd uit?
Make up kan veel doenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:27 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Minus 80 rimpels en groeven, wel te verstaan. Ik heb haar nog nooit zo gezien.
Een tijdje geleden zei iemand die ik kende al dat ze Bridget in het echt had gezien, en ze zat te gillen dat het in het echt zó'n lelijk wijf was en dergelijke. Ik dacht toen nog: 'Ze zal wel jaloers zijn...' (degene die die opmerking maakte was zelf niet zo'n knap meisje.)quote:Op zondag 5 februari 2006 14:28 schreef Nuna het volgende:
[..]
Make up kan veel doenIk wed dat zij er elke ochtend zo uitziet
![]()
Ze staat al op met make-upquote:Op zondag 5 februari 2006 14:28 schreef Nuna het volgende:
[..]
Make up kan veel doenIk wed dat zij er elke ochtend zo uitziet
![]()
Ik vind die linkse juist net een wassenbeeld.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:11 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ashley ziet er heel mooi uit maar dat gezicht van Mary Kate... (die rechtse dus)
[afbeelding]
ze lijken alle2 wel onder invloed te zijn. die rechtse lijkt vrij strak te staan. kaakjes helemaal naar achter.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:11 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ashley ziet er heel mooi uit maar dat gezicht van Mary Kate... (die rechtse dus)
[afbeelding]
Ashleyquote:Op maandag 6 februari 2006 19:11 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |