quote:Op zondag 29 januari 2006 23:31 schreef Syytön het volgende:
Serena en haar eigenzinnige butt weer hoor (even uitvergroten)
[[url=http://www.supload.com/thumbs/default/serena-williams-buttcrack06.jpg]afbeelding][/URL]
Oh man, die grapjasquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:08 schreef KinkyGiraf het volgende:
En Bob Saget (rechts) is ook niet meer de hunk die hij eens geweest is..
[afbeelding]
mijn god, wat een combinatiequote:Op maandag 30 januari 2006 11:30 schreef Ripley het volgende:
Zoenen met David Gest (de ex van Liza Minelli) is natuurlijk nooit flatteus, Da Brat!
[afbeelding]
[afbeelding]
Is dit als voorbereiding op hun nieuwe single? "The girl is mine" van Paul Mc Cartney en Michael Jackson?quote:
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:30 schreef Scandalous het volgende:
Ik ging Jordan ook al posten
[afbeelding]
BFF met Rebecca Loos
[afbeelding]
tits mcgee en haar man Peter Andre
I'd hit herquote:Op maandag 30 januari 2006 17:46 schreef rena het volgende:
[..]
Zou ze dan zelf echt niet zien wat voor lelijke hoer ze is?![]()
Oh man, dat hoofd van Rebeccaquote:Op maandag 30 januari 2006 17:30 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
BFF met Rebecca Loos
[afbeelding]
Pas maar op Peter Andre .. Rebbeca Loos is in town.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:30 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
BFF met Rebecca Loos
[afbeelding]
Gatver.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:30 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
BFF met Rebecca Loos
[afbeelding]
Ik heb echt zo'n medelijden met die kinderen van haar. Ik bedoel, het zal je moeder maar zijn!quote:Op maandag 30 januari 2006 17:21 schreef Syytön het volgende:
Ik vraag me af of dat in de richting van Yulia's natuurlijke huidskleur is, want ik heb 'r eigenlijk alleen maar zo bruin gezien.
Nou heeft Lena ook wel een erg blanke huid, als contrast.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jordan op een Chinees nieuwjaarsfeestje (was gister, geloof ik).
Zat een beetje in dubio of ik dit niet in De lelijkste outfitjes #5 zou zetten, maar eerlijk is eerlijk, er is weinig onflatteus aan deze outfit
Kijken ze alvast hoeveel ruimte ze nog hebben na de borstvergroting ofzo?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:39 schreef superhero87 het volgende:
Felicity Huffman en Eva Longoria
[afbeelding]
![]()
Ja dat heb ik ook ergens gelezen volgens mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 09:52 schreef ivosnivo het volgende:
als ik me niet vergis had die peter andre toch ook siliconen? zoiezo zijn sixpack meen ik wel is ergens gelezen te hebben.
Ik vind het wel een grappige foto eigenlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 01:39 schreef superhero87 het volgende:
Felicity Huffman en Eva Longoria
[afbeelding]
Heeft zij kinderen?? Och arme kindjes.....quote:Op dinsdag 31 januari 2006 08:37 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n medelijden met die kinderen van haar. Ik bedoel, het zal je moeder maar zijn!![]()
Ja, het arme kind was toch blind?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:56 schreef Koningin het volgende:
[..]
Heeft zij kinderen?? Och arme kindjes.....![]()
Das waar ja, maar het is toch anders dan wanneer britney weer in haar joggingpak gaat shoppen enz.quote:
Inderdaad, die foto ziet er behoorlijk nep uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
wat een cellulitis-nepwijf zeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |