Joshquote:Op zondag 22 januari 2006 17:08 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Josh, je haar, wat doe je?
Ja, dit is behoorlijk onflatteus jaquote:Op zondag 22 januari 2006 19:06 schreef Syytön het volgende:
^^ ie, dat hoofd!
[afbeelding]
Geen idee of dit onflatteus is.. meningen zullen verschillen vermoed ik
Ja, dit is onflatteus. Wie is het eigenlijk?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:06 schreef Syytön het volgende:
^^ ie, dat hoofd!
[afbeelding]
Ik dacht even dat het Michael Jackson wasquote:Op zondag 22 januari 2006 20:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
Teri Hatcher die het schijnt te doen met George Clooney... George, doe normaal!!
[afbeelding]
Go straight to rehab, do not pas 'go' .quote:Op zondag 22 januari 2006 20:55 schreef MissBliss het volgende:
Hehe, ik zat al heel de tijd met Courtney Love onder mn contol-v
[afbeelding]
Iiiieee, wat heeft ze een raar opgezwollen hoofd.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Go straight to rehab, do not pas 'go' .
Ook een leuke van La Love:
[afbeelding]
Volgens mij is dat Paris wel, met haar schoenmaat 45!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
De eerste is volgens mij Paris niet. Volgens mij heeft ze langere en slankere bovenbenen.
Tering, niet normaal meer, sportvrouw NOT.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:06 schreef Syytön het volgende:
^^ ie, dat hoofd!
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Paris wel, met haar schoenmaat 45!
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:02 schreef Classique het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het Michael Jackson was.
Serena Williamsquote:Op zondag 22 januari 2006 19:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, dit is onflatteus. Wie is het eigenlijk?
Whehehequote:Op zondag 22 januari 2006 21:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Paris wel, met haar schoenmaat 45!
Willy Wonka! Veeeet!quote:Op zondag 22 januari 2006 23:52 schreef Chocolate-cake het volgende:
Ik weet niet of ze al eens gepost zijn, maar dan alsnog:
[afbeelding]
Willy Wonka
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:41 schreef Chocolate-cake het volgende:
[..]
Serena Williams![]()
[afbeelding]
Dat zou best kunnen. Negers houden toch altijd van een lekkere stevige kont.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:48 schreef linda22222 het volgende:
Misschien is ze trots op haar booty
Nicole zal waarschijnlijk tape hebben gebruikt om die enorme bril op zijn plek te houden.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:52 schreef Chocolate-cake het volgende:
Ik weet niet of ze al eens gepost zijn, maar dan alsnog:
[afbeelding]
Tara Reid.
[afbeelding]
Jessica Simpson
[afbeelding]
Nicole Richie
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:22 schreef Lievelientje het volgende:
Yoo, zelfs onflateus mag Josh wel langskomen
Ik vind Drew's boobies juist wel perkyquote:Op maandag 23 januari 2006 19:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
De zwaartekracht slaat ook Drew Barrymore niet over
[afbeelding]
Ze is in de Australian Open van dit jaar anders in de derde ronde er al uit gespeeldquote:Op maandag 23 januari 2006 11:59 schreef diep-in-de-war het volgende:
ze tennist tenminste wel goed.
So? Ze heeft anders wel 4 grandslams achter elkaar gewonnenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:47 schreef Chocolate-cake het volgende:
[..]
Ze is in de Australian Open van dit jaar anders in de derde ronde er al uit gespeeld![]()
wie eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:56 schreef superhero87 het volgende:
Tara Reid & Paris Hilton!
Wat een mammoet![]()
[afbeelding]
Zie ik het over het hoofd ofzo, wat is er mis met deze fotoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:56 schreef superhero87 het volgende:
Wat een mammoet![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:23 schreef Classique het volgende:
[afbeelding]
Jessica Alba
[afbeelding]
Ik ook, had ik maar zo'n prachtige kontquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:51 schreef Syytön het volgende:
[..]
![]()
Zo onflatteus wil ik wel op de foto eruit zien!
![]()
Ik kan echt niks onflatteus aan deze foto ontdekken...?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:56 schreef superhero87 het volgende:
Wat een mammoet![]()
[afbeelding]
Vind je dat onflatteusquote:
Het broekje is een paar maten te groot.quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vind je dat onflatteusIk vind het eerder lekker
Vind ik nietquote:Op woensdag 25 januari 2006 09:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het broekje is een paar maten te groot.![]()
Woody Allen in spéquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
Matthew Perry wordt er ook niet charmanter op...
[afbeelding]
Chanler in Friends dus.
Ja volgens mij is hij rehab in rehab uit dus dan compenseert ie zijn drugs met eten ofzo........quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:12 schreef weathergirl het volgende:
Jemig is dat een recente foto van Matthew Perry? Dacht dattie niet meer zo opgeblazen was?
De bron lijkt me aardig betrouwbaar.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:54 schreef roze-meisje het volgende:
dat is marilyn manson echt niet hoor![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:23 schreef Andoire het volgende:
Ja maar marilyn manson heeft toch één raar oog of zo? Tenminste, dat meen ik ooit op Mtv te hebben gezien![]()
Op de fotos hierboven zijn beide ogen gelijk (lelijk, dat wel, maar wel gelijk)
Dat lijkt mij ook jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij is dat gewoon een lens..
Jessica goes Mansonquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:29 schreef linda22222 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja![]()
En jessica verandert idd in een of andere freak
Alles kort samengevat trakteert ze zich gewoon op een botox-behandelinkje.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:49 schreef Andoire het volgende:
He ja, met de 'juiste' make up en die enge lens lijkt het alsof dat enge oog gewoon veel groter is...
Het blijft een enge vent
En Jessica...Wat doet ze
![]()
De breuk met Nick doet haar dus niet goed, ze moeten gewoon weer bij elkaar komen en zo
![]()
Of op Lyle Lovett, maar dan met iets minder kinquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:05 schreef linda22222 het volgende:
My God Brad wat is er gebeurd.......
[afbeelding]
Hij lijkt ineens op Benicio Del Toro (of zoiets) en dat is geen compliment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |