Nou snap ik waarom ie al die troep op zn gezicht heeft,quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
De bron lijkt me aardig betrouwbaar.
En deze kale foto vertoont, afgezien van de haarkleur, wel enige gelijkenis:
[afbeelding] [afbeelding]
Ze is naar mijn mening heel erg gegroeid...quote:Op woensdag 25 januari 2006 08:18 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Ik kan echt niks onflatteus aan deze foto van Tara Reid ontdekken...?![]()
is 'm niet, heb even gezocht en 't is zo'n kerel bij hem in de band, ginger fish ofzo, hier een foto ter illustratiequote:Op woensdag 25 januari 2006 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
De bron lijkt me aardig betrouwbaar.
En deze kale foto vertoont, afgezien van de haarkleur, wel enige gelijkenis:
[afbeelding] [afbeelding]
Ja, wie lijkt er nu niet op Marilyn Manson met witte smurrie op je gezicht, rode lipstick en raar haar?quote:
ik wou dat ik zulk haar had!!! ook al zit het nu niet....quote:
quote:
Lijkt wel een beetje op die 'catwoman'quote:
hahaha... ik moest hardop lachen toen ik die zin over Bob Saget lasquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:14 schreef Vitalogy het volgende:
HUH was Bob Saget ooit een hunk?
Hm John Stamos ziet er nog best goed uit ondanks dat hij gedumpt is door mevr Romijn.
Perez (perezhilton.com) staat er ook niet al te flatteus opquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:08 schreef KinkyGiraf het volgende:
En Bob Saget (rechts) is ook niet meer de hunk die hij eens geweest is..
[afbeelding]
Die staat er nooit flatteus opquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Perez (perezhilton.com) staat er ook niet al te flatteus op
Vind ik eerlijk gezegd juist wel een redelijk flatteuze vergeleken met al die andere van haar de laatste tijdquote:
Ik denk niet dat Janet in de staat is om hippe danspasjes te doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:10 schreef Nuna het volgende:
Janet Janet![]()
[afbeelding]
Cameron Diaz & Justin Timberlake
[afbeelding]
John 5 dus, z'n ex gitaristquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:10 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
is 'm niet, heb even gezocht en 't is zo'n kerel bij hem in de band, ginger fish ofzo, hier een foto ter illustratie
[afbeelding]
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:16 schreef Vitalogy het volgende:
Oh ja Sandra Mondaini natuurlijk
Ik dacht al waar lijkt ze nou op
Maar dat was dus Sandra Mondaini , de aardig op leeftijd zijnde Italiaanse actrice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |