't Is raar roze, anders dan de rest van haar huid.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
waar kan je dat aan zien dan, dat het nep is? Het ziet er gewoon uit als cellulitis hoor.
Voel je dan toch niet zo persoonlijk aangevallen als iemand een andere mening heeft over je foto. Doos.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:33 schreef KinkyGiraf het volgende:
Gaap. post dan zelf wat foto's, doos.
Iets zegt me dat deze posts door Copycat verwijderd gaan worden.
Carey wil of probeert altijd de rechterzijde van haar gezicht te tonen, evenals Julio Eglesias.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:18 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ja, ik heb ergens gelezen dat mw. Carey altijd een flatterend licht op haar lichaam wil hebben als ze op tv is.. misschien dat dat licht dan gelig is... dat licht komt dan niet onder haar benen...
En je mag dus alleen reageren als je zelf ook foto's plaatst?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:42 schreef KinkyGiraf het volgende:
Voel je dan niet zo persoonlijk aangevallen als ik iemand niet te dun vind, doos.
Ik voel me niet aangevallen, ik snap het alleen niet als iemand zoveel kritiek heeft terwijl ie zelf geen foto's post waarom het in dit topic eigenlijk gaat.
Dan lees je er in 't vervolg maar overheen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:46 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nee op zich niet, maar als IK iemand onflatteus vind, dan plaats ik die foto. Dan hoef jij mij niet te vertellen dat ie niet onflatteus is.
Vind je? Ze zou naar mijn mening op zijn minst kleding moeten aantrekken die ze past, ipv zich in maatje 36 te proppen.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 19:21 schreef Lienekien het volgende:
Ze ziet er trouwens prima uit, met die paar kilo's erbij.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:24 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Vind je? Ze zou naar mijn mening op zijn minst kleding moeten aantrekken die ze past, ipv zich in maatje 36 te proppen.
Ze heeft er zelfs 2. Het blinde en gehandicapte kindje uit een van d'r vorige relatie's, en een kind met Peter "sixpack" Andre.quote:
De rest paste gewoon niet meer in het topje.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
Jordans nipslip... al doet ze het vast expres
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |