Cas gaat in zn playamaquote:Op maandag 23 januari 2006 10:39 schreef Rewimo het volgende:
Zeeman heeft verkleedkleren in de aanbieding, 5,99. Leuk voor carnaval maar natuurlijk ook voor de verkleedkistwww.zeeman.com, folder aanklikken en even bladeren.
HEMA?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:22 schreef Saffier het volgende:
Waar kan je voor een leuk prijsje rompertjes halen met lange mouwen?
Zeeman?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:22 schreef Saffier het volgende:
Hier ging er "maar" 25% af van LP en/of duplo. De garage was nog iets van 27,nogwatquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:18 schreef loezzie het volgende:
schijnt bij alle winkels van de kruidvat te zijn. Afhankelijk wat ze nog over hebben van oude acties. Ook magnetix etc ging goedkoop weg
Dit was in Den Haag
Hier was hij 26,50 nu. Ik heb hem maar vast meegenomenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Hier ging er "maar" 25% af van LP en/of duplo. De garage was nog iets van 27,nogwat
Ik was vandaag weer bij de Kruidvat (Leyweg (boven) in Den Haag) en ook hier was veel duplo en fisher price afgeprijsd. Al waren ze een beetje laks en hadden ze niet alles voorzien van een sticker.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:35 schreef TearSong het volgende:
[..]
Hier was hij 26,50 nu. Ik heb hem maar vast meegenomen![]()
9 euro is wel heel erg goedkoop!
De Kruidvat beneden op de Leyweg, bij de Xenos en AH, had vrijwel niets meer. De Kruidvat boven (bij de Hunkemuller) had dus nog veel staan. Ik heb gewoon zo´n verkoopster aan haar truitje getrokken en gevraagd wat alles kostte.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:38 schreef moussy het volgende:
Liefmaar mn pa is al op zn fiets gestapt
Ik ga voor de duplo hoor, brulde hij nog
![]()
oh dat heb ik ook gedaan vandaag. Alles was 5 euro in het filiaal waar ik was dus ik heb 2 broeken (1 tuinbroek en 1 gewone), 2 shirts en een petje meegenomen voor 22,50quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:05 schreef bixister het volgende:
op de terugweg wel nog flink ingeslagen bij de Villa Happ-uitverkoop.
C&A, 1,95 per stuk de goedkoopste die ik heb kunnen vinden en nog een aardige kwaliteit ook.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:22 schreef Saffier het volgende:
* Ireth verandert planning voor zaterdag...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:05 schreef bixister het volgende:
ben tussen de middag nog ff naar het Kruidvat in Hoog Catharijne geweest maar daar hadden ze niet veel meer hoor.
op de terugweg wel nog flink ingeslagen bij de Villa Happ-uitverkoop.
Ik heb net de laatste bij de C&A weggehaalt. Baal wel dat ik zo 'laat' merkte dat rompertjes met lange mouwen een stuk beter zijn dan die met korte mouwen. Met lange mouw alleen koude handjes in bed en met korte mouw ook hele koude armpjes. Arm kindquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:28 schreef Jelief het volgende:
[..]
C&A, 1,95 per stuk de goedkoopste die ik heb kunnen vinden en nog een aardige kwaliteit ook.
En bij het Kruidvat:quote:
Kinder verkleedset
popstar, piraat, soldaat
of prinses
fraai gedetailleerde kleding
prijs per set 4,99
Zijn er nog meer fokkers die mail hebben gekregen en mee mogen doen? Ik heb net mail gekregen dat ik 1 van de 1000 deelnemers benquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:27 schreef Luchtbel het volgende:
Hier kun je jezelf opgeven voor een panel om te sparen voor een pakket voor je kind.
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:19 schreef moussy het volgende:
[..]
Zijn er nog meer fokkers die mail hebben gekregen en mee mogen doen? Ik heb net mail gekregen dat ik 1 van de 1000 deelnemers ben
Als je daar inlogd kan je dat lezen:quote:Op maandag 6 februari 2006 18:13 schreef jessie het volgende:
Niet 1 van de 1000 maar wel dat ik geselecteerd ben en binnen 2 weken bericht krijg om mee te doen met een link naar mijn persoonlijke pagina.
En degene die jullie op dit briljante idee bracht natuurlijk weer nietquote:Op maandag 6 februari 2006 17:19 schreef moussy het volgende:
[..]
Zijn er nog meer fokkers die mail hebben gekregen en mee mogen doen? Ik heb net mail gekregen dat ik 1 van de 1000 deelnemers ben
ik heb wel een mailtje gekregen als welkom bij de club...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 08:20 schreef Githa het volgende:
Ik heb me ook aangemeld en helemaal niks gehoord, niet eens een ontvangstmail ofzo.
Maar we wachen geduldig af!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:48 schreef TearSong het volgende:
Ik had in het vorige topic gepost dat je een gratis Fisher-price stapelaar kreeg als je je (gratis!) aanmeldt voor de Fisher-Price club. En het is dus echt zo, ik heb de stapelaar net binnen!
( http://www.fisher-price.com/nl/ ) en dan klikken op de gratis stapelaar banner
Ik heb een berichtje dat er een pakketje is afgeleverd bij mijn buren, ik gok dat het dat stapelding is, ik verwacht geen ander pakjequote:
Toch wel!quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:48 schreef TearSong het volgende:
Ik had in het vorige topic gepost dat je een gratis Fisher-price stapelaar kreeg als je je (gratis!) aanmeldt voor de Fisher-Price club. En het is dus echt zo, ik heb de stapelaar net binnen!
( http://www.fisher-price.com/nl/ ) en dan klikken op de gratis stapelaar banner
Ik ben net bij de zeeman geweest op het dorp hier, de buit:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:14 schreef Ireth het volgende:
Gisteren gehoord dat veel Zeemanfilialen nog eens 50% geven op de artikelen die al met 80% afgeprijsd waren!
(10 euro - 80% = 2 euro - 50% = 1 euro... klinkt niet verkeerd!)
2 jurkjes en een slaapzakje en een broekjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:39 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ben net bij de zeeman geweest op het dorp hier, de buit:
3 truien, 1 vest en een mailot voor 8,25
Thanks voor de tip Ireth!
Ik kan van de week kijken of ze ze hier nog hebben Githa, wij hebben nl tegenwoordig een zeeman op het dorpquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:36 schreef Githa het volgende:
Ik zag hele leuke rompers bij de zeeman voor maar 1,99.
Mouwloze badstof rompers in blauw en lime maar helaas waren de maatjes 86/92 allemaal uitverkocht
Verder was er eigenlijk nog maar heel weinig over.
He... dat brengt me ineens op een idee!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:46 schreef TearSong het volgende:
Vandaag een 2e stapelaar binnen. Geen idee hoe dat kan want ik heb me echt maar 1x aangemeld...foutje bij Fisher Price denk ik!
Jaaaaaaaaaaquote:Op zondag 5 maart 2006 11:33 schreef lady-wrb het volgende:
bij de deka kan je sparen voor gratis toegangskaarten voor artis
kweetut nog nietquote:
Ja maar dat is dus balen, als abbonnee krijg je dus alleen maar die bon om hem op te halen in verschillende winkelsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:10 schreef snoopy het volgende:
Gewoon bij AH in de verpakking van Ouders van nu.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:37 schreef BubbleBabe het volgende:
Randa_v ken je niemand die toevallig binnekort eens de kant opgaat waar een van die winkels is? dat die hem voor je meeneemt?
Ik krijg van ouders van nu een rompertje thuisgestuurd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:03 schreef Randa_v het volgende:
[..], het ligt allemaal best wel ver weg.
Heb net een mailtje gestuurd naar de redactie
met daaronder een [klik hier..] buttonquote:Wegens succes uitgebreid!
Door de spetterende heropeningsactie is Het Meerdal al bijna volgeboekt!
Is het u niet gelukt te reserveren? Geen probleem!
Wij bieden u nog een kans..
(je kan deze aanbieding boeken tot zondag 19 maart, maar de data die beschikbaar zijn zijn uiteraard tot en met veel verder weg! )quote:* Meerdal vanaf ¤ 49,-.
* Park Loohorst vanaf ¤ 49,-
* Park Hochsauerland vanaf ¤ 69,-
De Meerdal actie bleek een enorm succes! Het park was voor de aangeboden actieaankomsten al snel volgeboekt.
Omdat we ook u graag nog laten profiteren van de spetterende prijzen, hebben wij de Meerdal aanbieding uitgebreid.
Daarnaast kunt u nu ook boeken voor Park Loohorst en Park Hochsauerland vanaf ¤ 49,- per verblijf!
De aktie geldt tot en met zondag 19 maart, maar Boek snel, want OP = OP.
Gebruik bij uw online boeking actiecode CP8255
Zootjes zijn bij de Hema goedkoper en persoonlijker vind ik ze beter passen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:07 schreef Fuente het volgende:
Hier bij de Etos nergens zootjes te krijgen. Ben nu bij 4 etossen geweest, bij 1 waren ze uitverkocht, bij 3 anderen niet eens binnengekomen
Ik heb ze bij mij wel gezien, gister nog. Zal ik voor je kijken?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:07 schreef Fuente het volgende:
Hier bij de Etos nergens zootjes te krijgen. Ben nu bij 4 etossen geweest, bij 1 waren ze uitverkocht, bij 3 anderen niet eens binnengekomen
of ik lees het hele topic even uit... maar aanbod staat alsnogquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:56 schreef Fuente het volgende:
OOh dan ga ik ffies kijken bij de HEMA, thnx voor de tip Rottdog!
Hihi, thnx meid,maar kga denk ik bij de Hema kijken, scheelt ook weer in de portemonneequote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:37 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ik heb ze bij mij wel gezien, gister nog. Zal ik voor je kijken?
verhuis ff naar het crea topic, of het naaitopic in lifestylequote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:35 schreef _evenstar_ het volgende:
hey ik kom pas net kijken met me machientje, ik heb er echt de ballen verstand vandat soort dingen kan ik beter doen als Anitra hier is die weet wel hoe en wat denk ik
![]()
Babypawsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:25 schreef snoopy het volgende:
Ik zeg: babypaws! Die vind ik heel erg fijn![]()
Ja, net gekochtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:07 schreef Vicky het volgende:
bij de Kruidvat zijn de Pampers luiers weer in de aanbieding. 3 pakken voor 25 euro.
ik liep ook weer te zeulen met 3 pakken... Vorige week 3 pakken voor 26.50 bij de Etos, daar hadden ze mijn "soort" niet, en ook zoiets bij de C1000 (maar geen C1000 hier in de buurt)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:10 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ja, net gekochtTerwijl ze vorige week bij Etos in de aanbieding waren voor 26 euro nogwat
![]()
Ik ben nog een luier-n00b, maar heb gisteren toch gekozen voor de Huggies bij de Etos, 3 pakken voor 20,- ipv 30,-.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:07 schreef Vicky het volgende:
bij de Kruidvat zijn de Pampers luiers weer in de aanbieding. 3 pakken voor 25 euro. De billendoekjes van het Etosmerk zijn ook in de aanbieding. 6 pakken voor iets minder dan 8 euro.
Heb je wel gelijk in eigenlijk.. thanks voor het advies!quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:50 schreef bixister het volgende:
icicle, ik zou toch even wachten met het inslaan van grote hoeveelheden, straks krijgt jouw kindje juist vreselijke luieruitslag van huggies. wedden dat je ze dan niet eerst op gaat maken?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:32 schreef Vicky het volgende:
Ik heb een kaartje voor het Land van Ooit voor de liefhebber!
Verstuurd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:05 schreef Vicky het volgende:
mail ff je adres, email staat in profiel
Nog niets binnenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:33 schreef Vicky het volgende:
Xanthe, stuur m vandaag nog op! verz. kosten hoef ik niet vergoed te hebben hoor
LOL , had je nou ook weer niet hoeven doen hoor...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:06 schreef Vicky het volgende:
Xanthe, heb hem gisteravond pas verstuurd...Vergat elke keer de envelop mee te nemen als ik naar buiten ging. Heb gisteravond speciaal de storm getrotseerd
20% korting.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:24 schreef Xanthe het volgende:
Vanavond is er een vriendenkoopavond bij de Hema , uitnodiging kun je uitprinten op hema.nl
dan krijg je 10% korting bij de kassa op je aankopen.
Als je je inschrijft op www.hm.com dan krijg je 25% korting.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:26 schreef Vicky het volgende:
xanthe heb je de Land vn Ooit bon al binnen?
Die had ik nog niet eens gezienquote:Op woensdag 5 april 2006 11:39 schreef lady-wrb het volgende:
`ja die dekbedhoezen zijn leuk(ik bedoel die piratenuitvoering)
ik heb hier nog een splinternieuwe piratenpak liggenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die had ik nog niet eens gezienMaar ze zijn leuk ja! Ik doelde op de accessoires die je bij de playama krijgt (dolk, ooglapje, bandana).
als 't je vooral om luiers gaat kan deze site ook handig zijn: http://www.watkostenluiers.nl/quote:Op woensdag 5 april 2006 14:21 schreef marcelle het volgende:
wat een leuk forum die had ik nog niet eerder gezien. erg handig om zo bij te kunnen houden waar alles in de aanbieding is! helaas heb ik net vorige week voor de volle pond luiers gekocht maar volgende beter. ik kijk dan eerst even hier.
Deze site is ook wel fijn , staan ook aanbiedingen op:quote:Op woensdag 5 april 2006 23:54 schreef bixister het volgende:
[..]
als 't je vooral om luiers gaat kan deze site ook handig zijn: http://www.watkostenluiers.nl/
Ja Sara is 7,5 maand dus ik dacht dat ik het beste die van 8 tot weet-ik-veel welke maand zou kunnen nemen, maar die waren echt supergroot!quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:03 schreef Icaä het volgende:
Die DA-zootjes zijn leuk, al vind ik ze wel een beetje chemisch ruiken na het openen van de verpakking.
Maar waar ik eigenlijk over post, is dat de aangegeven maten wel érg optimistisch zijn. Maat 22/24 voor baby's tussen 9 en 12 maandenDat lijkt me echt sterk. Die van mij is één jaar, en heeft schoenmaat 19. En hij is beslist geen ukkepuk.
Als je dat in de gaten houdt, is het een leuke aanbieding.
Die van mij zat duidelijk met 1 jaar in die maatquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:03 schreef Icaä het volgende:
Maar waar ik eigenlijk over post, is dat de aangegeven maten wel érg optimistisch zijn. Maat 22/24 voor baby's tussen 9 en 12 maandenDat lijkt me echt sterk. Die van mij is één jaar, en heeft schoenmaat 19. En hij is beslist geen ukkepuk.
Als je dat in de gaten houdt, is het een leuke aanbieding.
quote:Kinderfeeën gratis entree op Feeëndag in de Efteling
12/6/2006
Feeëndag in de Efteling
Om de Toverfee uit de Efteling Sprookjesshow in het zonnetje te zetten, organiseert de Efteling op zaterdag 24 juni een heuse Feeëndag. Kinderen van 4 tot en met 12 jaar die tussen 10.00-11.00 uur als fee verkleed komen, ontvangen gratis entree. Bij de hoofdentree van de Efteling wordt gecheckt of de kinderfeeën voldoen aan de gestelde criteria: een feeëriek hoofddeksel, een feeënjurk, een toverstaf én een eigen toverspreuk. Vervolgens worden ze op het Theaterplein verwelkomd door de enige echte Toverfee. Daar zal, na een zang- en danstest, de mooiste fee met de origineelste toverspreuk gekozen worden. Deze hulpfee mag in de voorstelling van 12.30 uur van de Efteling Sprookjesshow de assistent zijn van de echte Toverfee. Iets wat nog niet eerder voorgekomen is.
Die site bekeek ik ook wel eens.. Maar toen viel me op dat de prijzen verre van actueel zijn. De meesten van november 2005.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:19 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Deze site is ook wel fijn , staan ook aanbiedingen op:
http://www.degoedkoopsteluiers.nl/
Das dan een site waar je ook niks meer aan hebt als het toch niet aktueel isquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:59 schreef lcicle het volgende:
[..]
Die site bekeek ik ook wel eens.. Maar toen viel me op dat de prijzen verre van actueel zijn. De meesten van november 2005.
Dat bedoel ik tochquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:19 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Das dan een site waar je ook niks meer aan hebt als het toch niet aktueel is![]()
Ja, iemand had voor mij gebeld gister en vandaag heb ik hem gehaald.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:10 schreef moussy het volgende:
Anitra, is het nog gelukt met die fiets?
Ik ben wel niet bar, maar het is gelukt, ze heeft er twee gekregenquote:Op zondag 18 juni 2006 21:10 schreef Xanthe het volgende:
Bar is het nog gelukt met de beer?
Kun je dit ook gebruiken voor een klein baby'tje, ipv een campingbedje? Vind het wel wat, aangebouwde klamboe!quote:Op maandag 19 juni 2006 19:28 schreef Icaä het volgende:
Baby travel cot (=babybedje), bij Halfords, nu voor 59 euro. Ik denk dat het de grote, peutervariant is. Luxe uitvoering, dus inclusief luchtbedje en slaapzak.
Wij hebben zelf de baby-versie, en echt, ik vind 'm ideaal. Neemt ontzettend weinig ruimte in, weegt bijna niks. We overwegen het gewone babybedje de deur uit te doen.
Hier een fotootje van ons kind in zijn travel cot. (In een boot, waar natuurlijk geen ruimte is voor een gewoon babybedje, vandaar onze aanschaf).
[afbeelding]
Geweldig dank je wel voor de tip!!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:38 schreef Lois het volgende:
Deze week bij het Kruitvat, voor alle K3 fans allemaal K3 prinsessen spulletjes.
Pyama's, ondergoed, tasjes, papier etc...
Wij zijn net een paar weken terug uit Frankrijk. We hadden zelf melkpoeder meegenomen, omdat we niet zeker wisten of Simulac daar ook verkrijgbaar was. Maar de potjes en luiers hebben we gewoon daar gehaald, en die waren niet duurder dan hier.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:38 schreef DIGGER het volgende:
Tip buiten de reclame om: Als je naar Frankrijk of Italie op vakantie gaat: Neem je luiers en melkpoeder zo mogelijk mee.
Luiers kosten gerust 2 maal zoveel, melkpoeder tot soms zelfs 3 maal zo veel (je betaalt in Italie rustig 28 Euro voor melkpoeder van Nutrilon/Nestle etc.)
Zie hier in de supermarkt vaak een Frans/Nederlands stel en de auto dan vaak later afgladen met luiers, melkpoeder, potjes etc.
Loop in Frankrijk een supermarkt in en je weet waarom.
Ik heb nooit hoger dan een 3 gehaald voor textiele werkvormingquote:Op zondag 30 juli 2006 18:34 schreef moussy het volgende:
Ik heb wel een paar roos patronen voor de BB...
Ooh het lijkt me wel leuk om te proberen...quote:Op zondag 30 juli 2006 22:58 schreef moussy het volgende:
nee, ik kan het ook, zonder naailes of wat dan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |