Cas gaat in zn playamaquote:Op maandag 23 januari 2006 10:39 schreef Rewimo het volgende:
Zeeman heeft verkleedkleren in de aanbieding, 5,99. Leuk voor carnaval maar natuurlijk ook voor de verkleedkistwww.zeeman.com, folder aanklikken en even bladeren.
HEMA?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:22 schreef Saffier het volgende:
Waar kan je voor een leuk prijsje rompertjes halen met lange mouwen?
Zeeman?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:22 schreef Saffier het volgende:
Hier ging er "maar" 25% af van LP en/of duplo. De garage was nog iets van 27,nogwatquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:18 schreef loezzie het volgende:
schijnt bij alle winkels van de kruidvat te zijn. Afhankelijk wat ze nog over hebben van oude acties. Ook magnetix etc ging goedkoop weg
Dit was in Den Haag
Hier was hij 26,50 nu. Ik heb hem maar vast meegenomenquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Hier ging er "maar" 25% af van LP en/of duplo. De garage was nog iets van 27,nogwat
Ik was vandaag weer bij de Kruidvat (Leyweg (boven) in Den Haag) en ook hier was veel duplo en fisher price afgeprijsd. Al waren ze een beetje laks en hadden ze niet alles voorzien van een sticker.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:35 schreef TearSong het volgende:
[..]
Hier was hij 26,50 nu. Ik heb hem maar vast meegenomen![]()
9 euro is wel heel erg goedkoop!
De Kruidvat beneden op de Leyweg, bij de Xenos en AH, had vrijwel niets meer. De Kruidvat boven (bij de Hunkemuller) had dus nog veel staan. Ik heb gewoon zo´n verkoopster aan haar truitje getrokken en gevraagd wat alles kostte.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:38 schreef moussy het volgende:
Liefmaar mn pa is al op zn fiets gestapt
Ik ga voor de duplo hoor, brulde hij nog
![]()
oh dat heb ik ook gedaan vandaag. Alles was 5 euro in het filiaal waar ik was dus ik heb 2 broeken (1 tuinbroek en 1 gewone), 2 shirts en een petje meegenomen voor 22,50quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:05 schreef bixister het volgende:
op de terugweg wel nog flink ingeslagen bij de Villa Happ-uitverkoop.
C&A, 1,95 per stuk de goedkoopste die ik heb kunnen vinden en nog een aardige kwaliteit ook.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:22 schreef Saffier het volgende:
* Ireth verandert planning voor zaterdag...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:05 schreef bixister het volgende:
ben tussen de middag nog ff naar het Kruidvat in Hoog Catharijne geweest maar daar hadden ze niet veel meer hoor.
op de terugweg wel nog flink ingeslagen bij de Villa Happ-uitverkoop.
Ik heb net de laatste bij de C&A weggehaalt. Baal wel dat ik zo 'laat' merkte dat rompertjes met lange mouwen een stuk beter zijn dan die met korte mouwen. Met lange mouw alleen koude handjes in bed en met korte mouw ook hele koude armpjes. Arm kindquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:28 schreef Jelief het volgende:
[..]
C&A, 1,95 per stuk de goedkoopste die ik heb kunnen vinden en nog een aardige kwaliteit ook.
En bij het Kruidvat:quote:
Kinder verkleedset
popstar, piraat, soldaat
of prinses
fraai gedetailleerde kleding
prijs per set 4,99
Zijn er nog meer fokkers die mail hebben gekregen en mee mogen doen? Ik heb net mail gekregen dat ik 1 van de 1000 deelnemers benquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:27 schreef Luchtbel het volgende:
Hier kun je jezelf opgeven voor een panel om te sparen voor een pakket voor je kind.
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:19 schreef moussy het volgende:
[..]
Zijn er nog meer fokkers die mail hebben gekregen en mee mogen doen? Ik heb net mail gekregen dat ik 1 van de 1000 deelnemers ben
Als je daar inlogd kan je dat lezen:quote:Op maandag 6 februari 2006 18:13 schreef jessie het volgende:
Niet 1 van de 1000 maar wel dat ik geselecteerd ben en binnen 2 weken bericht krijg om mee te doen met een link naar mijn persoonlijke pagina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |