ik heb wel een mailtje gekregen als welkom bij de club...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 08:20 schreef Githa het volgende:
Ik heb me ook aangemeld en helemaal niks gehoord, niet eens een ontvangstmail ofzo.
Maar we wachen geduldig af!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:48 schreef TearSong het volgende:
Ik had in het vorige topic gepost dat je een gratis Fisher-price stapelaar kreeg als je je (gratis!) aanmeldt voor de Fisher-Price club. En het is dus echt zo, ik heb de stapelaar net binnen!
( http://www.fisher-price.com/nl/ ) en dan klikken op de gratis stapelaar banner
Ik heb een berichtje dat er een pakketje is afgeleverd bij mijn buren, ik gok dat het dat stapelding is, ik verwacht geen ander pakjequote:
Toch wel!quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:48 schreef TearSong het volgende:
Ik had in het vorige topic gepost dat je een gratis Fisher-price stapelaar kreeg als je je (gratis!) aanmeldt voor de Fisher-Price club. En het is dus echt zo, ik heb de stapelaar net binnen!
( http://www.fisher-price.com/nl/ ) en dan klikken op de gratis stapelaar banner
Ik ben net bij de zeeman geweest op het dorp hier, de buit:quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:14 schreef Ireth het volgende:
Gisteren gehoord dat veel Zeemanfilialen nog eens 50% geven op de artikelen die al met 80% afgeprijsd waren!
(10 euro - 80% = 2 euro - 50% = 1 euro... klinkt niet verkeerd!)
2 jurkjes en een slaapzakje en een broekjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:39 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ben net bij de zeeman geweest op het dorp hier, de buit:
3 truien, 1 vest en een mailot voor 8,25
Thanks voor de tip Ireth!
Ik kan van de week kijken of ze ze hier nog hebben Githa, wij hebben nl tegenwoordig een zeeman op het dorpquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:36 schreef Githa het volgende:
Ik zag hele leuke rompers bij de zeeman voor maar 1,99.
Mouwloze badstof rompers in blauw en lime maar helaas waren de maatjes 86/92 allemaal uitverkocht
Verder was er eigenlijk nog maar heel weinig over.
He... dat brengt me ineens op een idee!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:46 schreef TearSong het volgende:
Vandaag een 2e stapelaar binnen. Geen idee hoe dat kan want ik heb me echt maar 1x aangemeld...foutje bij Fisher Price denk ik!
Jaaaaaaaaaaquote:Op zondag 5 maart 2006 11:33 schreef lady-wrb het volgende:
bij de deka kan je sparen voor gratis toegangskaarten voor artis
kweetut nog nietquote:
Ja maar dat is dus balen, als abbonnee krijg je dus alleen maar die bon om hem op te halen in verschillende winkelsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:10 schreef snoopy het volgende:
Gewoon bij AH in de verpakking van Ouders van nu.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:37 schreef BubbleBabe het volgende:
Randa_v ken je niemand die toevallig binnekort eens de kant opgaat waar een van die winkels is? dat die hem voor je meeneemt?
Ik krijg van ouders van nu een rompertje thuisgestuurd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:03 schreef Randa_v het volgende:
[..], het ligt allemaal best wel ver weg.
Heb net een mailtje gestuurd naar de redactie
met daaronder een [klik hier..] buttonquote:Wegens succes uitgebreid!
Door de spetterende heropeningsactie is Het Meerdal al bijna volgeboekt!
Is het u niet gelukt te reserveren? Geen probleem!
Wij bieden u nog een kans..
(je kan deze aanbieding boeken tot zondag 19 maart, maar de data die beschikbaar zijn zijn uiteraard tot en met veel verder weg! )quote:* Meerdal vanaf ¤ 49,-.
* Park Loohorst vanaf ¤ 49,-
* Park Hochsauerland vanaf ¤ 69,-
De Meerdal actie bleek een enorm succes! Het park was voor de aangeboden actieaankomsten al snel volgeboekt.
Omdat we ook u graag nog laten profiteren van de spetterende prijzen, hebben wij de Meerdal aanbieding uitgebreid.
Daarnaast kunt u nu ook boeken voor Park Loohorst en Park Hochsauerland vanaf ¤ 49,- per verblijf!
De aktie geldt tot en met zondag 19 maart, maar Boek snel, want OP = OP.
Gebruik bij uw online boeking actiecode CP8255
Zootjes zijn bij de Hema goedkoper en persoonlijker vind ik ze beter passen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:07 schreef Fuente het volgende:
Hier bij de Etos nergens zootjes te krijgen. Ben nu bij 4 etossen geweest, bij 1 waren ze uitverkocht, bij 3 anderen niet eens binnengekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |