Ik ben nog een luier-n00b, maar heb gisteren toch gekozen voor de Huggies bij de Etos, 3 pakken voor 20,- ipv 30,-.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:07 schreef Vicky het volgende:
bij de Kruidvat zijn de Pampers luiers weer in de aanbieding. 3 pakken voor 25 euro. De billendoekjes van het Etosmerk zijn ook in de aanbieding. 6 pakken voor iets minder dan 8 euro.
Heb je wel gelijk in eigenlijk.. thanks voor het advies!quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:50 schreef bixister het volgende:
icicle, ik zou toch even wachten met het inslaan van grote hoeveelheden, straks krijgt jouw kindje juist vreselijke luieruitslag van huggies. wedden dat je ze dan niet eerst op gaat maken?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:32 schreef Vicky het volgende:
Ik heb een kaartje voor het Land van Ooit voor de liefhebber!
Verstuurd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:05 schreef Vicky het volgende:
mail ff je adres, email staat in profiel
Nog niets binnenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:33 schreef Vicky het volgende:
Xanthe, stuur m vandaag nog op! verz. kosten hoef ik niet vergoed te hebben hoor
LOL , had je nou ook weer niet hoeven doen hoor...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:06 schreef Vicky het volgende:
Xanthe, heb hem gisteravond pas verstuurd...Vergat elke keer de envelop mee te nemen als ik naar buiten ging. Heb gisteravond speciaal de storm getrotseerd
20% korting.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:24 schreef Xanthe het volgende:
Vanavond is er een vriendenkoopavond bij de Hema , uitnodiging kun je uitprinten op hema.nl
dan krijg je 10% korting bij de kassa op je aankopen.
Als je je inschrijft op www.hm.com dan krijg je 25% korting.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:26 schreef Vicky het volgende:
xanthe heb je de Land vn Ooit bon al binnen?
Die had ik nog niet eens gezienquote:Op woensdag 5 april 2006 11:39 schreef lady-wrb het volgende:
`ja die dekbedhoezen zijn leuk(ik bedoel die piratenuitvoering)
ik heb hier nog een splinternieuwe piratenpak liggenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die had ik nog niet eens gezienMaar ze zijn leuk ja! Ik doelde op de accessoires die je bij de playama krijgt (dolk, ooglapje, bandana).
als 't je vooral om luiers gaat kan deze site ook handig zijn: http://www.watkostenluiers.nl/quote:Op woensdag 5 april 2006 14:21 schreef marcelle het volgende:
wat een leuk forum die had ik nog niet eerder gezien. erg handig om zo bij te kunnen houden waar alles in de aanbieding is! helaas heb ik net vorige week voor de volle pond luiers gekocht maar volgende beter. ik kijk dan eerst even hier.
Deze site is ook wel fijn , staan ook aanbiedingen op:quote:Op woensdag 5 april 2006 23:54 schreef bixister het volgende:
[..]
als 't je vooral om luiers gaat kan deze site ook handig zijn: http://www.watkostenluiers.nl/
Ja Sara is 7,5 maand dus ik dacht dat ik het beste die van 8 tot weet-ik-veel welke maand zou kunnen nemen, maar die waren echt supergroot!quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:03 schreef Icaä het volgende:
Die DA-zootjes zijn leuk, al vind ik ze wel een beetje chemisch ruiken na het openen van de verpakking.
Maar waar ik eigenlijk over post, is dat de aangegeven maten wel érg optimistisch zijn. Maat 22/24 voor baby's tussen 9 en 12 maandenDat lijkt me echt sterk. Die van mij is één jaar, en heeft schoenmaat 19. En hij is beslist geen ukkepuk.
Als je dat in de gaten houdt, is het een leuke aanbieding.
Die van mij zat duidelijk met 1 jaar in die maatquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:03 schreef Icaä het volgende:
Maar waar ik eigenlijk over post, is dat de aangegeven maten wel érg optimistisch zijn. Maat 22/24 voor baby's tussen 9 en 12 maandenDat lijkt me echt sterk. Die van mij is één jaar, en heeft schoenmaat 19. En hij is beslist geen ukkepuk.
Als je dat in de gaten houdt, is het een leuke aanbieding.
quote:Kinderfeeën gratis entree op Feeëndag in de Efteling
12/6/2006
Feeëndag in de Efteling
Om de Toverfee uit de Efteling Sprookjesshow in het zonnetje te zetten, organiseert de Efteling op zaterdag 24 juni een heuse Feeëndag. Kinderen van 4 tot en met 12 jaar die tussen 10.00-11.00 uur als fee verkleed komen, ontvangen gratis entree. Bij de hoofdentree van de Efteling wordt gecheckt of de kinderfeeën voldoen aan de gestelde criteria: een feeëriek hoofddeksel, een feeënjurk, een toverstaf én een eigen toverspreuk. Vervolgens worden ze op het Theaterplein verwelkomd door de enige echte Toverfee. Daar zal, na een zang- en danstest, de mooiste fee met de origineelste toverspreuk gekozen worden. Deze hulpfee mag in de voorstelling van 12.30 uur van de Efteling Sprookjesshow de assistent zijn van de echte Toverfee. Iets wat nog niet eerder voorgekomen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |