abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36236578
Wennie, heb nu Active Fit 3 gehaald
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 17:02:06 #202
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_36236775
Ben benieuwd hoe die bevallen
Ik blijf maar op de Baby Dry, eigenlijk omdat ik niet weet wat er nu beter zou zijn aan die andere soorten. Maar goed, ik ga off-topic..
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_36256474
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 16:07 schreef Vicky het volgende:
bij de Kruidvat zijn de Pampers luiers weer in de aanbieding. 3 pakken voor 25 euro. De billendoekjes van het Etosmerk zijn ook in de aanbieding. 6 pakken voor iets minder dan 8 euro.
Ik ben nog een luier-n00b, maar heb gisteren toch gekozen voor de Huggies bij de Etos, 3 pakken voor 20,- ipv 30,-.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_36257434
icicle, ik zou toch even wachten met het inslaan van grote hoeveelheden, straks krijgt jouw kindje juist vreselijke luieruitslag van huggies. wedden dat je ze dan niet eerst op gaat maken?

wennie, er zit toch echt wel verschil in. ik vond active fit van pampers stukken fijner dan babydry (want veel flexibeler), alleen de prijs was een stuk minder prettig. inmiddels zijn wij weer helemaal terug bij de kruidvatluiers. maat 4+ voor anna alweer, en piet zit al eeuwen in maat 5.
pi_36257560
Ik heb de babydry ook uitgeprobeerd maar daar kreeg Amber luieruitslag van. Ik vond ze helemaal niet zo dry...
De NewBaby vind ik super, rekbare zijkanten enzo maar Amber krijgt nu spek op haar billen en de New Baby gaat maar tot 7 kg, de active fit tot 9.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_36257855
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 10:50 schreef bixister het volgende:
icicle, ik zou toch even wachten met het inslaan van grote hoeveelheden, straks krijgt jouw kindje juist vreselijke luieruitslag van huggies. wedden dat je ze dan niet eerst op gaat maken?
Heb je wel gelijk in eigenlijk.. thanks voor het advies!
Ik heb ze al gekocht, maar het blijft bij die 3 pakken hoor
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_36258269
Babydry vond ik een tijdje wel erg fijn. Maar de laatste keer dat ik ze in een goede aanbieding heb kunnen kopen vond ik ze helemaal niet meer fijn , ze lekte om de haverklap door. Wij hebben nu de etos luiers. Overigens komen veel luiers (zoals de etos , kruidvat , c1000) uit dezelfde fabriek.
pi_36260794
ING DONG* deed de bel.. De postbode... Hmm dacht ik, ik heb toch niets besteld.. Liep naar beneden en daar stond ie in een hele mooie doos te pronken...

Ik heb de stapelaar binnen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 22 maart 2006 @ 12:51:33 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36261080
Hey! Wat goed!

Mss is de mijne later omdat ik zei dat ik nog zwanger was?
  † In Memoriam † woensdag 22 maart 2006 @ 12:54:04 #210
81992 Githa
pi_36261135
Ik heb mijn stapelaar toch ook al zo'n maandje binnen, Jordy was net terug uit het ziekenhuis. Was dus een mooi cadeautje
pi_36261215
ben helemaal heppie. Tis een leuk ding!

hehehe BE
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 22 maart 2006 @ 21:57:11 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_36279445
De stapelaar is hier ook binnen.
Het briefje van de PTT lag in de brievenbus vanavond en de buurman kwam hem net brengen.
Kan jij mooi ingewijd worden als mijn nichtje komt logeren met pasen.
pi_36296737
Ik heb een kaartje voor het Land van Ooit voor de liefhebber!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:35:41 #214
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36296848
Ik zag trouwens vanmorgen dat de Etos hier alle pakken Luiers met oude verpakking opruimt voor 5 euro per pak. (heb eigenljk geen idee wat ze normaal kosten).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_36297618
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:32 schreef Vicky het volgende:
Ik heb een kaartje voor het Land van Ooit voor de liefhebber!
Ik ben een liefhebber...
pi_36297836
mail ff je adres, email staat in profiel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_36311760
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 15:05 schreef Vicky het volgende:
mail ff je adres, email staat in profiel
Verstuurd.
pi_36319742
Xanthe, stuur m vandaag nog op! verz. kosten hoef ik niet vergoed te hebben hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_36319934
thanks enne was anders een kleine moeite geweest
pi_36444694
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 09:33 schreef Vicky het volgende:
Xanthe, stuur m vandaag nog op! verz. kosten hoef ik niet vergoed te hebben hoor
Nog niets binnen zal tpg gewoon langzaam zijn of zullen ze m kwijt geraakt zijn?
pi_36447809
Xanthe, heb hem gisteravond pas verstuurd... Vergat elke keer de envelop mee te nemen als ik naar buiten ging. Heb gisteravond speciaal de storm getrotseerd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_36448434
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 22:06 schreef Vicky het volgende:
Xanthe, heb hem gisteravond pas verstuurd... Vergat elke keer de envelop mee te nemen als ik naar buiten ging. Heb gisteravond speciaal de storm getrotseerd
LOL , had je nou ook weer niet hoeven doen hoor...
Maar omdat je toen zei dat je m meteen op de bus deed dacht ik dat ie er zaterdag al moest zijn... Niet dus , dus dan maandag.... ook niet... ok we wonen in een dorp dus dan misschien dinsdag... Haha... Hier heeft het trouwens niet gestormd , 1 korte heftige regenbui en daarna was het weer weer lekker
  † In Memoriam † dinsdag 28 maart 2006 @ 22:42:58 #223
37843 lady-wrb
kortaf
pi_36449027
bij peijnenburg hebben ze nu een actie.
bij 3 actiepunten krijg je het tweede zwembadkaartje gratis.
kijk hier voor de actievoorwaarden en doe er je voordeel mee www.peijnenburg.nl
pi_36449192
ja het was de bedoeling dat ik het direct zou doen.. maar er kwam wer van alels tussendoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_36459743
Vanavond is er een vriendenkoopavond bij de Hema , uitnodiging kun je uitprinten op hema.nl
dan krijg je 10% korting bij de kassa op je aankopen.

Als je je inschrijft op www.hm.com dan krijg je 25% korting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')