Ik ben nog een luier-n00b, maar heb gisteren toch gekozen voor de Huggies bij de Etos, 3 pakken voor 20,- ipv 30,-.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:07 schreef Vicky het volgende:
bij de Kruidvat zijn de Pampers luiers weer in de aanbieding. 3 pakken voor 25 euro. De billendoekjes van het Etosmerk zijn ook in de aanbieding. 6 pakken voor iets minder dan 8 euro.
Heb je wel gelijk in eigenlijk.. thanks voor het advies!quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:50 schreef bixister het volgende:
icicle, ik zou toch even wachten met het inslaan van grote hoeveelheden, straks krijgt jouw kindje juist vreselijke luieruitslag van huggies. wedden dat je ze dan niet eerst op gaat maken?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:32 schreef Vicky het volgende:
Ik heb een kaartje voor het Land van Ooit voor de liefhebber!
Verstuurd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:05 schreef Vicky het volgende:
mail ff je adres, email staat in profiel
Nog niets binnenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:33 schreef Vicky het volgende:
Xanthe, stuur m vandaag nog op! verz. kosten hoef ik niet vergoed te hebben hoor
LOL , had je nou ook weer niet hoeven doen hoor...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:06 schreef Vicky het volgende:
Xanthe, heb hem gisteravond pas verstuurd...Vergat elke keer de envelop mee te nemen als ik naar buiten ging. Heb gisteravond speciaal de storm getrotseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |