Die site bekeek ik ook wel eens.. Maar toen viel me op dat de prijzen verre van actueel zijn. De meesten van november 2005.quote:Op donderdag 6 april 2006 09:19 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Deze site is ook wel fijn , staan ook aanbiedingen op:
http://www.degoedkoopsteluiers.nl/
Das dan een site waar je ook niks meer aan hebt als het toch niet aktueel isquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:59 schreef lcicle het volgende:
[..]
Die site bekeek ik ook wel eens.. Maar toen viel me op dat de prijzen verre van actueel zijn. De meesten van november 2005.
Dat bedoel ik tochquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:19 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Das dan een site waar je ook niks meer aan hebt als het toch niet aktueel is![]()
Ja, iemand had voor mij gebeld gister en vandaag heb ik hem gehaald.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:10 schreef moussy het volgende:
Anitra, is het nog gelukt met die fiets?
Ik ben wel niet bar, maar het is gelukt, ze heeft er twee gekregenquote:Op zondag 18 juni 2006 21:10 schreef Xanthe het volgende:
Bar is het nog gelukt met de beer?
Kun je dit ook gebruiken voor een klein baby'tje, ipv een campingbedje? Vind het wel wat, aangebouwde klamboe!quote:Op maandag 19 juni 2006 19:28 schreef Icaä het volgende:
Baby travel cot (=babybedje), bij Halfords, nu voor 59 euro. Ik denk dat het de grote, peutervariant is. Luxe uitvoering, dus inclusief luchtbedje en slaapzak.
Wij hebben zelf de baby-versie, en echt, ik vind 'm ideaal. Neemt ontzettend weinig ruimte in, weegt bijna niks. We overwegen het gewone babybedje de deur uit te doen.
Hier een fotootje van ons kind in zijn travel cot. (In een boot, waar natuurlijk geen ruimte is voor een gewoon babybedje, vandaar onze aanschaf).
[afbeelding]
Geweldig dank je wel voor de tip!!quote:Op zondag 23 juli 2006 20:38 schreef Lois het volgende:
Deze week bij het Kruitvat, voor alle K3 fans allemaal K3 prinsessen spulletjes.
Pyama's, ondergoed, tasjes, papier etc...
Wij zijn net een paar weken terug uit Frankrijk. We hadden zelf melkpoeder meegenomen, omdat we niet zeker wisten of Simulac daar ook verkrijgbaar was. Maar de potjes en luiers hebben we gewoon daar gehaald, en die waren niet duurder dan hier.quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:38 schreef DIGGER het volgende:
Tip buiten de reclame om: Als je naar Frankrijk of Italie op vakantie gaat: Neem je luiers en melkpoeder zo mogelijk mee.
Luiers kosten gerust 2 maal zoveel, melkpoeder tot soms zelfs 3 maal zo veel (je betaalt in Italie rustig 28 Euro voor melkpoeder van Nutrilon/Nestle etc.)
Zie hier in de supermarkt vaak een Frans/Nederlands stel en de auto dan vaak later afgladen met luiers, melkpoeder, potjes etc.
Loop in Frankrijk een supermarkt in en je weet waarom.
Ik heb nooit hoger dan een 3 gehaald voor textiele werkvormingquote:Op zondag 30 juli 2006 18:34 schreef moussy het volgende:
Ik heb wel een paar roos patronen voor de BB...
Ooh het lijkt me wel leuk om te proberen...quote:Op zondag 30 juli 2006 22:58 schreef moussy het volgende:
nee, ik kan het ook, zonder naailes of wat dan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |