Ik heb ze bij mij wel gezien, gister nog. Zal ik voor je kijken?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:07 schreef Fuente het volgende:
Hier bij de Etos nergens zootjes te krijgen. Ben nu bij 4 etossen geweest, bij 1 waren ze uitverkocht, bij 3 anderen niet eens binnengekomen
of ik lees het hele topic even uit... maar aanbod staat alsnogquote:Op vrijdag 17 maart 2006 07:56 schreef Fuente het volgende:
OOh dan ga ik ffies kijken bij de HEMA, thnx voor de tip Rottdog!
Hihi, thnx meid,maar kga denk ik bij de Hema kijken, scheelt ook weer in de portemonneequote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:37 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ik heb ze bij mij wel gezien, gister nog. Zal ik voor je kijken?
verhuis ff naar het crea topic, of het naaitopic in lifestylequote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:35 schreef _evenstar_ het volgende:
hey ik kom pas net kijken met me machientje, ik heb er echt de ballen verstand vandat soort dingen kan ik beter doen als Anitra hier is die weet wel hoe en wat denk ik
![]()
Babypawsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 13:25 schreef snoopy het volgende:
Ik zeg: babypaws! Die vind ik heel erg fijn![]()
Ja, net gekochtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:07 schreef Vicky het volgende:
bij de Kruidvat zijn de Pampers luiers weer in de aanbieding. 3 pakken voor 25 euro.
ik liep ook weer te zeulen met 3 pakken... Vorige week 3 pakken voor 26.50 bij de Etos, daar hadden ze mijn "soort" niet, en ook zoiets bij de C1000 (maar geen C1000 hier in de buurt)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:10 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ja, net gekochtTerwijl ze vorige week bij Etos in de aanbieding waren voor 26 euro nogwat
![]()
Ik ben nog een luier-n00b, maar heb gisteren toch gekozen voor de Huggies bij de Etos, 3 pakken voor 20,- ipv 30,-.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:07 schreef Vicky het volgende:
bij de Kruidvat zijn de Pampers luiers weer in de aanbieding. 3 pakken voor 25 euro. De billendoekjes van het Etosmerk zijn ook in de aanbieding. 6 pakken voor iets minder dan 8 euro.
Heb je wel gelijk in eigenlijk.. thanks voor het advies!quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:50 schreef bixister het volgende:
icicle, ik zou toch even wachten met het inslaan van grote hoeveelheden, straks krijgt jouw kindje juist vreselijke luieruitslag van huggies. wedden dat je ze dan niet eerst op gaat maken?
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:32 schreef Vicky het volgende:
Ik heb een kaartje voor het Land van Ooit voor de liefhebber!
Verstuurd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 15:05 schreef Vicky het volgende:
mail ff je adres, email staat in profiel
Nog niets binnenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:33 schreef Vicky het volgende:
Xanthe, stuur m vandaag nog op! verz. kosten hoef ik niet vergoed te hebben hoor
LOL , had je nou ook weer niet hoeven doen hoor...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:06 schreef Vicky het volgende:
Xanthe, heb hem gisteravond pas verstuurd...Vergat elke keer de envelop mee te nemen als ik naar buiten ging. Heb gisteravond speciaal de storm getrotseerd
20% korting.quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:24 schreef Xanthe het volgende:
Vanavond is er een vriendenkoopavond bij de Hema , uitnodiging kun je uitprinten op hema.nl
dan krijg je 10% korting bij de kassa op je aankopen.
Als je je inschrijft op www.hm.com dan krijg je 25% korting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |