http://www.the4400.com/quote:When a passing comet abruptly changes course and hurtles towards Earth, there is widespread panic and distress as people prepare for Armageddon. However, the comet does not crash: instead, it slows down, hovers, and eventually touches down on a lake in the Pacific Northwest. Finally, 4400 people emerge from a blinding white light, people from all different ages and walks of life who have been presumed dead or missing - and none aged even a day from when they were last seen. It's as if a giant time capsule full of people has been opened up, unaltered and untouched by time. Although not immediately evident, it soon becomes apparent that The 4400 have each been returned with a special power as they unwittingly begin to exhibit abilities including superhuman strength, healing touch, and clairvoyance. Eager to revisit memories from their past and reunite with those they left behind, two worlds collide as 4400 people acclimated to living in the past are forced to deal with the new challenges of living in the present.
A new federal division agency of Homeland Security called NTAC (National Threat Assessment Command) is formed to follow The 4400, lead by Tom Baldwin, a crime investigator, and Diana Skouris, a bio medic. Tom's involvement is personal: his nephew Shawn was one of the 4400 people abducted - and, if not for Shawn, his son Kyle would have been abducted instead.
Pilotquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:31 schreef Super7fighter het volgende:
Twee afleveringen vandaag?
Wel tof om te zien dat China het initiatief nam om raketten af te vuren, en de andere landen snel volgden.![]()
Dat 'bye bye'?quote:
Ja, en dat komt uit een andere SF serie, met zo'n miereneter erin... naam kwijtquote:
Die shawn bevroor m denk ik en die orson kan geeft trillingen als ie boos is waardoor dingen kunnen verbrijzelen denk ikquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef SuperMOM het volgende:
Ik vind het een erg goede (nieuwe) serie! Zou Talpa nu dan eindelijk die kijk cijfer hit in handen hebben?
Wat een klojo die man van LilyOke aan de ene kant snap je het, na 11, 12 jaar? Maar je kan het toch netjes aan haar uitleggen, haar ophalen daar?
Wat deed Shawn nou? Zoog hij het leven uit hem? En Orson die schedels kan verbrijzelen? Brrrrr
Kingdom Hospital (miniserie van Stephen King)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, en dat komt uit een andere SF serie, met zo'n miereneter erin... naam kwijt
Maar goed, het is een goeie serie tot nu toe
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:25 schreef whisko het volgende:
Kingdom Hospital (miniserie van Stephen King)
Song: Ivy - Worry About You
Kijkt u eens:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, en dat komt uit een andere SF serie, met zo'n miereneter erin... naam kwijt
quote:The song heard during the very moving sequence in the pilot, when all the characters realize that their old lives are gone is
"WORRY ABOUT YOU" by: Ivy
Bye, bye baby
Don’t be long
I’ll worry about you
While you’re gone
Ben je abducted geweest?? Tijdverlies gehad??quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:54 schreef HiZ het volgende:
Dit was echt heel weird. Ik weet zeker dat ik deze aflevering al had gezien. Maar ik heb geen idee hoe of waar. Maar ik wist precies wat er ging gebeuren steeds. Alles echt. Ik wist zelfs waarom dat meisje haar schoenen op de stoel zette voordat ze het verklaarde.
Volgens de gids op de site van Talpa volgende week zaterdag om 21:15..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:07 schreef Omaha het volgende:
Dinsdag komt de volgende aflevering al volgens mij
Niet volgens mijn TV-gids.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:07 schreef Omaha het volgende:
Dinsdag komt de volgende aflevering al volgens mij
Dus het hele eerste seizoen 2 afleveringen per week? Das wel beter.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:22 schreef Omaha het volgende:
Oh, na de uitzending van volgende week zaterdag komt het een paar keer op dinsdag:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ben je abducted geweest?? Tijdverlies gehad??![]()
![]()
Hij zoog volgens mij inderdaad het leven uit hem.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef SuperMOM het volgende:
Ik vind het een erg goede (nieuwe) serie! Zou Talpa nu dan eindelijk die kijk cijfer hit in handen hebben?
Wat een klojo die man van LilyOke aan de ene kant snap je het, na 11, 12 jaar? Maar je kan het toch netjes aan haar uitleggen, haar ophalen daar?
Wat deed Shawn nou? Zoog hij het leven uit hem? En Orson die schedels kan verbrijzelen? Brrrrr
Sukkelsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:22 schreef Omaha het volgende:
Oh, na de uitzending van volgende week zaterdag komt het een paar keer op dinsdag:
De nieuwe SF-serie van Talpa, The 4400, zal gedurende de eerste weken zeer regelmatig te zien zijn op Talpa. Hierbij een overzicht:
Zaterdag 21 Januari - 21.00 uur t/m 22.45 uur - Aflevering 1
Zaterdag 29 Januari - 21.00 uur t/m 22.00 uur - Aflevering 2
Dinsdag 31 Januari - tijd nog onbekend - Aflevering 3
Zaterdag 4 Februari - 21.00 uur t/m 22.00 uur - Aflevering 4
Dinsdag 7 Februari - tijd nog onbekend - Aflevering 5
Zaterdag 11 Februari - 21.00 t/m 22.00 uur - Aflevering 6
Hierna zullen de aflevering telkens op zaterdagavond om 21.00 uur (na Koppensnellers) worden uitgezonden.
Ik zei meteen, van die man die flieft was op haar grootmoederquote:Op zondag 22 januari 2006 01:20 schreef static het volgende:
Ben benieuwd van wie die blondine zwanger is.
Wij wel hoor en wij ook in Amsterdamquote:Op zondag 22 januari 2006 00:04 schreef HiZ het volgende:
[..]vast, maar ik wil toch ook de mogelijkheid niet uitsluiten dat ik deze aflevering al eens heb gezien. Maar ik kan me dus niet herinneren waar dat dan moet zijn geweest. Logisch zou zijn op de BBC of zo, maar die kan ik hier in Amsterdam niet meer ontvangen.
Misschien dat ie in Turkije op TV is geweest al, maar die lopen meestal niet voor op Nederland weer.
Digitenne inderdaad in combinatie met een satellietschotel (hotbird en astra), over een tijdje ga ik denk ik de schotel en LNB's vervangen zodat ik ook weer wat Britse zenders kan ontvangen naast BBC 24 en Sky News.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:12 schreef static het volgende:
Geen BBC in Amsterdam?
Heb je Digitenne of de KPN variant ofzo?
Volgens mij heeft Belgie deze serie ook al eens uitgezonden.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:53 schreef HiZ het volgende:
Maar goed, ik weet dus ook zeker dat ik deze serie niet heb gedownload of zo. Het enige wat ik wist is dat ik die aflevering van gisteren zeker heb gezien. Het was geen deja vu effect of zo; ik wist op sommige momenten gewoon precies wat mensen zouden gaan doen of zeggen.
DAT zou een verklaring kunnen zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 17:02 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Belgie deze serie ook al eens uitgezonden.
5 aparte afleveringen. De eerste is een dubbelaflevering, dus 6 uur in totaal.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:37 schreef Timmai het volgende:
Heeft seizoen 1 maar 5 afleveringen toevallig?
Er zijn geen herhalingen gepland volgens de online tv gids.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:29 schreef JelleS het volgende:
Iemand die weet wanneer de herhaling is (als die uberhaupt komt)
Never beter dan BSG, never!quote:veruit beter dan sg1 en BSG ook
In NL ja, niet in Amerikaquote:Op zondag 22 januari 2006 20:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Qua kijkcijfers wel, er kijken bijna 3x zoveel mensen naar.
Ja, en dat 'ie Heidi nooit verteld heeft wie haar echte moeder is. Dat is zo triestquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef SuperMOM het volgende:
Wat een raar uitzendschema. Willen ze soms niet dat we gaan kijken of zo?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:22 schreef Omaha het volgende:
De nieuwe SF-serie van Talpa, The 4400, zal gedurende de eerste weken zeer regelmatig te zien zijn op Talpa. Hierbij een overzicht:
Hierna zullen de aflevering telkens op zaterdagavond om 21.00 uur (na Koppensnellers) worden uitgezonden.
hier sluit ik me bij aanquote:Op zondag 22 januari 2006 20:46 schreef DJKoster het volgende:
541.000 kijkertjes gisteren in Nederland, hopelijk genoeg voor Talpa..
Talpa zal verdwijnen van mijn tv als ze het wagen deze serie na 3 afleveringen te stoppen..
Wat een kansloos uitzendschema, waarom nou weer op dinsdagquote:Op zondag 22 januari 2006 21:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat een raar uitzendschema. Willen ze soms niet dat we gaan kijken of zo?
zou een Moderator dit misschien even aan de OP toe kunnen voegen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:22 schreef Omaha het volgende:
Zaterdag 21.15quote:The 4400
Afl. 2 De nieuwe, verbeterde Carl Morissey
Tot zijn terugkeer op aarde was Carl een echte loser. Nu beschikt hij over buitengewone krachten. In zijn eentje begint hij een strijd tegen de misdaad in zijn woonwijk. Maar hij is niet onoverwinnelijk. Agent Diana ontfermt zich over Maia, het acht jaar oude waarzegstertje dat als proefkonijn in quarantaine leeft.
quote:Talpa staakt het wekelijkse programma Hotel Big Brother: Sterren in de stress. In dit programma, dat wekelijks op maandag tussen 20:30 en 21:30 te zien was bij de zender, kreeg de kijker een verslag voorgeschoteld van het diner het weekeinde daarvoor. De uitzending van Sterren in de Stress scoorde afgelopen maandag 222.000 kijkers.
In plaats van 'Sterren in de stress' wordt nu Hotel Big Brother live, gepresenteerd door Caroline Tensen, uitgezonden op de maandagavond. Deze stond tot voor kort geprogrammeerd op de vrijdagavond. Het weblog Talpafan meldt dat de vrijgekomen ruimte vrijdag gebruikt zal worden voor het herhalen van de Amerikaanse serie The 4400. Eind deze week zou het Rode Kruis overigens bepalen of men sowieso wel met Hotel Big Brother doorgaat
Het is de moeite waard, dus allemaal kijken voor wie het gemist heeft.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:31 schreef Molline het volgende:
Voor wie de eerste aflevering gemist hebben!
![]()
Het weblog Talpafan meldt dat de vrijgekomen ruimte vrijdag gebruikt zal worden voor het herhalen van de Amerikaanse serie The 4400.bron: mediakrant.web-log
Ik heb hem voor het eerst gekeken vanavond, heeft potentie deze seriequote:Op donderdag 26 januari 2006 20:36 schreef Molline het volgende:
[..]
Het is de moeite waard, dus allemaal kijken voor wie het gemist heeft.
Volgende week? Vanavond was de herhaling. Morgen is aflevering 2quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:03 schreef sjeppert het volgende:
indd eerste indruk is goed
volgende week maar weer kijken![]()
tevens tvp
ah kut ik had het begin nog wel gemistquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Volgende week? Vanavond was de herhaling. Morgen is aflevering 2
Dat klopt als je de pilot als één aflevering ziet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:10 schreef Xurk het volgende:
Het eerste seizoen heeft maar vijf afleveringen, of niet?
Ik neem aan aanstaande vrijdagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 07:36 schreef sjeppert het volgende:
[..]
ah kut ik had het begin nog wel gemist
en wanneer komt de herhaling van morgen dan weer?
Dat vroeg ik me ook af ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:12 schreef static het volgende:
Wat voor gave heeft die neger eigenlijk?
Denk van welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af ja.
En denken jullie dat ze allemaal teruggezet zijn met een doel? Bijvoorbeeld die Carl Morrissey dat hij zijn buurt moest 'redden' en die ouwe, ik ben ff zijn naam kwijt, die die frauderende verzekeringsambtenaar moest vermoorden?
Is dat een spoiler?quote:
Edit: Kan ik je geen antwoord op geven want dat is een spoilerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:12 schreef static het volgende:
Wat voor gave heeft die neger eigenlijk?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:26 schreef Equinix het volgende:Wat snap je niet aan de topictitel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GEEN SPOILERS!There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Staat dat er niet zodat iedereen op let met wat hij/zij post.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan de topictitel?
GEEN SPOILERS!
Of je moet gewoon geen spoilers plaatsen.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:38 schreef Equinix het volgende:
Staat dat er niet zodat iedereen op let met wat hij/zij post.
Als je die spoiler niet wilt lezen moet je gewoon die "onzichbare" tekst niet selecteren
Je moet gewoon NIETS verklappen, OOK niet achter spoilers.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:38 schreef Equinix het volgende:
Staat dat er niet zodat iedereen op let met wat hij/zij post.
Als je die spoiler niet wilt lezen moet je gewoon die "onzichbare" tekst niet selecteren
Heb het weg gehaald, maar zijn die spoiler tags er niet voor om dingen te posten die sommige personen niet willen lezen ? Beetje vreemde "eis".quote:Op zondag 29 januari 2006 02:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet gewoon NIETS verklappen, OOK niet achter spoilers.
Staat duidelijk in de TT vermeldt.
Ze moet een alienkind baren dat uiteindelijk de mensheid zal vernietigen.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:28 schreef Viking84 het volgende:
En wat voor gave heeft die vrouw? We hebben haar al een paar keer wazig zien kijken, maar ik wist niet wat ik ervan moest makenOf wordt dat ook nog onthuld?
Wat heeft die vent een skitterend stem geluid. Ik herkende em gelijkquote:Op zondag 29 januari 2006 11:28 schreef Viking84 het volgende:
Btw: gisteren Steve uit Sex and the City als Carl
Dat wazige kijken, in dat appartement en toen ze buiten het huis van haar ex stond, dat werd denk ik door die baby gedaan. Ik denk niet dat zij een gave heeft, als ze allemaal met een doel teruggezet zijn, dan heeft zij geen gaven nodig aangezien haar doel waarschijnlijk die baby baren is...quote:Op zondag 29 januari 2006 11:28 schreef Viking84 het volgende:
En wat voor gave heeft die vrouw? We hebben haar al een paar keer wazig zien kijken, maar ik wist niet wat ik ervan moest makenOf wordt dat ook nog onthuld?
Btw: gisteren Steve uit Sex and the City als Carl
Hij komt uit the OC. Hij was de editor van dat blad dat julie en kirsten uitgaven...quote:Op zondag 29 januari 2006 14:45 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En wat een bekende kop had die gast die in de volgende aflevering komt, die gast met dat donkere haar en behaarde kop. Aaaah ik kan maar niet bedenken waar ik em van ken......
heeft ze het nou al verteld aan die veiligheids gasten...quote:Op zondag 29 januari 2006 15:49 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat wazige kijken, in dat appartement en toen ze buiten het huis van haar ex stond, dat werd denk ik door die baby gedaan. Ik denk niet dat zij een gave heeft, als ze allemaal met een doel teruggezet zijn, dan heeft zij geen gaven nodig aangezien haar doel waarschijnlijk die baby baren is...
Ik vind het trouwens wel vreemd dat ze er zo blij mee is. Ze weten toch allemaal dat ze meegenomen zijn door aliens en dat zij daarvoor niet zwanger was en niet zwanger geraakt kan zijn. Ik zou er niet echt blij mee zijn als ik een kind met me mee zou dragen dat verwekt is door aliens of in het bijzijn daarvan. (het kan natuurlijk ook zijn dat die aliens haar hebben laten neuken met een van die anderen)
Ja vrijdag 20.30quote:Op zondag 29 januari 2006 19:06 schreef __Saviour__ het volgende:
vorige week werd het herhaald op vrijdag. was dat eenmaling omdat het de pilot was, of komt er aankomende vrijdag weer een herhaling? Ik heb het gisteren gemist namelijk.
Talpa's tv-gids op hun eigen site meldt dat aanstaande zaterdag om 21:05 aflevering 3 wordt uitgezonden.quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:13 schreef HiZ het volgende:
[..]
Kennelijk niet, maar dat uitzendschema van pagina 1 vermeldde er wel een op de 31e.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ze een kind verwacht van die negerquote:Op zondag 29 januari 2006 15:49 schreef Molluck het volgende:
Dat wazige kijken, in dat appartement en toen ze buiten het huis van haar ex stond, dat werd denk ik door die baby gedaan. Ik denk niet dat zij een gave heeft, als ze allemaal met een doel teruggezet zijn, dan heeft zij geen gaven nodig aangezien haar doel waarschijnlijk die baby baren is...
Ik vind het trouwens wel vreemd dat ze er zo blij mee is. Ze weten toch allemaal dat ze meegenomen zijn door aliens en dat zij daarvoor niet zwanger was en niet zwanger geraakt kan zijn. Ik zou er niet echt blij mee zijn als ik een kind met me mee zou dragen dat verwekt is door aliens of in het bijzijn daarvan. (het kan natuurlijk ook zijn dat die aliens haar hebben laten neuken met een van die anderen)
Het eerste seizoen bestaat inderdaad uit 5 afleveringen (6 als je de eerste aflevering telt als 2, aangezien de pilot 2x zo lang duurt)quote:Op maandag 6 februari 2006 18:26 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik reageer zónder het topic te lezen... want op zat. avond heb ik nog geen tijd ivm Vuurzee (:P), maar ik hoor hier zoveel over dat ik de serie wel wil downloaden. Maar bestaat het 1e seizoen maar uit VIJF afleveringen? Raar.. dan is Talpa wel snel klaar met uitzenden dus, of gaan ze direct door?
Ik hoop het welquote:Op maandag 6 februari 2006 19:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het eerste seizoen bestaat inderdaad uit 5 afleveringen (6 als je de eerste aflevering telt als 2, aangezien de pilot 2x zo lang duurt)
Ik ga er vanuit dat Talpa doorgaat met het tweede seizoen, maar zeker weten doe ik het niet
Volgens de schema's op talpa.tv wordt seizoen 2 meteen na seizoen 1 uitgezonden.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het eerste seizoen bestaat inderdaad uit 5 afleveringen (6 als je de eerste aflevering telt als 2, aangezien de pilot 2x zo lang duurt)
Ik ga er vanuit dat Talpa doorgaat met het tweede seizoen, maar zeker weten doe ik het niet
Van het ene broertje naar het andere.quote:
Ach, ze kunnen toch niet ALLES gaan schrappenquote:Op maandag 13 februari 2006 19:51 schreef Whizzkith het volgende:
Geweldige serie
Weinig kijkcijfers alleen zaterdagAls talpa het maar niet weg laat halen
![]()
Wij zijn er hier ook nog niet over uit, maar zolang dat zo is kijken we maar....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:11 schreef Fuente het volgende:
Ik vind het einde altijd zo raar. Nu ook, ben je ineens 6 maanden laterWij zijn er nog steeds niet over uit of we het nou leuk vinden of niet..
Wij dus ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wij zijn er hier ook nog niet over uit, maar zolang dat zo is kijken we maar....
slecht is het zeker niet, maar het pakt mij nog niet zo als b.v. Lostquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:15 schreef Fuente het volgende:
[..]
Wij dus ookSlecht vind ik het iig niet
Het gaat om de 4400s en niet om Kyle specifiek? Hij was alleen maar even een spreekbuis...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:01 schreef Xurk het volgende:
Alleen jammer dat we toen "ineens" zes maanden verder waren, dan is het verhaal van Kyle helemaal niet relevant meer [dus we krijgen het niet te zien], terwijl ik juist benieuwd was hoe hij zich nu zou aanpassen![]()
Ik ben nooit zo voor dat tijdreisgedoe. Je krijgt altijd (hoe heet dat ook alweer, dat je zaken krijgt die eigenlijk niet kunnenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:01 schreef Xurk het volgende:
En het was zo!
Vette aflevering, eindelijk veel te weten gekomen
Ze zijn dus niet door aliens ontvoerd, maar gewoon door mensen van de toekomst... en echt leuk dat de échte Kyle uiteindelijk terugkwamAlleen jammer dat we toen "ineens" zes maanden verder waren, dan is het verhaal van Kyle helemaal niet relevant meer [dus we krijgen het niet te zien], terwijl ik juist benieuwd was hoe hij zich nu zou aanpassen
![]()
time travel paradoxes??quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je krijgt altijd (hoe heet dat ook alweer, dat je zaken krijgt die eigenlijk niet kunnen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
Ja, maar seizoen 2 is wel 2 keer zo groot, namelijk 12 afleveringen.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:51 schreef sjeppert het volgende:
was dit de alweer de laatste afelevering van seizoen 1
Moet je nagaan dat wij, de Amerikavolgers, na deze aflevering bijna een jaar hebben moeten wachten op seizoen 2.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:51 schreef sjeppert het volgende:
was dit de alweer de laatste afelevering van seizoen 1
Nope, gewoon weer tussen 9 en 10quote:Op zondag 19 februari 2006 18:08 schreef Xurk het volgende:
Zouden ze volgende week weer een dubbelaflevering uitzenden? Als ik op TV.com kijk, bestaat de opening van seizoen 2 weer uit twee delen, net als de pilot
En de uitzendschema werd toch een keer heel vaag? Meen ik me te herinneren te hebben gezien in dit topic... wordt het volgende week zaterdag nog wel dan uitgezonden?
quote:The 4400
Afl. 6 Wake-up Call
Afl. 6 deel 1 Na de gebeurtenissen op Highland Beach is de waarheid achter de 4400 onthuld.
Voor de serie begon schreef Talpafan dat The 4400 ook op dinsdagen uitgezonden zou worden, maar dat klopte niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:08 schreef Xurk het volgende:
En de uitzendschema werd toch een keer heel vaag? Meen ik me te herinneren te hebben gezien in dit topic... wordt het volgende week zaterdag nog wel dan uitgezonden?
Iddquote:Op zondag 26 februari 2006 11:42 schreef Xurk het volgende:
Wow, vette begin van het tweede seizoen gisteren! Spannend
Ben zelf ook halverwege ingehaakt. Je kan je gaan inlezen, maar dat hielp niet echt bij mij. Dus ben ik maar gaan dowloaden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:55 schreef Dandilion het volgende:
Kan ik het nog gaan volgen? Ik heb de eerste 2 afl in het hele begin gezien maar daarna niet meer van gekomen. Dus kan ik er nog inkomen? Hoop natuurlijk van wel !
Spoilers mogen hier niet, dat staat groot genoeg in de TT en ik vertel alleen maar wat er op tv te zien was, zoals die user vraagt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:48 schreef boneyard het volgende:
dat mag wel even tussen spoiler tags molluck. hebben ze nu 1 aflevering van seizoen 2 laten zien of 2?
Die bebaarde man bij Shawn?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:18 schreef Dandilion het volgende:
ff snel tussen de reclame;
ik ben niet helemaal bij meer.. wie is die bebaarde man ?? help!!
ben de kluts kwijt!
Uitkijken, want hier staan ook samenvattingen van afleveringen die nog moeten komen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:04 schreef Dandilion het volgende:
is hijzelf ook een van de 4400? of gewoon iemand die er een slaatje uit wilt slaan/ze wilt helpen?
omdat ik shawn hoorde zeggen dat die jordan hem nodig heeft als ie pijn heeft.
ik moer er weer inkomen, is er een site waar ik de afleveringen kan nalezen?
Ja, Jordan is ook een van de 4400...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:04 schreef Dandilion het volgende:
is hijzelf ook een van de 4400? of gewoon iemand die er een slaatje uit wilt slaan/ze wilt helpen?
omdat ik shawn hoorde zeggen dat die jordan hem nodig heeft als ie pijn heeft.
ik moer er weer inkomen, is er een site waar ik de afleveringen kan nalezen?
Omdat je zo;'n beetje alles kunt terug zien op Talpa.. in eigen beheer is gemaakt.. en 4400 is een ingekochte buitenlandse serie..quote:Op zondag 5 maart 2006 17:58 schreef booo het volgende:
Wordt het op vrijdag voortaan niet meer herhaald?! Ohjee, ik snap trouwens ook niet dat je op de talpasite zoveel terug kunt kijken en dit dan weer net niet..![]()
Oh, ja. Eigenlijk welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 03:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Omdat je zo;'n beetje alles kunt terug zien op Talpa.. in eigen beheer is gemaakt.. en 4400 is een ingekochte buitenlandse serie..
Best wel logisch eigenlijk...
Geef eens een voorbeeld dan, ik denk niet dat ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 03:01 schreef neilpad het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de serie niet echt heel sterk vind, na het eerste seizoen gekeken te hebben.
Het vermaakt goed maar ik merk dat ik me vaak irriteer aan clichés en onrealistische verhaallijn/plot wendingen en dan bedoel ik niet dingen die juist wazig en mysterieus ofzo moeten overkomen maar meer dingen die zeg maar wel realistisch moeten overkomen, alledaagse dingen.
Het is inderdaad veel leuker nu je steeds meer 4400-mensen leren kennen. We kennen er nu misschien een stuk of 40 (nog niet eens waarschijnlijk), dus we hebben er nog 4360 te gaanquote:Op maandag 13 maart 2006 21:21 schreef boneyard het volgende:
ja ik hoopte al dat het tweede seizoen wat leuke zou worden, het eerste was toch redelijk beperkt rond een paar mensen. nu zien we wat meer van de 4400 en blijft het leuk met de man die ze wil samen brengen met een vermoedelijk duister doel.
Ze moeten allemaal een interne opleiding volgen als ze bij die organisatie van Collier willen, hoe hoger je daarin komt, hoe beter je "Key" gedoequote:Op zondag 19 maart 2006 16:14 schreef Molluck het volgende:
Wat houdt nu precies dat 'First Key' in dat die Chloe kreeg? Is dat een titel of een voorrecht ofzo?
En ik snapte niet helemaal wat er met Kyle gebeurde aan het einde voor die spiegel...
ja maar zelfs dan is de maat toch een keer vol.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:14 schreef Molluck het volgende:
edit: de reden dat Shawn toch bij Collier blijft is misschien het feit dat hij alles van hem erft?
het idee is dat iedereen een speciale vaardigheid heeft, ook niet-4400's... maar dat alleen door meditatie enz het tot uiting komt.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:59 schreef verademing het volgende:
Als iedere 4400er een speciale vaardigheid heeft, wat is dan de vaardigheid van Richard? Of van Collier?
Dat vraag ik me ook af elke aflevering. Tot nu toe is ie alleen nosig geweest voor het 'maken' van dat kind.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:28 schreef inasras het volgende:
En wat is Richards gave? Sterk en snel reageren ofzo?
ja, maar das met de moeder toch ook? die heeft toch ook geen gave of wel?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:30 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af elke aflevering. Tot nu toe is ie alleen nosig geweest voor het 'maken' van dat kind.
zou kunnen, maar opzich heb je daar geen speciale krachten voor nodig als je naar echte sekte leiders kijkt.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:53 schreef Bot13 het volgende:
Is dat de gave van Collier? Iedereen onder zich krijgen als onderdanen? Is dat de reden waarom Shawn steeds bij hem blijft?
die komt nog wel, maar ik zeg nix..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:28 schreef inasras het volgende:
En wat is Richards gave? Sterk en snel reageren ofzo?
Heb ik ook vaak... kudd is dat.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:50 schreef Xurk het volgende:
ARGHHH![]()
Ik ging even iets over de afgelopen aflevering opzoeken op TV.com, maar ik scrollde te ver naar beneden en las echt een SUPER grote spoiler... godver, waarom heb ik dat nou altijd
Daarom begin ik altijd maar met zappen zodra 'Volgende week' in beeld komt...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:01 schreef Whizzkith het volgende:
Jezus die vooruitblik op volgende week is gewoon 1 en al spoiler :/
Denk je dat het nog spannend zal zijn dan? Volgens mij hebben ze alles al laten zien in de vooruitblikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:06 schreef ItaloDancer het volgende:
Volgende week echt superspannend aan de vooruitblik te zien![]()
Ja dat is wel een beetje jammer maar ik ben het zaterdag toch weer vergetenquote:Op zondag 26 maart 2006 22:43 schreef Molline het volgende:
[..]
Denk je dat het nog spannend zal zijn dan? Volgens mij hebben ze alles al laten zien in de vooruitblik![]()
![]()
![]()
Jup Kyle, met enge black-out blikquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:46 schreef Slam het volgende:
zag ik het nou goed dat aan het eind Kyle de schutter was die Collier neerschoot? hij gooide die tas met gun in het water
ik ook! waardeloos vind ik datquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:09 schreef Kauki het volgende:
[..]
Daarom begin ik altijd maar met zappen zodra 'Volgende week' in beeld komt...![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:19 schreef Rainboww het volgende:
Overigens is die literatuur lerares erg leuk![]()
Livquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:16 schreef Xurk het volgende:
[..]
Inderdaad
En Liv is ook best leuk
Het was een spannende aflevering zegIk heb het voorstukje voor de volgende aflevering niet gezien, dus ik ben erg benieuwd!
Ik dacht dat dat het wapen was.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:52 schreef Molluck het volgende:
edit: wtf, heeft Kyle nou het lichaam van Jordan gestolen en in het water gegooid??
Opzich heeft vorige week er verder niks mee te makenquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:12 schreef APK het volgende:
Vorige week één aflevering gemist en ik snap er meteen geen fuck meer van.![]()
Bedankt voor de mededeling!quote:
zal ik doenquote:Op zondag 9 april 2006 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling!
Hou ons op de hoogte!![]()
Ik vond het juist een top-aflevering!quote:Op zondag 9 april 2006 20:05 schreef Molluck het volgende:
Maar verder was die aflevering echt veel te absurd voor de rest van de serie, ik ben blij dat ik hem aan heb laten staan maar ik was echt een aantal keren van plan hem af te zetten met het idee, Als het zo verder gaat dan hoef ik de rest van de serie niet meer te zien.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 9 april 2006 13:09 schreef Xurk het volgende:
Het moest "8 jaar" duren, zodat ze een sterk genoeg band zouden opbouwen, om eenmaal met hun gedachten terug in de echte wereld, weer elkaar op te zoeken en bij elkaar te blijven, om zo steun aan elkaar te hebben bij de naderende crisis [Kyle die gearresteerd wordt?].
Het lijkt me dat dat een voor de hand liggende gedachte is (dus géén spoiler), wat voor crisis zou het anders moeten zijn? Ze zullen er op de een of andere manier toch achter komen dat Kyle Collier waarschijnlijk heeft vermoord.quote:Op maandag 10 april 2006 09:58 schreef Molluck het volgende:
Is dat een speculatie of een spoiler dat Kyle gearresteerd wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |