http://www.the4400.com/quote:When a passing comet abruptly changes course and hurtles towards Earth, there is widespread panic and distress as people prepare for Armageddon. However, the comet does not crash: instead, it slows down, hovers, and eventually touches down on a lake in the Pacific Northwest. Finally, 4400 people emerge from a blinding white light, people from all different ages and walks of life who have been presumed dead or missing - and none aged even a day from when they were last seen. It's as if a giant time capsule full of people has been opened up, unaltered and untouched by time. Although not immediately evident, it soon becomes apparent that The 4400 have each been returned with a special power as they unwittingly begin to exhibit abilities including superhuman strength, healing touch, and clairvoyance. Eager to revisit memories from their past and reunite with those they left behind, two worlds collide as 4400 people acclimated to living in the past are forced to deal with the new challenges of living in the present.
A new federal division agency of Homeland Security called NTAC (National Threat Assessment Command) is formed to follow The 4400, lead by Tom Baldwin, a crime investigator, and Diana Skouris, a bio medic. Tom's involvement is personal: his nephew Shawn was one of the 4400 people abducted - and, if not for Shawn, his son Kyle would have been abducted instead.
Pilotquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:31 schreef Super7fighter het volgende:
Twee afleveringen vandaag?
Wel tof om te zien dat China het initiatief nam om raketten af te vuren, en de andere landen snel volgden.![]()
Dat 'bye bye'?quote:
Ja, en dat komt uit een andere SF serie, met zo'n miereneter erin... naam kwijtquote:
Die shawn bevroor m denk ik en die orson kan geeft trillingen als ie boos is waardoor dingen kunnen verbrijzelen denk ikquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef SuperMOM het volgende:
Ik vind het een erg goede (nieuwe) serie! Zou Talpa nu dan eindelijk die kijk cijfer hit in handen hebben?
Wat een klojo die man van LilyOke aan de ene kant snap je het, na 11, 12 jaar? Maar je kan het toch netjes aan haar uitleggen, haar ophalen daar?
Wat deed Shawn nou? Zoog hij het leven uit hem? En Orson die schedels kan verbrijzelen? Brrrrr
Kingdom Hospital (miniserie van Stephen King)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, en dat komt uit een andere SF serie, met zo'n miereneter erin... naam kwijt
Maar goed, het is een goeie serie tot nu toe
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:25 schreef whisko het volgende:
Kingdom Hospital (miniserie van Stephen King)
Song: Ivy - Worry About You
Kijkt u eens:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, en dat komt uit een andere SF serie, met zo'n miereneter erin... naam kwijt
quote:The song heard during the very moving sequence in the pilot, when all the characters realize that their old lives are gone is
"WORRY ABOUT YOU" by: Ivy
Bye, bye baby
Don’t be long
I’ll worry about you
While you’re gone
Ben je abducted geweest?? Tijdverlies gehad??quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:54 schreef HiZ het volgende:
Dit was echt heel weird. Ik weet zeker dat ik deze aflevering al had gezien. Maar ik heb geen idee hoe of waar. Maar ik wist precies wat er ging gebeuren steeds. Alles echt. Ik wist zelfs waarom dat meisje haar schoenen op de stoel zette voordat ze het verklaarde.
Volgens de gids op de site van Talpa volgende week zaterdag om 21:15..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:07 schreef Omaha het volgende:
Dinsdag komt de volgende aflevering al volgens mij
Niet volgens mijn TV-gids.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:07 schreef Omaha het volgende:
Dinsdag komt de volgende aflevering al volgens mij
Dus het hele eerste seizoen 2 afleveringen per week? Das wel beter.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:22 schreef Omaha het volgende:
Oh, na de uitzending van volgende week zaterdag komt het een paar keer op dinsdag:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:57 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ben je abducted geweest?? Tijdverlies gehad??![]()
![]()
Hij zoog volgens mij inderdaad het leven uit hem.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef SuperMOM het volgende:
Ik vind het een erg goede (nieuwe) serie! Zou Talpa nu dan eindelijk die kijk cijfer hit in handen hebben?
Wat een klojo die man van LilyOke aan de ene kant snap je het, na 11, 12 jaar? Maar je kan het toch netjes aan haar uitleggen, haar ophalen daar?
Wat deed Shawn nou? Zoog hij het leven uit hem? En Orson die schedels kan verbrijzelen? Brrrrr
Sukkelsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:22 schreef Omaha het volgende:
Oh, na de uitzending van volgende week zaterdag komt het een paar keer op dinsdag:
De nieuwe SF-serie van Talpa, The 4400, zal gedurende de eerste weken zeer regelmatig te zien zijn op Talpa. Hierbij een overzicht:
Zaterdag 21 Januari - 21.00 uur t/m 22.45 uur - Aflevering 1
Zaterdag 29 Januari - 21.00 uur t/m 22.00 uur - Aflevering 2
Dinsdag 31 Januari - tijd nog onbekend - Aflevering 3
Zaterdag 4 Februari - 21.00 uur t/m 22.00 uur - Aflevering 4
Dinsdag 7 Februari - tijd nog onbekend - Aflevering 5
Zaterdag 11 Februari - 21.00 t/m 22.00 uur - Aflevering 6
Hierna zullen de aflevering telkens op zaterdagavond om 21.00 uur (na Koppensnellers) worden uitgezonden.
Ik zei meteen, van die man die flieft was op haar grootmoederquote:Op zondag 22 januari 2006 01:20 schreef static het volgende:
Ben benieuwd van wie die blondine zwanger is.
Wij wel hoor en wij ook in Amsterdamquote:Op zondag 22 januari 2006 00:04 schreef HiZ het volgende:
[..]vast, maar ik wil toch ook de mogelijkheid niet uitsluiten dat ik deze aflevering al eens heb gezien. Maar ik kan me dus niet herinneren waar dat dan moet zijn geweest. Logisch zou zijn op de BBC of zo, maar die kan ik hier in Amsterdam niet meer ontvangen.
Misschien dat ie in Turkije op TV is geweest al, maar die lopen meestal niet voor op Nederland weer.
Digitenne inderdaad in combinatie met een satellietschotel (hotbird en astra), over een tijdje ga ik denk ik de schotel en LNB's vervangen zodat ik ook weer wat Britse zenders kan ontvangen naast BBC 24 en Sky News.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:12 schreef static het volgende:
Geen BBC in Amsterdam?
Heb je Digitenne of de KPN variant ofzo?
Volgens mij heeft Belgie deze serie ook al eens uitgezonden.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:53 schreef HiZ het volgende:
Maar goed, ik weet dus ook zeker dat ik deze serie niet heb gedownload of zo. Het enige wat ik wist is dat ik die aflevering van gisteren zeker heb gezien. Het was geen deja vu effect of zo; ik wist op sommige momenten gewoon precies wat mensen zouden gaan doen of zeggen.
DAT zou een verklaring kunnen zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 17:02 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Belgie deze serie ook al eens uitgezonden.
5 aparte afleveringen. De eerste is een dubbelaflevering, dus 6 uur in totaal.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:37 schreef Timmai het volgende:
Heeft seizoen 1 maar 5 afleveringen toevallig?
Er zijn geen herhalingen gepland volgens de online tv gids.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:29 schreef JelleS het volgende:
Iemand die weet wanneer de herhaling is (als die uberhaupt komt)
Never beter dan BSG, never!quote:veruit beter dan sg1 en BSG ook
In NL ja, niet in Amerikaquote:Op zondag 22 januari 2006 20:03 schreef Symer het volgende:
[..]
Qua kijkcijfers wel, er kijken bijna 3x zoveel mensen naar.
Ja, en dat 'ie Heidi nooit verteld heeft wie haar echte moeder is. Dat is zo triestquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:21 schreef SuperMOM het volgende:
Wat een raar uitzendschema. Willen ze soms niet dat we gaan kijken of zo?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:22 schreef Omaha het volgende:
De nieuwe SF-serie van Talpa, The 4400, zal gedurende de eerste weken zeer regelmatig te zien zijn op Talpa. Hierbij een overzicht:
Zaterdag 21 Januari - 21.00 uur t/m 22.45 uur - Aflevering 1
Zaterdag 29 Januari - 21.00 uur t/m 22.00 uur - Aflevering 2
Dinsdag 31 Januari - tijd nog onbekend - Aflevering 3
Zaterdag 4 Februari - 21.00 uur t/m 22.00 uur - Aflevering 4
Dinsdag 7 Februari - tijd nog onbekend - Aflevering 5
Zaterdag 11 Februari - 21.00 t/m 22.00 uur - Aflevering 6
Hierna zullen de aflevering telkens op zaterdagavond om 21.00 uur (na Koppensnellers) worden uitgezonden.
hier sluit ik me bij aanquote:Op zondag 22 januari 2006 20:46 schreef DJKoster het volgende:
541.000 kijkertjes gisteren in Nederland, hopelijk genoeg voor Talpa..
Talpa zal verdwijnen van mijn tv als ze het wagen deze serie na 3 afleveringen te stoppen..
Wat een kansloos uitzendschema, waarom nou weer op dinsdagquote:Op zondag 22 januari 2006 21:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat een raar uitzendschema. Willen ze soms niet dat we gaan kijken of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |