Ik neem aan aanstaande vrijdagquote:Op zaterdag 28 januari 2006 07:36 schreef sjeppert het volgende:
[..]
ah kut ik had het begin nog wel gemist
en wanneer komt de herhaling van morgen dan weer?
Dat vroeg ik me ook af ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:12 schreef static het volgende:
Wat voor gave heeft die neger eigenlijk?
Denk van welquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:14 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af ja.
En denken jullie dat ze allemaal teruggezet zijn met een doel? Bijvoorbeeld die Carl Morrissey dat hij zijn buurt moest 'redden' en die ouwe, ik ben ff zijn naam kwijt, die die frauderende verzekeringsambtenaar moest vermoorden?
Is dat een spoiler?quote:
Edit: Kan ik je geen antwoord op geven want dat is een spoilerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:12 schreef static het volgende:
Wat voor gave heeft die neger eigenlijk?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:26 schreef Equinix het volgende:Wat snap je niet aan de topictitel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GEEN SPOILERS!There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Staat dat er niet zodat iedereen op let met wat hij/zij post.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan de topictitel?
GEEN SPOILERS!
Of je moet gewoon geen spoilers plaatsen.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:38 schreef Equinix het volgende:
Staat dat er niet zodat iedereen op let met wat hij/zij post.
Als je die spoiler niet wilt lezen moet je gewoon die "onzichbare" tekst niet selecteren
Je moet gewoon NIETS verklappen, OOK niet achter spoilers.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:38 schreef Equinix het volgende:
Staat dat er niet zodat iedereen op let met wat hij/zij post.
Als je die spoiler niet wilt lezen moet je gewoon die "onzichbare" tekst niet selecteren
Heb het weg gehaald, maar zijn die spoiler tags er niet voor om dingen te posten die sommige personen niet willen lezen ? Beetje vreemde "eis".quote:Op zondag 29 januari 2006 02:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet gewoon NIETS verklappen, OOK niet achter spoilers.
Staat duidelijk in de TT vermeldt.
Ze moet een alienkind baren dat uiteindelijk de mensheid zal vernietigen.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:28 schreef Viking84 het volgende:
En wat voor gave heeft die vrouw? We hebben haar al een paar keer wazig zien kijken, maar ik wist niet wat ik ervan moest makenOf wordt dat ook nog onthuld?
Wat heeft die vent een skitterend stem geluid. Ik herkende em gelijkquote:Op zondag 29 januari 2006 11:28 schreef Viking84 het volgende:
Btw: gisteren Steve uit Sex and the City als Carl
Dat wazige kijken, in dat appartement en toen ze buiten het huis van haar ex stond, dat werd denk ik door die baby gedaan. Ik denk niet dat zij een gave heeft, als ze allemaal met een doel teruggezet zijn, dan heeft zij geen gaven nodig aangezien haar doel waarschijnlijk die baby baren is...quote:Op zondag 29 januari 2006 11:28 schreef Viking84 het volgende:
En wat voor gave heeft die vrouw? We hebben haar al een paar keer wazig zien kijken, maar ik wist niet wat ik ervan moest makenOf wordt dat ook nog onthuld?
Btw: gisteren Steve uit Sex and the City als Carl
Hij komt uit the OC. Hij was de editor van dat blad dat julie en kirsten uitgaven...quote:Op zondag 29 januari 2006 14:45 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En wat een bekende kop had die gast die in de volgende aflevering komt, die gast met dat donkere haar en behaarde kop. Aaaah ik kan maar niet bedenken waar ik em van ken......
heeft ze het nou al verteld aan die veiligheids gasten...quote:Op zondag 29 januari 2006 15:49 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dat wazige kijken, in dat appartement en toen ze buiten het huis van haar ex stond, dat werd denk ik door die baby gedaan. Ik denk niet dat zij een gave heeft, als ze allemaal met een doel teruggezet zijn, dan heeft zij geen gaven nodig aangezien haar doel waarschijnlijk die baby baren is...
Ik vind het trouwens wel vreemd dat ze er zo blij mee is. Ze weten toch allemaal dat ze meegenomen zijn door aliens en dat zij daarvoor niet zwanger was en niet zwanger geraakt kan zijn. Ik zou er niet echt blij mee zijn als ik een kind met me mee zou dragen dat verwekt is door aliens of in het bijzijn daarvan. (het kan natuurlijk ook zijn dat die aliens haar hebben laten neuken met een van die anderen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |