Dat vraag ik me ook af elke aflevering. Tot nu toe is ie alleen nosig geweest voor het 'maken' van dat kind.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:28 schreef inasras het volgende:
En wat is Richards gave? Sterk en snel reageren ofzo?
ja, maar das met de moeder toch ook? die heeft toch ook geen gave of wel?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:30 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af elke aflevering. Tot nu toe is ie alleen nosig geweest voor het 'maken' van dat kind.
zou kunnen, maar opzich heb je daar geen speciale krachten voor nodig als je naar echte sekte leiders kijkt.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:53 schreef Bot13 het volgende:
Is dat de gave van Collier? Iedereen onder zich krijgen als onderdanen? Is dat de reden waarom Shawn steeds bij hem blijft?
die komt nog wel, maar ik zeg nix..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:28 schreef inasras het volgende:
En wat is Richards gave? Sterk en snel reageren ofzo?
Heb ik ook vaak... kudd is dat.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:50 schreef Xurk het volgende:
ARGHHH![]()
Ik ging even iets over de afgelopen aflevering opzoeken op TV.com, maar ik scrollde te ver naar beneden en las echt een SUPER grote spoiler... godver, waarom heb ik dat nou altijd
Daarom begin ik altijd maar met zappen zodra 'Volgende week' in beeld komt...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:01 schreef Whizzkith het volgende:
Jezus die vooruitblik op volgende week is gewoon 1 en al spoiler :/
Denk je dat het nog spannend zal zijn dan? Volgens mij hebben ze alles al laten zien in de vooruitblikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:06 schreef ItaloDancer het volgende:
Volgende week echt superspannend aan de vooruitblik te zien![]()
Ja dat is wel een beetje jammer maar ik ben het zaterdag toch weer vergetenquote:Op zondag 26 maart 2006 22:43 schreef Molline het volgende:
[..]
Denk je dat het nog spannend zal zijn dan? Volgens mij hebben ze alles al laten zien in de vooruitblik![]()
![]()
![]()
Jup Kyle, met enge black-out blikquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:46 schreef Slam het volgende:
zag ik het nou goed dat aan het eind Kyle de schutter was die Collier neerschoot? hij gooide die tas met gun in het water
ik ook! waardeloos vind ik datquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:09 schreef Kauki het volgende:
[..]
Daarom begin ik altijd maar met zappen zodra 'Volgende week' in beeld komt...![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:19 schreef Rainboww het volgende:
Overigens is die literatuur lerares erg leuk![]()
Livquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:16 schreef Xurk het volgende:
[..]
Inderdaad
En Liv is ook best leuk
Het was een spannende aflevering zegIk heb het voorstukje voor de volgende aflevering niet gezien, dus ik ben erg benieuwd!
Ik dacht dat dat het wapen was.quote:Op dinsdag 4 april 2006 14:52 schreef Molluck het volgende:
edit: wtf, heeft Kyle nou het lichaam van Jordan gestolen en in het water gegooid??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |