Omdat je zo;'n beetje alles kunt terug zien op Talpa.. in eigen beheer is gemaakt.. en 4400 is een ingekochte buitenlandse serie..quote:Op zondag 5 maart 2006 17:58 schreef booo het volgende:
Wordt het op vrijdag voortaan niet meer herhaald?! Ohjee, ik snap trouwens ook niet dat je op de talpasite zoveel terug kunt kijken en dit dan weer net niet..![]()
Oh, ja. Eigenlijk welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 03:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Omdat je zo;'n beetje alles kunt terug zien op Talpa.. in eigen beheer is gemaakt.. en 4400 is een ingekochte buitenlandse serie..
Best wel logisch eigenlijk...
Geef eens een voorbeeld dan, ik denk niet dat ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 03:01 schreef neilpad het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de serie niet echt heel sterk vind, na het eerste seizoen gekeken te hebben.
Het vermaakt goed maar ik merk dat ik me vaak irriteer aan clichés en onrealistische verhaallijn/plot wendingen en dan bedoel ik niet dingen die juist wazig en mysterieus ofzo moeten overkomen maar meer dingen die zeg maar wel realistisch moeten overkomen, alledaagse dingen.
Het is inderdaad veel leuker nu je steeds meer 4400-mensen leren kennen. We kennen er nu misschien een stuk of 40 (nog niet eens waarschijnlijk), dus we hebben er nog 4360 te gaanquote:Op maandag 13 maart 2006 21:21 schreef boneyard het volgende:
ja ik hoopte al dat het tweede seizoen wat leuke zou worden, het eerste was toch redelijk beperkt rond een paar mensen. nu zien we wat meer van de 4400 en blijft het leuk met de man die ze wil samen brengen met een vermoedelijk duister doel.
Ze moeten allemaal een interne opleiding volgen als ze bij die organisatie van Collier willen, hoe hoger je daarin komt, hoe beter je "Key" gedoequote:Op zondag 19 maart 2006 16:14 schreef Molluck het volgende:
Wat houdt nu precies dat 'First Key' in dat die Chloe kreeg? Is dat een titel of een voorrecht ofzo?
En ik snapte niet helemaal wat er met Kyle gebeurde aan het einde voor die spiegel...
ja maar zelfs dan is de maat toch een keer vol.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:14 schreef Molluck het volgende:
edit: de reden dat Shawn toch bij Collier blijft is misschien het feit dat hij alles van hem erft?
het idee is dat iedereen een speciale vaardigheid heeft, ook niet-4400's... maar dat alleen door meditatie enz het tot uiting komt.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:59 schreef verademing het volgende:
Als iedere 4400er een speciale vaardigheid heeft, wat is dan de vaardigheid van Richard? Of van Collier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |