Dat waren mensen die niet in de beginlijst stonden en dus niks met IDO te maken hadden. Deze mensen staan allemaal in de beginlijst en zijn volwassen genoeg om zélf hun keuze te makenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, iedereen stond op z'n achterste poten toen CDP mensen uit het homotopic had overgehaald hier te stemmen. En nu doen jullie hetzelfde in ShowChat.
en echt incrowed wil ik 't ook niet noemen:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:22 schreef BVO het volgende:
Dat waren mensen die niet in de beginlijst stonden en dus niks met IDO te maken hadden. Deze mensen staan allemaal in de beginlijst en zijn volwassen genoeg om zélf hun keuze te maken.
Anyway, ik heb al 14 minpunten gehad van hem, dus ik heb er geen moeite mee.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:29 schreef WithMe het volgende:
Lijst met afvallers tot nu toe:
16. CrazyDutchPunk
....
69. fayle
En woelli, kun je die quote even wat korter maken? Die hele lijst is niet echt nodig, weet je.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Okay mensen. Natuurlijk is de Survival Game leuk en gezellig en levert het gespreksstof op. Dat is ook helemaal niet erg, maar het moet niet te gek worden. En Sven en ik vinden dat het nu toch een beetje teveel slowchat begint te worden, terwijl we daar al onze ontzettend toffe Blueroom-reeks voor hebben!
Dus probeer het hier een beetje binnen de perken te houden..
.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
En nog even:
[..]
En woelli, kun je die quote even wat korter maken? Die hele lijst is niet echt nodig, weet je..
Ik heb je altijd gesteund he, onthou datquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:57 schreef Andiyan het volgende:
Ik ben eruit, wat voorspelbaar![]()
Keihard wraak nemen dus.![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:58 schreef Andiyan het volgende:
omdat je ongeveer de enige bent die me nog nooit minpunten heeft gegeven.![]()
Ja, sorryquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb je altijd gesteund he, onthou dat.
EnRaf
. En die -2 die je me opeens gaf
!!
THX!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:58 schreef Andiyan het volgende:
C_a +2, omdat je ongeveer de enige bent die me nog nooit minpunten heeft gegeven.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:58 schreef Andiyan het volgende:
Cee -2, Muts!!![]()
![]()
Hoe durf je te beweren dat ik uit Den Bosch kom! Schaam je!
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:36 schreef sbientje het volgende:
Geen zin om te lezen wie mij allemaal minpunten hebben gegevendie van mij zijn vandaag iig voor:
-2 LeBeau, wat heb ik je misdaan![]()
En dan...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:54 schreef sbientje het volgende:
-2 Zhenar, nickname komt me bekend voor maar weet verder niets over hem (haar?)
stiekem wel kloptquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Zhenar -2, zie ik toch te weinig in IDO (of valt me te weinig op)
Heb wel een voorzetje gegeven.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ga je de lijst korter maken![]()
ownee dat kan niet.... -3 punten mag je niet geven
ik moet nog stemmen, maar vind TheVulture aardig.....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Heb wel een voorzetje gegeven.Wie kopt 'em in?
![]()
Ook gezelligquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:24 schreef Ayaxola het volgende:
Globe -2: Krijg je ze gelijk terug, je stond er nog samen met Woelli, en nu sta je dan maar lekker samen met Cee![]()
Nah, ik was het eigenlijk vergeten, toen zag ik dat jij had gestemd en zo het topic omhoog had geschopt. Maar je minpunten waren dus niet helemaal terechtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:29 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ook gezellig![]()
Slim afgewacht btw.![]()
heb gelijk spijt van me --stemmen.....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:40 schreef Cee het volgende:
Geeft Nederland haar nog een kans? Of is ze voorgoed verloren en gaat ze roemrijk ten onder?
Sory dat ik de stats niet er op heb nageslagenquote:
Jaquote:Op zondag 22 januari 2006 11:26 schreef TheVulture het volgende:
Kut, ben ik een dagje weg, lig ik er gewoon uit
En ik heb niet eens een spectaculaire exit gekregen
Okquote:Op zondag 22 januari 2006 11:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sory dat ik de stats niet er op heb nageslagen. Maar jij valt me gewoon het minst op in alle topics in IDO
.
Ah joh, ik sta een plek onder jou en kom hier ook nooit.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:16 schreef Ayaxola het volgende:
Ik het minst aanwezig?
009. (012) 0696 (238) Ayaxola![]()
In de stats staan er nog 5 mensen uit deze lijst onder mij, maargoed![]()
Hehe, the Vulture heeft je inderdaad zomaar 2 punten extra gegeven.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:50 schreef --Globe-- het volgende:
Beetje jammer dat ik dit moet zeggen,
maar ik moet 7 punten hebben ipv 9. Na Woelli heb ik geen pluspunten meer gehad.
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef Cee het volgende:
Heb 't aangepast!
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:42 schreef Sneeze het volgende:
Charmed_angel -2 :: Wraak voor de -2 die je me eerder hebt gegeven. En ook ben ik jaloers omdat je bij de liveshows bent geweest.
Geeft niet hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 13:08 schreef TheVulture het volgende:
Sorry jongens, was iets teveel met Globe bezig![]()
hoezo? Het is toch goed zo?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:44 schreef babette21 het volgende:
2- : Charmed-angel, mag de ava ook wel 's updaten
duh, zei ze gisteren toch al, ze wil chris uit je ava hebbenquote:
ze mag zo veel willenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:26 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
duh, zei ze gisteren toch al, ze wil chris uit je ava hebben
dat is Woelli gewordenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:34 schreef Ayaxola het volgende:
Sneeze en Tom_Tom- bedankt
Ik wilde echt niet de Renske worden![]()
prima, maakt het alleen maar makkelijker om te beslissenquote:Op zondag 22 januari 2006 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
ze mag zo veel willenChriston blijft in mijn avatar tot het einde!
![]()
Gelukkig ben ik Renske en geen Arielquote:Op zondag 22 januari 2006 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is Woelli geworden![]()
Woelli is Renske.....
Wie wordt Ariel???
Als ik maar niet de I-Jay wordt..... dan vind ik alles best![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
Na een spetterende eerste liveshow, waarbij de users van Fok hun favoriet na mochten doen, is de eerste afvaller bekend. Woelli die haar favoriet 'Ellen' nadeed, kon niet tippen aan haar Idol! Ze maakte een behoorlijk uitglijer met Come On EileenJammer want Woelli is een hele leuke user en we gaan haar zeker missen bij de volgende liveshow! Gaan we nog wat van haar horen in de toekomst? We zullen zien........
Hé, maar dat betekent dus dat ik de...Merle ben?quote:Op zondag 22 januari 2006 16:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik Renske en geen Ariel![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Hé, maar dat betekent dus dat ik de...Merle ben?![]()
Zal wel een hele kinderachtige reden zijn dan telkens.....quote:Op zondag 22 januari 2006 14:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima, maakt het alleen maar makkelijker om te beslissen![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 16:42 schreef Californian_dreamer het volgende:
heb nu al medelijden met de I-jay
Ik dank dat shiNinG_staR of Zhenar de I-Jay wordquote:Op zondag 22 januari 2006 16:42 schreef Californian_dreamer het volgende:
heb nu al medelijden met de I-jay
Ok, beloofd vanaf nuquote:Op zondag 22 januari 2006 17:38 schreef sbientje het volgende:
-2 WithMe, omdat ik niemand anders weet en niet wil dat Ayaxola en ik elkaar het spel uit helpenen je hebt die enge foto van marescha in je avater!
Ja hoi, ik niet hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 16:51 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik dank dat shiNinG_staR of Zhenar de I-Jay word![]()
Maar I-Jay dus nietquote:Op zondag 22 januari 2006 18:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Maakt mij eigenlijk niet echt uit, ik zie welEen Christon zou tof zijn
Aan je Bob Ross icon te zien zou een Aäron je ook niet misstaan.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik word de Marescha, let maar op.
Je hebt altijd een reden nodigquote:
Dat het kan betekent niet dat het móet!quote:Op zondag 22 januari 2006 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Zhenar -2, door je eerlijke reactie weet ik dat ik op je kan stemmen
Wat sta je laagquote:Op zondag 22 januari 2006 22:07 schreef LeBeau het volgende:
Gisteren rond dit tijdstip stond ik nog aan de top.
Net zoals dat ging bij babette en PeRi? Die ShowChat steun is echt tof.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat sta je laag.
Nou ja, ik steun je morgen wel.
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:52 schreef Yeahinho het volgende:
-2 Zhenar, omdat 5 punten al te veel is voor jou.
Ik kan wel meer steun gebruiken dan jij anders!quote:Op zondag 22 januari 2006 22:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Net zoals dat ging bij babette en PeRi? Die ShowChat steun is echt tof.![]()
Ik wacht even af waar mijn punten heengaanquote:Op zondag 22 januari 2006 22:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kan wel meer steun gebruiken dan jij anders!![]()
rrr!11!1!!!1
Geslachtsfout #zoveelquote:Op maandag 23 januari 2006 00:11 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Ik was even vergeten dat hij Christon steunde.![]()
Kwoot me dan niet!quote:Op maandag 23 januari 2006 00:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Geslachtsfout #zoveel.
Globe is een zij.
Nou, alleen ik heb twee extra punten, de rest klopt welquote:Op maandag 23 januari 2006 00:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Verrek ja, Andiyan heeft niet mijn stemen gekopieerd!
Dingdong! Wakker worden Andiyan!
LeBeau had te weinig punten, C_A teveel.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:16 schreef Svensational het volgende:
Nou, alleen ik heb twee extra punten, de rest klopt wel.
sorry je hebt gelijkquote:Op zondag 22 januari 2006 22:00 schreef LeBeau het volgende:
Globe -2, misschien moet je zelf eens wat vaker in IDO posten voordat je over anderen begint.
Nou moet je niet lief doen, dan voel ik me straks schuldig.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:24 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
sorry je hebt gelijk
je krijgt ze wel van me terug.
Hoeft nietquote:Op maandag 23 januari 2006 00:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou moet je niet lief doen, dan voel ik me straks schuldig.
THX nu is het makkelijker om iemand - minpunten te gevenquote:Op maandag 23 januari 2006 00:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
C_A en Sven -2: BVO is jarig, hoera. En omdat de pluspunten al aan LB had beloofd is dit zegmaar het verjaardagscadeautje, puntsgewijs: de concurrentie daalt!
IK MOEST MIJN SPECTACULAIRE EXIT VERHAAL NOG TYPEN!quote:Op maandag 23 januari 2006 11:00 schreef babette21 het volgende:
volgens mij is Zhenar plots kwijt?!
dan ga ik wel vast
Die Jerney is bikkelhard gewoon!quote:
Dat kan ik toch niet lezen als ik nog mijn post waarin ik eerder aankondigde dan jij dat ik gingquote:Op maandag 23 januari 2006 11:14 schreef babette21 het volgende:
wel godverredomme: ik zéi toch dat ik ging!!!!![]()
jij idioot!!!!!!!!
![]()
je moet de lijst van Zhenar aanhouden, en iemand anders minpunten geven ipv Globequote:
dikke lul, je stond al 'n kwartier off-linequote:Op maandag 23 januari 2006 11:16 schreef Zhenar het volgende:
Dat kan ik toch niet lezen als ik nog mijn post waarin ik eerder aankondigde dan jij dat ik gingaan het editen was!
![]()
!
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
dikke lul, je stond al 'n kwartier off-line![]()
heb ik allang gedaan johquote:Op maandag 23 januari 2006 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
je moet de lijst van Zhenar aanhouden, en iemand anders minpunten geven ipv Globe
zeg hou 's op met huilen! ik geef tenminste nog 's een persoonlijke reden ipv "7 is een mooi getal" of "die staat toch al onderaan".... 't kan aan mij liggen, maar dat lijkt mij de oorspronkelijke idee van 't hele spel....quote:En ik vind het echt kinderachtig om weer mij minpunten te geven, je kan nog geen eens een goede reden verzinnen![]()
jouw post was van 10.47, de mijne van 11.00 uurquote:Op maandag 23 januari 2006 11:23 schreef Zhenar het volgende:Echt?! Terwijl het venstertje gewoon open stond hier.
Maar ik kreeg tussendoor nog een telefoontje, duurde dat zo lang?![]()
Ik zeg alleen waar het op staat.... gewoon een laffe manier om elke dag dezelfde reden op te geven....quote:Op maandag 23 januari 2006 11:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb ik allang gedaan joh
[..]
zeg hou 's op met huilen! ik geef tenminste nog 's een persoonlijke reden ipv "7 is een mooi getal" of "die staat toch al onderaan".... 't kan aan mij liggen, maar dat lijkt mij de oorspronkelijke idee van 't hele spel....
nee hoor duurde niet lang huiliequote:Op maandag 23 januari 2006 11:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]Echt?! Terwijl het venstertje gewoon open stond hier.
Maar ik kreeg tussendoor nog een telefoontje, duurde dat zo lang?![]()
Jij slet!quote:Op maandag 23 januari 2006 11:00 schreef babette21 het volgende:
-2 Zhenar, mij zó voor de voeten lopen... daar gaat je reddingsactie
shit hé, jij neemt het hele gebeuren sérieus?!?!?quote:Op maandag 23 januari 2006 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zeg alleen waar het op staat.... gewoon een laffe manier om elke dag dezelfde reden op te geven....Je bent zelf een huilie
Huilie
![]()
ik moet aan mijn reputatie denken en probeer mijn idols-gemiddelde daarom zo laag mogelijk te houdenquote:Wat doe je hier eigenlijk? Ik zie je nooit in Idolsforum![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:39 schreef LeBeau het volgende:
Mijn beurt.
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Moet je niet eerst even bulderend lachen om mijn hilarische exit verhaaltje?!
![]()
stop je ze er zelf in, of moeten we dat ook nog voor je doenquote:Op maandag 23 januari 2006 11:40 schreef Zhenar het volgende:![]()
![]()
OK, in jouw geval kan ik het me voorstellenquote:
neem het niet echt serieus.... maar wil geen I-jay wordenquote:Op maandag 23 januari 2006 11:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
shit hé, jij neemt het hele gebeuren sérieus?!?!?
hoe is het mogelijk....![]()
oke als het zoveel voor je betekend zal ik overwegen mijn stemmen morgen op iets anders te baseren...
[..]
ik moet aan mijn reputatie denken en probeer mijn idols-gemiddelde daarom zo laag mogelijk te houden
met dit soort vragen [waar ik natuurlijk weer op móet reageren] schiet het niet erg op
Laat dat maar aan mij over!quote:Op maandag 23 januari 2006 11:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
stop je ze er zelf in, of moeten we dat ook nog voor je doen
[afbeelding]
[afbeelding]
ze is wel afgeslacht hoor.....quote:Op maandag 23 januari 2006 11:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:39 schreef LeBeau het volgende:
Deze stemronde heeft een thema. Het thema is "Red de Zhenar".
Als je niet weet wat een Zhenar is, denk dan maar hier aan:
[afbeelding]
Niet dat hij daar op lijkt, maar zeehondjes roepen nou eenmaal meer sympathie op dan blote billen in de Efteling.
Zhenar +2, omdat ik schijnbaar nutteloze reddingsacties wel tof vind.Laten we nu hopen op een actie die meer lijkt op de actie voor "Comeback" Sneeze dan voor "Weg voordat er iets van de grond komt" Babette.
shiNinG_staR -2, concurrentie voor Zhenar in de race om de I-Jay van deze game te worden. Ik gun het jou meer, lief heh?Oh, en ik probeerde net je naam uit te typen in plaats van te copy/pasten en brak drie vingers.
Ayaxola -2, dan voelt Zhenar zich niet zo alleen in deze bange dagen. Druk hem maar stevig tegen je aan om z'n angst weg te nemen. Als je ergens handen voelt moet je hem maar knijpen of een stoot verkopen.
quote:Op maandag 23 januari 2006 11:50 schreef LeBeau het volgende:
Ik deed er tien minuten over. KORTER DAN JIJ, ZHENAR!![]()
het doet nog steeds pijnquote:Op maandag 23 januari 2006 11:39 schreef LeBeau het volgende:
"Weg voordat er iets van de grond komt" Babette.![]()
je vergeetquote:Op maandag 23 januari 2006 11:52 schreef --Globe-- het volgende:
ik ga nu
Op zich was het wel hilarisch, maar dat werd overshaduwd door het feit dat jij eruit was.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
het doet nog steeds pijn
al die lieve bedoelingenen toek kwam Yeahnogwat
't kwam ook echt op 'n half uur aan ofzoquote:Op maandag 23 januari 2006 11:57 schreef LeBeau het volgende:
Op zich was het wel hilarisch, maar dat werd overshaduwd door het feit dat jij eruit was.
quote:Op maandag 23 januari 2006 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga toch nog maar niet stemmen!
Plaats 10, I-Jay dus. (Arme s_squote:Op maandag 23 januari 2006 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
shiNinG_staR is dus de CharissaToch?
Ik zei het nogquote:Op maandag 23 januari 2006 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
shiNinG_staR is dus de I-JayDUS!
Het is ook een beetje iene-miene-mutte hoor, ik wil eigenlijk niemand van deze mensen -- gevenquote:Op maandag 23 januari 2006 14:48 schreef WithMe het volgende:
Omdat je jarig bent zal ik het je vergeven.![]()
doe ik ook hoor alleen vandaag was het makkelijk.... ik kon iemand eruit kicken... en ik kon iemand -punten geven die mij ook minpunten heeft gegeven..... das wel zo makkelijkquote:Op maandag 23 januari 2006 14:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is ook een beetje iene-miene-mutte hoor, ik wil eigenlijk niemand van deze mensen -- geven.
Je heb me zovver gekregenquote:Op maandag 23 januari 2006 12:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
't kwam ook echt op 'n half uur aan ofzo
maar 't leuke van eruit liggen is dat je zo genadeloos punten kunt uitdelen
ZWAK ZWAK ZWAK!quote:Op maandag 23 januari 2006 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je heb me zovver gekregenIk ga christon eruit halen en angelique erin
verwacht nu wel + puntjes van je
(maar Chris blijft wel in me tekst)
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
C_A, je stelt me teleur...quote:Op maandag 23 januari 2006 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat staat er toch ook.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:06 schreef LeBeau het volgende:
Ik wil niet zeuren hoor, maar 13 is meer dan 12.
Jep.quote:
Noteert -- punten voor Svensational morgenquote:Op maandag 23 januari 2006 17:55 schreef Svensational het volgende:
c_a -2: Is veel te melig vandaag.
EN TERECHTquote:Op maandag 23 januari 2006 19:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
-2 charmed_angel: omdat jij me eruit gewerkt hebt.
Mijn strategisch plan werkt nu tegen mequote:Op maandag 23 januari 2006 17:45 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
je laat je chanteren..
Nu krijg je geen pluspuntjes meer van mij hoor
Hoezo mag ik neit op alles reageren, als ik iets zie staan dan doe ik gelijk reageren.... en dna verder lezen..... vind ik makkelijker, als dta geplak en geknipquote:Op maandag 23 januari 2006 20:12 schreef Svensational het volgende:
Je hoeft natuurlijk niet op álles te reageren he. Of doe het in 1 quote.
Ja, maar het is erg storend en overbodig.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoezo mag ik neit op alles reageren, als ik iets zie staan dan doe ik gelijk reageren.... en dna verder lezen..... vind ik makkelijker, als dta geplak en geknip![]()
Ik ben niet chagoquote:Op maandag 23 januari 2006 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij is iedereen sjago?![]()
Ey I-Jay alles goedquote:Op maandag 23 januari 2006 19:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Stomme mensen hierben je een dagje weg, kom je terug en ben je de I-Jay
Maar even serieus, op m'n tiende plek ben ik best trots hoor
. Nu mag ik ongegeneerd de andere mensen eruitwerken
![]()
bedoelde jou ook nietquote:Op maandag 23 januari 2006 20:58 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ben niet chagoIk slaak een diepe zucht
![]()
En hoeveel minpunten zijn dat?quote:
Ja, twee minpunten dus maar uiteindelijkquote:Op maandag 23 januari 2006 23:01 schreef BVO het volgende:
Hoe bedoel je?.
Ik startte met 23, en sta nu op 21.
Misschien niet de beste reden om mij minpunten te geven, maar wel de tofste.quote:
Hopelijk schrijft yeahinho een toffe exit voor mijquote:Op maandag 23 januari 2006 23:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Duurt een beetje lang...
daarna ga ik..
Nou moequote:Op maandag 23 januari 2006 23:33 schreef Yeahinho het volgende:
Tijdens een Idols-liveshow zit familie Zhenar vol spanning voor de buis gekluisterd. Ze vermaken zich opperbest, maar als aan het eind van de showI-Jay
een afscheidsoptreden komt geven, begeeft de tv het spontaan. Een harde knal is het laatste dat is vernomen uit het inmiddels uitgebrande Huize Zhenar. De brandweer zoekt nog naar overlevenden, maar het is zo goed als uitgesloten dat iemand deze ontploffing heeft overleefd
.
Ik zal proberen om voor jouw exit een leuker verhaal te verzinnenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:47 schreef LeBeau het volgende:
Je bent wel erg voorspelbaar, Yeahinho.
Dus dan telt deze nog voor maandag?quote:Op maandag 23 januari 2006 23:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ga stemmen.
Je hebt al wat verzonnen zie ik. Ach, ik heb mijn exit in elk geval overleefd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heb je nog wensen voor je exit?![]()
Had ik niet van je verwachtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:00 schreef Dizer het volgende:
-2 charmed_angel, sorry, maar heb net Ayaxola al een min gegeven, vind het zielig om het nog een keer te doen..
Hey wakker worden jijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:15 schreef Woelli het volgende:
++ -Vaduz-: Staat nog veels te laag!
-- LeBeau: Ik jou jou het minst van de overgebleven
Tom_Tom- Moet nog wraak nemen!
BVO 21
Tom_Tom- 21
Svensational 18
LeBeau 15
-Vaduz- 11
charmed_angel 8
quote:
Nou, ik jou jou ook niet!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:15 schreef Woelli het volgende:
-- LeBeau: Ik jou jou het minst van de overgebleven
Plaats 5 vind ik wel mooiquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou goed, aangezien Woelli. mij.
. minpunten wilde geven, en niet Sven, hier de tussenstand:
BVO 21
Svensational 20
Tom_Tom- 19
LeBeau 15
-Vaduz- 11
charmed_angel 8
Nog 6 kandidaten in de race, wat spannend mensen!.
quote:
Straks wint er iemand dier jou er uit heeft gegooitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:53 schreef Ayaxola het volgende:
Edit: Ik ga niet meer, maakt me niet zoveel meer uit nuHeb niets tegen degenen die er nu nog in staan, dus ik laat dat eruit schoppen wel aan anderen over
![]()
Zhenar heeft mij er uit gegooid, en die was er voor mij al uit, anders had ik wel gestemd natuurlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
Straks wint er iemand dier jou er uit heeft gegooit![]()
Owzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:22 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zhenar heeft mij er uit gegooid, en die was er voor mij al uit, anders had ik wel gestemd natuurlijk![]()
Ja, precies, maar ik ben bang van nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Owzo![]()
Nu maar hopen dat jij wel een leuke finalist word![]()
Ik denk dat je Serge, Marescha of Harm wordquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, precies, maar ik ben bang van niet![]()
Letterlijk overgenomen van De Telegraafquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:33 schreef BVO het volgende:
-- Sven: Suggestieve TT van dat Hindtopic.
Laat het dan alsjeblieft Marescha zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik denk dat je Serge, Marescha of Harm word![]()
De Telegraafquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Letterlijk overgenomen van De Telegraaf.
Ja, dan kan ik er toch niks aan doenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:50 schreef BVO het volgende:
[..]
De Telegraaf.
Ook minpunten voor hen dan.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik er toch niks aan doen. Als ik de titel anders had gedaan had je dat als argument gebruikt.
.
Het was 5 minuten voor ik weg moest, daar had ik toch helemaal geen tijd voorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:57 schreef BVO het volgende:
[..]., Dan was mij reactie geweest:
++ Sven: Voor het doorhebben van de doortraptheid van de Telegraaf en het in bescherming nemen vanH.
![]()
.
Oh, en sensatietitels zijn juist leukquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was 5 minuten voor ik weg moest, daar had ik toch helemaal geen tijd voor.
Uiteraard, MAAR NIET TEN KOSTE VAN H.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, en sensatietitels zijn juist leuk
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:27 schreef Svensational het volgende:
Dat ligt al in de planning C_d, OP staat al klaar. Hij begint als deze afgelopen is.
Wat voor game word dat dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:27 schreef Svensational het volgende:
Dat ligt al in de planning C_d, OP staat al klaar. Hij begint als deze afgelopen is.
ex-idols, IDO I & II dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Van alle Idols finalisten van de voorgaande jaren dacht ik.
Die hadden een apart survivalgame, als die nu mee zouden doen zouden de huidige finalisten toch voorgetrokken worden denk ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ook wel IDO III toch? Of doet die dan nog niet mee?
Ja, dat dacht ik ook al welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die hadden een apart survivalgame, als die nu mee zouden doen zouden de huidige finalisten toch voorgetrokken worden denk ik.
Ik denk de Mareschaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:53 schreef Ayaxola het volgende:
Edit: Ik ga niet meer, maakt me niet zoveel meer uit nuHeb niets tegen degenen die er nu nog in staan, dus ik laat dat eruit schoppen wel aan anderen over
![]()
En een 7e positie mag ik best trost op zijnBen alleen nu benieuwd wie ik zal worden
![]()
Ik zou wel vereerd zijn Marescha te zijnquote:
Het mooie was; bij de eerste post stond er 'exit', en bij de tweede 'afscheid'quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jah hij stond er 2 keer in, terwijl ik maar 1 keer druktevaag
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |