Hey wakker worden jijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:15 schreef Woelli het volgende:
++ -Vaduz-: Staat nog veels te laag!
-- LeBeau: Ik jou jou het minst van de overgebleven
Tom_Tom- Moet nog wraak nemen!
BVO 21
Tom_Tom- 21
Svensational 18
LeBeau 15
-Vaduz- 11
charmed_angel 8
quote:
Nou, ik jou jou ook niet!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:15 schreef Woelli het volgende:
-- LeBeau: Ik jou jou het minst van de overgebleven
Plaats 5 vind ik wel mooiquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou goed, aangezien Woelli. mij.
. minpunten wilde geven, en niet Sven, hier de tussenstand:
BVO 21
Svensational 20
Tom_Tom- 19
LeBeau 15
-Vaduz- 11
charmed_angel 8
Nog 6 kandidaten in de race, wat spannend mensen!.
quote:
Straks wint er iemand dier jou er uit heeft gegooitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:53 schreef Ayaxola het volgende:
Edit: Ik ga niet meer, maakt me niet zoveel meer uit nuHeb niets tegen degenen die er nu nog in staan, dus ik laat dat eruit schoppen wel aan anderen over
![]()
Zhenar heeft mij er uit gegooid, en die was er voor mij al uit, anders had ik wel gestemd natuurlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:20 schreef Woelli het volgende:
[..]
Straks wint er iemand dier jou er uit heeft gegooit![]()
Owzoquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:22 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Zhenar heeft mij er uit gegooid, en die was er voor mij al uit, anders had ik wel gestemd natuurlijk![]()
Ja, precies, maar ik ben bang van nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Owzo![]()
Nu maar hopen dat jij wel een leuke finalist word![]()
Ik denk dat je Serge, Marescha of Harm wordquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, precies, maar ik ben bang van niet![]()
Letterlijk overgenomen van De Telegraafquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:33 schreef BVO het volgende:
-- Sven: Suggestieve TT van dat Hindtopic.
Laat het dan alsjeblieft Marescha zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik denk dat je Serge, Marescha of Harm word![]()
De Telegraafquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Letterlijk overgenomen van De Telegraaf.
Ja, dan kan ik er toch niks aan doenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:50 schreef BVO het volgende:
[..]
De Telegraaf.
Ook minpunten voor hen dan.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik er toch niks aan doen. Als ik de titel anders had gedaan had je dat als argument gebruikt.
.
Het was 5 minuten voor ik weg moest, daar had ik toch helemaal geen tijd voorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:57 schreef BVO het volgende:
[..]., Dan was mij reactie geweest:
++ Sven: Voor het doorhebben van de doortraptheid van de Telegraaf en het in bescherming nemen vanH.
![]()
.
Oh, en sensatietitels zijn juist leukquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was 5 minuten voor ik weg moest, daar had ik toch helemaal geen tijd voor.
Uiteraard, MAAR NIET TEN KOSTE VAN H.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, en sensatietitels zijn juist leuk
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:27 schreef Svensational het volgende:
Dat ligt al in de planning C_d, OP staat al klaar. Hij begint als deze afgelopen is.
Wat voor game word dat dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:27 schreef Svensational het volgende:
Dat ligt al in de planning C_d, OP staat al klaar. Hij begint als deze afgelopen is.
ex-idols, IDO I & II dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Van alle Idols finalisten van de voorgaande jaren dacht ik.
Die hadden een apart survivalgame, als die nu mee zouden doen zouden de huidige finalisten toch voorgetrokken worden denk ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:06 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ook wel IDO III toch? Of doet die dan nog niet mee?
Ja, dat dacht ik ook al welquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die hadden een apart survivalgame, als die nu mee zouden doen zouden de huidige finalisten toch voorgetrokken worden denk ik.
Ik denk de Mareschaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:53 schreef Ayaxola het volgende:
Edit: Ik ga niet meer, maakt me niet zoveel meer uit nuHeb niets tegen degenen die er nu nog in staan, dus ik laat dat eruit schoppen wel aan anderen over
![]()
En een 7e positie mag ik best trost op zijnBen alleen nu benieuwd wie ik zal worden
![]()
Ik zou wel vereerd zijn Marescha te zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |