Jij mag, ik bewaar het nog even denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
en ga je dat NU doen? anders ga ik![]()
Ben benieuwd wie de Royena wordt (18e)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:20 schreef Woelli het volgende:
Er zijn er nog 18 over![]()
Dat is hetzelfe als de wildcard ronde![]()
![]()
Dan is het nog altijd Sonnyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:21 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie de Royena wordt (18e)![]()
Die zijn we al gepasseerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:23 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Oja! Ik doelde op de workshops![]()
Dat waren er 15 toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:20 schreef Woelli het volgende:
Er zijn er nog 18 over![]()
Dat is hetzelfe als de wildcard ronde![]()
![]()
Maar er zijn er nu 18 over. Dus ik bedoel de laatste 18 idolsdelnemers.quote:
Op die manier klopt het wel ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:32 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar er zijn er nu 18 over. Dus ik bedoel de laatste 18 idolsdelnemers.
En bij idols waren er vanaf de wildcardronde ook nog 18 over.
Floortje, Charissa, I-Jay, Christon ........ Serge, Merle, Aisata, Clarissa, Davide en Sonny
Ik weet al wie de Dávide isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:32 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar er zijn er nu 18 over. Dus ik bedoel de laatste 18 idolsdelnemers.
En bij idols waren er vanaf de wildcardronde ook nog 18 over.
Floortje, Charissa, I-Jay, Christon ........ Serge, Merle, Aisata, Clarissa, Davide en Sonny
Huh?quote:
Woelli bedoelt op het moment dat bekend was wie er op mochten treden tijdens de wildcardshow. Toen waren dus de toen al bekende finalisten + die 6 nog over.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:16 schreef WithMe het volgende:
[..]
Woelli bedoelt op het moment dat bekend was wie er op mochten treden tijdens de wildcardshow. Toen waren dus de toen al bekende finalisten + die 6 nog over.
Ik zat op de fiets en toen dacht ik: "Kut, er klopt iets niet, ik kan helemaal niet gelijk met LeBeau staan."quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:36 schreef BVO het volgende:
Sven jij hebt 24 punten hoor ipv 23.
Ja! Ik krijg 50 pluspunten en de rest 10 minpunten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:49 schreef Svensational het volgende:
Ga je de regels nog veranderen, Inso?
Ik zit ook al erg te twijfelenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
Wie zal ik vanacht/morgen eens ++ geven? Ik weet het niet meer.... Vind wel dat CDP erg laag staat
thxquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:22 schreef --Globe-- het volgende:
Charmed_angel +2 voor je pluspuntjesen een bedankje nog voor de kaartjes vd workshopronde, dat had ik nog niet gezegd.
Spanning is overgewaardeerdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:52 schreef Andiyan het volgende:
BVO -2, omdat je het kunt missen*spanning bovenaan*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |