oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
mail terug... allang al!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:24 schreef Jaguarized het volgende:
Mail @ pindah
Ik wil daar helemaal niets mee te maken hebbenquote:
Hij komt net binnen.quote:
Nogal.quote:
in 't kortquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, k kom net onder m'n steen vandaan.
sorry maar es klinkt soms wat lekekrder dan eensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wil daar helemaal niets mee te maken hebben. Ben niet van plan hem beter te leren kennen, en zéker niet op die manier...
's volstaat ook hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:29 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
sorry maar es klinkt soms wat lekekrder dan eens
Oh dus bin laden is ontploft? Toen ging hij naar afganistan en die namen Irak over..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in 't kort
Bin Laden - boem - Afganistan - Irak
![]()
doe eensquote:
Wie zegt dat being gay betekend dat je vrouwen wanstaltig vindt of dat je dan per definitie kerels op je desktop moet zettenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:29 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet is om je broers,familie en vrienden te misleiden dus geen goed bewijs
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oi ik dacht dat je vertrokken was![]()
Boeiend, lounge is lounge.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oi ik dacht dat je vertrokken was![]()
does = boesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
doe eens
doe es
doe 's = does = boes
![]()
Och in theorie hè.quote:
Mee eensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:32 schreef es70 het volgende:
[..]
does = boes. Douche kan best
zijn
, bush daarintegen
![]()
.
doet me denken aan een avatar van iemand op Fok... Good bush, bad bush.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:32 schreef es70 het volgende:
[..]
does = boes. Douche kan best
zijn
, bush daarintegen
![]()
.
Heb jij nog vriendinnnen?quote:
Wat is dat nou voor zieke test dan die je aanspoort om meer gay te worden?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:35 schreef Jaguarized het volgende:
Als ik modje even inschat:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor zieke test dan die je aanspoort om meer gay te worden?
Stond erbij mij ook alleen dan met 4% meerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:37 schreef es70 het volgende:
46% gay. Congratulations! You've scored right in the middle and are a happy and well adjusted hetero babe.
No shit.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
die test gaat gewoon nergens over, zoals bij wel meer internet-geintjes.
Je weet toch zelf wel hoe het ervoor staatquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:41 schreef classpc het volgende:
Ik ga nu al niet meer meedoen aan die test.
leuk hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
die test gaat gewoon nergens over, zoals bij wel meer internet-geintjes.
Volgens mij heeft class hem wel gedaan maar is die score gewoon veel te hoog.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik denk, ik meld het nog even
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij heeft class hem wel gedaan maar is die score gewoon veel te hoog.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij heeft class hem wel gedaan maar is die score gewoon veel te hoog.![]()
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je weet toch zelf wel wat je voorkeur is lijkt mequote:
quote:Uitgegeven: 21 januari 2006 13:29
MOSKOU/WARSCHAU/KOPENHAGEN - De koudegolf die Rusland sinds het begin van de week in zijn greep heeft, breidt zich uit naar aangrenzende landen. In de hoofdstad Moskou vroren in de nacht van vrijdag op zaterdag vijf mensen dood. Weliswaar steeg de temperatuur in Moskou zaterdag tot 22 graden onder nul, maar door de harde wind leek het veel kouder dan eerder.
Uitzicht op beter weer is er voorlopig niet, zeggen de meteorologen. Vanaf maandag gaat het harder vriezen, waarbij de temperatuur in de nacht kan dalen tot 32 graden onder nul. Heel veel mensen hebben het ook in huis koud omdat de verwarmingssystemen niet voldoende capaciteit hebben. Veel mensen verwarmen bij met elektrische kachels. De stroomproductie werkt op topcapaciteit.
Scandinavië
Ook in Noord-Europa is het bar weer. Zware sneeuwstormen en felle koude legden vrijdag in grote delen van Scandinavië het verkeer plat. Treinen konden niet meer rijden, veerboten bleven liggen.
Ook moesten in Noorwegen, Zweden en Denemarken de meeste vluchten worden geannuleerd. De luchthaven van Kopenhagen, Kastrup, werd vrijdag gesloten, nadat de Scandinavische luchtvaartmaatschappij SAS eerder al alle Europese vluchten van en naar het vliegveld had geschrapt. De ijsafzetting op vliegtuigen kon niet meer worden verwijderd, aldus een woordvoerster. Duizenden reizigers raakten gedupeerd. Zaterdag kwam het verkeer geleidelijk weer op gang.
Wegens ijsvorming werd voor de tweede keer vrijdag de brug over de Grote Belt voor het verkeer afgesloten, waardoor de wegverbinding Duitsland-Kopenhagen is onderbroken. Ook zaterdag was de brug gesloten.
Polen
In het westen van Polen was het zaterdag ook koud. Zware sneeuwval veroorzaakte grote verkeershinder. Het vliegverkeer op de luchthaven van Gdansk liep forse vertragingen op, evenals het treinverkeer. Zondag wordt in het land een zware koude-inval verwacht. In Warschau was het zaterdag net zo koud als in Moskou.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Je weet toch zelf wel wat je voorkeur is lijkt me.
Hoewel... Je bent nog wel jong natuurlijk...
iedereen post gewoon een getal, geen screenshots etc.. en het is nog altijd op basis van wat standaard dingen.. heb je een leren broek--> homo. scheer je je schaamhaar--> homo. etc.quote:
okay.... kansloos 100%quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:49 schreef Jaguarized het volgende:
class, is dit niet wat: fryske-wyfkes
![]()
Hee, sommige mensen hebben gewoon wat langer nodig om daar achter te komen (om het nog maar niet te hebben over sociale conditionering enzo). Hij is nog geen 18, da's toch jongquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:49 schreef Jaguarized het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
iedereen post gewoon een getal, geen screenshots etc.. en het is nog altijd op basis van wat standaard dingen.. heb je een leren broek--> homo. scheer je je schaamhaar--> homo. etc.
ik zou dan voor geertje gaan denk ikquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:49 schreef Jaguarized het volgende:
![]()
suc6quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:52 schreef es70 het volgende:
Oh shit... De boodschappen, toch maar 's gaan doen.
schap zequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:52 schreef es70 het volgende:
Oh shit... De boodschappen, toch maar 's gaan doen.
Redelijk. Spreken dan. Ik zuig in fries schrijven.quote:
Dat heb je op zaterdag.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:01 schreef dolle_hond het volgende:
het was druk in de supermarkt
Wat betekent "cuuwte"?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:01 schreef classpc het volgende:
[..]
Redelijk. Spreken dan. Ik zuig in fries schrijven.
Ik ken et wol een bytsje.
Ik heb geen flauw idee.quote:
waarom?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:00 schreef classpc het volgende:
Gatverdamme
Mensen die over me gaan oordelen, terwijl ze me alleen via msn kennen.
Ik ben via msn zo ontzettend anders als dat ik in het echt ben...
damn, ik moet ook nogquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:01 schreef dolle_hond het volgende:
het was druk in de supermarkt
komt zeker van die cu2 site?quote:
Daar kan ik niet tegenquote:
Goeiemiddagquote:
Roosjequote:
ey mutz, lang niet gezienquote:
Ah op die manier.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
komt zeker van die cu2 site?
cutie?
schatje?
hoi jagquote:
Geen idee. Dat gaat zomaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik bedoelde: waarom doe je op msn anders dan je in werkelijkheid bent?
Is't nu allemaal officieel enzo?quote:
Ohja, es en bengeltje zijn er niet meer he?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:12 schreef classpc het volgende:
Indah, hoe heet die indo chick van gisteren nou ook alweer?
het was eind november al officieel... hij heeft me op de radio gevraagd...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is't nu allemaal officieel enzo?Heb jij hem "verkering" gevraagd?
![]()
![]()
Somsquote:
oh ik luister naast fokradio nauwelijks actionradio..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
het was eind november al officieel... hij heeft me op de radio gevraagd...
Leuk, vriendje dat dj is
zomaar?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Geen idee. Dat gaat zomaar.
Op FOK! ook. Als je me op een meet zou zien, zou je me niet terug herkennen.
Nu moet je niet gaan denken dat ik het met opzet doe hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zomaar?
vaag, ik snap niet dat mensen dat doen
ik welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
oh ik luister naast fokradio nauwelijks actionradio..![]()
hoi dolle_hondquote:
leuk hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik welDeed ik overigens al voordat ik wat met Glacier kreeg
Zeker welquote:
quote:
hier is het droogquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:27 schreef classpc het volgende:
Ik ga nog maar niet naar de winkel, want het regent wat te veel.
hier ook (nog..)quote:
hier hebben we zelfs stukken blauwe luchtquote:
gaat t nog steeds goed met jullie?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik welDeed ik overigens al voordat ik wat met Glacier kreeg
ja, het gaat superquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
gaat t nog steeds goed met jullie?
eet zequote:
Ik stond op een kruispunt ook te kijken wat ik nu miste.. een hele oude boom met een stam van 1meter in doorsnede.. Jammer.. maar hij zal wel ziek geweest zijn. Het ziet er nu wel heel kaal uit...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:29 schreef classpc het volgende:
Nu de bomen in hier in de buurt gekapt zijn, ziet het er wel erg leeg uit.
Ze verneukten de stoepen dan wel een beetje, maar het gaf de buurt sfeer. Het is hier nu zo leeg
ik zie heel af en toe ook wat wits tussen het grijsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
hier hebben we zelfs stukken blauwe lucht
dat is wel zonde iddquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik stond op een kruispunt ook te kijken wat ik nu miste.. een hele oude boom met een stam van 1meter in doorsnede.. Jammer.. maar hij zal wel ziek geweest zijn. Het ziet er nu wel heel kaal uit...
hier wordt het steeds blauwerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef Jaguarized het volgende:
tis hier grijs.
als in: het resultaat duurt 9 maanden?quote:
nog niet..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
als in: het resultaat duurt 9 maanden?
nee, zo erg is het nou ook weer niet
ik wil eerst nog ff een paar jaar studerenquote:
dat bedoelde ik niet eensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
als in: het resultaat duurt 9 maanden?
nee, zo erg is het nou ook weer niet
hij misschien niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik wil eerst nog ff een paar jaar studeren
wat bedoelde je dan wel?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet eens
ondeugd
hij zag kleine mutzjes ook nog niet echt zitten... wil ook eerst z'n studie afmakenquote:
dat weet ik jaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef dolle_hond het volgende:
dat je moet oppassen met je rug bij bepaalde activiteiten
quote:
Droevigquote:
ja, maar wel leukquote:
Ola, alles okay in het Belgischequote:
Super. Ik voel me veel beter dan wat ik gisteren voelde en zojuist kwam ik terug van tennissen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:18 schreef leonieke het volgende:
Gaat wel.
Weinig speciaals te melden vanuit dit Belgenlandje
en met jou?
Ik vermaak me welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt dus dat ziet er wel goed uit eh![]()
![]()
En hoe gaat het met u?
rug doet nog steeds niet wat ik wil, heb weer ff een paar stapjes terug moeten doen, wilde teveel...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dag MutZje![]()
Ik las daarnet dat je het zo druk had
Hoe gaat het anders?
Dat is jammerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
rug doet nog steeds niet wat ik wil, heb weer ff een paar stapjes terug moeten doen, wilde teveel...
Verder gaat het wel goed...
en met jou?
De drie zussen van mijn pa en hun man komen etenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:34 schreef _moder8or_ het volgende:
En wat zijn jullie plannen voor vanavond?
Oe, klinkt gezelligquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
De drie zussen van mijn pa en hun man komen eten![]()
Geen, gewoon thuisblijven en waarschijnlijk filmpje + studie...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:34 schreef _moder8or_ het volgende:
En wat zijn jullie plannen voor vanavond?
Nog een geluk dat er scampi's zijn tijdens het aperitiefquote:
Aha, gewoon een thuisbioscoopje geplandquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Geen, gewoon thuisblijven en waarschijnlijk filmpje + studie...
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog een geluk dat er scampi's zijn tijdens het aperitief![]()
Dat maakt toch al iets goed![]()
heel klein beetje... hele week (op 1,5 uur na) niet naar school geweest, terwijl het net voor zo'n tentamenperiode toch wel erg nuttig is...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is jammer![]()
Maar nu gaat het weer vooruit?
Weinig nieuws hier eigenlijk. Alles gaat nog steeds zijn gewone gangetje.
Het jaar rustig ingezet en we blijven verder doen op dit tempo
Helaas, zuid-holland.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aha, gewoon een thuisbioscoopje gepland
Nodig je nog mensen uit?
[..]
sterkte alvastquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
De drie zussen van mijn pa en hun man komen eten![]()
En dat voor een 20-jarig jong iemandquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
heel klein beetje... hele week (op 1,5 uur na) niet naar school geweest, terwijl het net voor zo'n tentamenperiode toch wel erg nuttig is...
Nee, ik duik gewoon met laptop in bedquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aha, gewoon een thuisbioscoopje gepland
Nodig je nog mensen uit?
Me eitherquote:
Je gaat vreemdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, ik duik gewoon met laptop in bed
drachten ligt idd iets uit de richtingquote:
quote:
thxquote:
Vreemd gaan met je laptop werkt best goedquote:
Da's beterquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
thx![]()
zolang ze niet heel de avond over mijn pa gaan praten, is het goed. Maar ik vrees ervoor want ik weet via mijn pa dat hij twee van zijn zussen twee weken geleden gezien heeft (voor de eerste keer sinds 2.5 jaar) dus daar zal er wel over gepalaverd worden.
Ah ja, als het té wordt neem ik mijn laptop op mijn schoot en begin ik te werken FOK!ken![]()
Dat is niet vreemdgaanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat doen mijn vriend en ik dan, samen, meermaals per week.![]()
Nou, laat Jolie er maar uitploppen als ik vanavond Mr. & Mr. Smith bekijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vreemd gaan met je laptop werkt best goedHoewel Glacier er van mij best bij mag duiken
Als ik tegen mijn tantes van 60+ zeg dat ik ff ga fokken waar ze bij zitten, gaan ze me toch ook maar heel vreemd aankijken hoorquote:
Hoe dat is dan niet vreemdgaan? Elk met onze laptop in bed? En bij MutZ is het wel vreemdgaan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat is niet vreemdgaan
[..]
Nou, laat Jolie er maar uitploppen als ik vanavond Mr. & Mr. Smith bekijk
Hoop voor je dat je het een beetje overleefd... Als het te erg wordt, kom je maar ons vervelen met als smoes dat je een hele belangrijke meeting hebt...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
thx![]()
zolang ze niet heel de avond over mijn pa gaan praten, is het goed. Maar ik vrees ervoor want ik weet via mijn pa dat hij twee van zijn zussen twee weken geleden gezien heeft (voor de eerste keer sinds 2.5 jaar) dus daar zal er wel over gepalaverd worden.
Ah ja, als het té wordt neem ik mijn laptop op mijn schoot en begin ik te werken![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe dat is dan niet vreemdgaan? Elk met onze laptop in bed? En bij MutZ is het wel vreemdgaan?
Pff je hebt gewoon iets tegen Belgen![]()
Klopt. Maar dan schiet je gewoon ff wat foto's van die gezichten en die plaats je hierquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als ik tegen mijn tantes van 60+ zeg dat ik ff ga fokken waar ze bij zitten, gaan ze me toch ook maar heel vreemd aankijken hoor![]()
Hebben die dingen ook al een trilfunctie?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vreemd gaan met je laptop werkt best goedHoewel Glacier er van mij best bij mag duiken
Die heb ik al gezienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou, laat Jolie er maar uitploppen als ik vanavond Mr. & Mr. Smith bekijk
Ik verveel jullie?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je het een beetje overleefd... Als het te erg wordt, kom je maar ons vervelen met als smoes dat je een hele belangrijke meeting hebt...
kan beterquote:
Stel je maar eens zo'n plakkerig toetsenbord voor dan ... ieuwquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Hebben die dingen ook al een trilfunctie?.
zo'n dvd-speler kan best hard trillen hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:45 schreef es70 het volgende:
[..]
oei wist ik niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan beter
gisteren crematie van mn oma gahad
Nee, dat is het grootste gebrek aan die dingen...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:45 schreef es70 het volgende:
[..]
gecondoleerd ququote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan beter
gisteren crematie van mn oma gahad
Daarom dat je altijd ligt te bellen/sms'en als je in bed ligt?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, dat is het grootste gebrek aan die dingen...
Gsm
Die leraren toch altijdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik verveel jullie?Ik ben er ook eens 5 minuten
![]()
Maar ik ga dan idd wel surfen, maar zal maar zeggen dat ik aan het werk moet. Zo'n drukke week die er aankomt![]()
Je weet wel wat ik bedoel...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik verveel jullie?Ik ben er ook eens 5 minuten
![]()
Maar ik ga dan idd wel surfen, maar zal maar zeggen dat ik aan het werk moet. Zo'n drukke week die er aankomt![]()
Ik moet toch wat doen als ik in bed ligquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daarom dat je altijd ligt te bellen/sms'en als je in bed ligt?
Stoute meid
waar is de rode loper!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je weet wel wat ik bedoel...
Je komt ons dan gewoon met een bezoek vereren
koffie verouderd de huid hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:47 schreef classpc het volgende:
[..]
Die leraren toch altijd
Hoe komt het toch dat de leraren die ik voor ICT heb alleen koffie drinken, en jij het altijd druk hebt?
Behalve dat je jonger bent, je een vrouw bent en er beter uit ziet, zou ik niet weten waar het aan kan liggen.
quote:
Daar zijn betere dingen voorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, dat is het grootste gebrek aan die dingen...
Gsm
Ik drink geen koffiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:47 schreef classpc het volgende:
[..]
Die leraren toch altijd
Hoe komt het toch dat de leraren die ik voor ICT heb alleen koffie drinken, en jij het altijd druk hebt?
Behalve dat je jonger bent, je een vrouw bent en er beter uit ziet, zou ik niet weten waar het aan kan liggen.
dan kan je beter Glacier uitnodigenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik moet toch wat doen als ik in bed lig
Ik breng er al zoveel tijd in door, dus dan moet ik mezelf wel vermaken natuurlijk
Nou... dan ga ik toch maar mijn mooie kleertjes aantrekken en mijn hoge schoenen aantrekken. Als ik zo mijn intrede moet maken vanavond moet ik er ook naar gekleed zijn ehquote:
toch wel?quote:
foto!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nou... dan ga ik toch maar mijn mooie kleertjes aantrekken en mijn hoge schoenen aantrekken. Als ik zo mijn intrede moet maken vanavond moet ik er ook naar gekleed zijn eh
we hebben er bewust voor gekozen om dit weekend niet bij elkaar te zijn... Dan weet ik nl zeker dat er niets meer van studeren terecht komt...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan kan je beter Glacier uitnodigen
is goedkoper, leuker, en je kan veel meer
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
we hebben er bewust voor gekozen om dit weekend niet bij elkaar te zijn... Dan weet ik nl zeker dat er niets meer van studeren terecht komt...
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nou... dan ga ik toch maar mijn mooie kleertjes aantrekken en mijn hoge schoenen aantrekken. Als ik zo mijn intrede moet maken vanavond moet ik er ook naar gekleed zijn eh
En jullie houden dat uit? Ik weet van mezelf dat ik tegen zaterdagmorgen 10u al aan zijn bed zou gestaan hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
we hebben er bewust voor gekozen om dit weekend niet bij elkaar te zijn... Dan weet ik nl zeker dat er niets meer van studeren terecht komt...
quote:
Those are my linesquote:
Het is ook moeilijk...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
En jullie houden dat uit? Ik weet van mezelf dat ik tegen zaterdagmorgen 10u al aan zijn bed zou gestaan hebben![]()
![]()
heeft Phillie niks?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heb ik nu toch wel het fototoestel vergeten zeker![]()
Maakt ons niet uit hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh jawel hoor
Maar dat kan ik hier echt niet posten hoor![]()
Hoiquote:
Hoiquote:
i kbedoelde meer of hij een camera hadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh jawel hoor
Maar dat kan ik hier echt niet posten hoor![]()
Ik wil er wel nog kunnen van genietenquote:
Aaahhquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
i kbedoelde meer of hij een camera had
je maakt ons wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wil er wel nog kunnen van genieten![]()
En als ik dit zou posten, zou ik het toch ff mogen vergeten waarschijnlijk en dat heb ik er nu echt niet voor over![]()
ook al gezienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Ow MutZ. Wat denk je van Madagascar
*proest*quote:
nope, idd niet gezienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Deze heb je niet gezien: SHAFT
Four Brothersquote:
echt niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee
Nog 1 dag wachten en ik mag beginnen bij mijn nieuwe werkgever
dan huur ik hem nog eerderquote:
en nog 1 maand en je bent weer ontslagenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee
Nog 1 dag wachten en ik mag beginnen bij mijn nieuwe werkgever
die wil ik idd nog zien!quote:
Aanraderquote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:13 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
en nog 1 maand en je bent weer ontslagen![]()
Die ga ik binnenkort zeker kijkenquote:
ik vind zo geen lekkere torrentquote:
Allemaal schijn...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, Echt niet, anders heb ik ook geen vrouw op mijn desktop staan
doeiquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:20 schreef leonieke het volgende:
Ik ga nog wat toetsen verbeteren![]()
Doei
maar hij kreeg wel kusjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:22 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Daar vind ik jou te aardig voor
Ik heb acuut geen honger meerquote:
Dat zal dan wel weer een teefje zijnquote:
misschien modje nog welquote:
Die heeft vast 'trek' gekregenquote:
Denk het wel iddquote:
*proest*quote:
ik had wel meegewild als ik dichterbij had gewoondquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:43 schreef OoAstridoO het volgende:wat heb ik dat mensen niet eens gratis mee schijnen te willen naar de bios
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik had wel meegewild als ik dichterbij had gewoond
alleen nergens heenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:24 schreef Jaguarized het volgende:
GoedenmiddagZo, vandaag gaat lekker. 11 uur wakker, 3 uurtjes op fok rondgehangen en zojuist weer wakker geworden...
![]()
Welke film ga je heen astrid?
Waar zou je heen gaan?quote:
Misschien moet je een keer douchenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:43 schreef OoAstridoO het volgende:wat heb ik dat mensen niet eens gratis mee schijnen te willen naar de bios
Nu échte hunks gevondenquote:
En dan meteen iedereen shockeren met een onwijs mooi gay-plaatjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha... nou ja, gisteren was de mannen-avond.. dus als je wil ...![]()
En nu wil hij niet...vond/vind je hem nog leuk?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:35 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
In overleg met diegene met wie ik zou gaan
T was geen hij hoor gewoon met een vriendin ofzo mja niemand wil dusquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En nu wil hij niet...vond/vind je hem nog leuk?
Aha....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:11 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
T was geen hij hoor gewoon met een vriendin ofzo mja niemand wil dus
Damn... als dat zo zou zijn kwam 'ie nooit meer buitenquote:
ik scroll er gewoon overheen als je het niet erg vind, vooral de gay-fotoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:11 schreef es70 het volgende:
Lekkere mannen doen het duidelijk minder dan lekkere dames.
Is het al tijd voor een facelift?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Damn... als dat zo zou zijn kwam 'ie nooit meer buiten.
de onderste helft is er vanaf gevallen zo te zien. Bij de meeste foto's van vrouwen zit die er wel aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |