oh ik luister naast fokradio nauwelijks actionradio..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
het was eind november al officieel... hij heeft me op de radio gevraagd...
Leuk, vriendje dat dj is
zomaar?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Geen idee. Dat gaat zomaar.
Op FOK! ook. Als je me op een meet zou zien, zou je me niet terug herkennen.
Nu moet je niet gaan denken dat ik het met opzet doe hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zomaar?
vaag, ik snap niet dat mensen dat doen
ik welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
oh ik luister naast fokradio nauwelijks actionradio..![]()
hoi dolle_hondquote:
leuk hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik welDeed ik overigens al voordat ik wat met Glacier kreeg
Zeker welquote:
quote:
hier is het droogquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:27 schreef classpc het volgende:
Ik ga nog maar niet naar de winkel, want het regent wat te veel.
hier ook (nog..)quote:
hier hebben we zelfs stukken blauwe luchtquote:
gaat t nog steeds goed met jullie?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik welDeed ik overigens al voordat ik wat met Glacier kreeg
ja, het gaat superquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
gaat t nog steeds goed met jullie?
eet zequote:
Ik stond op een kruispunt ook te kijken wat ik nu miste.. een hele oude boom met een stam van 1meter in doorsnede.. Jammer.. maar hij zal wel ziek geweest zijn. Het ziet er nu wel heel kaal uit...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:29 schreef classpc het volgende:
Nu de bomen in hier in de buurt gekapt zijn, ziet het er wel erg leeg uit.
Ze verneukten de stoepen dan wel een beetje, maar het gaf de buurt sfeer. Het is hier nu zo leeg
ik zie heel af en toe ook wat wits tussen het grijsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
hier hebben we zelfs stukken blauwe lucht
dat is wel zonde iddquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik stond op een kruispunt ook te kijken wat ik nu miste.. een hele oude boom met een stam van 1meter in doorsnede.. Jammer.. maar hij zal wel ziek geweest zijn. Het ziet er nu wel heel kaal uit...
hier wordt het steeds blauwerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef Jaguarized het volgende:
tis hier grijs.
als in: het resultaat duurt 9 maanden?quote:
nog niet..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
als in: het resultaat duurt 9 maanden?
nee, zo erg is het nou ook weer niet
ik wil eerst nog ff een paar jaar studerenquote:
dat bedoelde ik niet eensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
als in: het resultaat duurt 9 maanden?
nee, zo erg is het nou ook weer niet
hij misschien niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik wil eerst nog ff een paar jaar studeren
wat bedoelde je dan wel?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet eens
ondeugd
hij zag kleine mutzjes ook nog niet echt zitten... wil ook eerst z'n studie afmakenquote:
dat weet ik jaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:00 schreef dolle_hond het volgende:
dat je moet oppassen met je rug bij bepaalde activiteiten
quote:
Droevigquote:
ja, maar wel leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |