Je weet wel wat ik bedoel...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik verveel jullie?Ik ben er ook eens 5 minuten
![]()
Maar ik ga dan idd wel surfen, maar zal maar zeggen dat ik aan het werk moet. Zo'n drukke week die er aankomt![]()
Ik moet toch wat doen als ik in bed ligquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daarom dat je altijd ligt te bellen/sms'en als je in bed ligt?
Stoute meid
waar is de rode loper!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je weet wel wat ik bedoel...
Je komt ons dan gewoon met een bezoek vereren
koffie verouderd de huid hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:47 schreef classpc het volgende:
[..]
Die leraren toch altijd
Hoe komt het toch dat de leraren die ik voor ICT heb alleen koffie drinken, en jij het altijd druk hebt?
Behalve dat je jonger bent, je een vrouw bent en er beter uit ziet, zou ik niet weten waar het aan kan liggen.
quote:
Daar zijn betere dingen voorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, dat is het grootste gebrek aan die dingen...
Gsm
Ik drink geen koffiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:47 schreef classpc het volgende:
[..]
Die leraren toch altijd
Hoe komt het toch dat de leraren die ik voor ICT heb alleen koffie drinken, en jij het altijd druk hebt?
Behalve dat je jonger bent, je een vrouw bent en er beter uit ziet, zou ik niet weten waar het aan kan liggen.
dan kan je beter Glacier uitnodigenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik moet toch wat doen als ik in bed lig
Ik breng er al zoveel tijd in door, dus dan moet ik mezelf wel vermaken natuurlijk
Nou... dan ga ik toch maar mijn mooie kleertjes aantrekken en mijn hoge schoenen aantrekken. Als ik zo mijn intrede moet maken vanavond moet ik er ook naar gekleed zijn ehquote:
toch wel?quote:
foto!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nou... dan ga ik toch maar mijn mooie kleertjes aantrekken en mijn hoge schoenen aantrekken. Als ik zo mijn intrede moet maken vanavond moet ik er ook naar gekleed zijn eh
we hebben er bewust voor gekozen om dit weekend niet bij elkaar te zijn... Dan weet ik nl zeker dat er niets meer van studeren terecht komt...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan kan je beter Glacier uitnodigen
is goedkoper, leuker, en je kan veel meer
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
we hebben er bewust voor gekozen om dit weekend niet bij elkaar te zijn... Dan weet ik nl zeker dat er niets meer van studeren terecht komt...
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nou... dan ga ik toch maar mijn mooie kleertjes aantrekken en mijn hoge schoenen aantrekken. Als ik zo mijn intrede moet maken vanavond moet ik er ook naar gekleed zijn eh
En jullie houden dat uit? Ik weet van mezelf dat ik tegen zaterdagmorgen 10u al aan zijn bed zou gestaan hebbenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
we hebben er bewust voor gekozen om dit weekend niet bij elkaar te zijn... Dan weet ik nl zeker dat er niets meer van studeren terecht komt...
quote:
Those are my linesquote:
Het is ook moeilijk...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
En jullie houden dat uit? Ik weet van mezelf dat ik tegen zaterdagmorgen 10u al aan zijn bed zou gestaan hebben![]()
![]()
heeft Phillie niks?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heb ik nu toch wel het fototoestel vergeten zeker![]()
Maakt ons niet uit hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh jawel hoor
Maar dat kan ik hier echt niet posten hoor![]()
Hoiquote:
Hoiquote:
i kbedoelde meer of hij een camera hadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh jawel hoor
Maar dat kan ik hier echt niet posten hoor![]()
Ik wil er wel nog kunnen van genietenquote:
Aaahhquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
i kbedoelde meer of hij een camera had
je maakt ons wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wil er wel nog kunnen van genieten![]()
En als ik dit zou posten, zou ik het toch ff mogen vergeten waarschijnlijk en dat heb ik er nu echt niet voor over![]()
ook al gezienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Ow MutZ. Wat denk je van Madagascar
*proest*quote:
nope, idd niet gezienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Deze heb je niet gezien: SHAFT
Four Brothersquote:
echt niet?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee
Nog 1 dag wachten en ik mag beginnen bij mijn nieuwe werkgever
dan huur ik hem nog eerderquote:
en nog 1 maand en je bent weer ontslagenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee
Nog 1 dag wachten en ik mag beginnen bij mijn nieuwe werkgever
die wil ik idd nog zien!quote:
Aanraderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |