Ola, alles okay in het Belgischequote:
Super. Ik voel me veel beter dan wat ik gisteren voelde en zojuist kwam ik terug van tennissen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:18 schreef leonieke het volgende:
Gaat wel.
Weinig speciaals te melden vanuit dit Belgenlandje
en met jou?
Ik vermaak me welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt dus dat ziet er wel goed uit eh![]()
![]()
En hoe gaat het met u?
rug doet nog steeds niet wat ik wil, heb weer ff een paar stapjes terug moeten doen, wilde teveel...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dag MutZje![]()
Ik las daarnet dat je het zo druk had
Hoe gaat het anders?
Dat is jammerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
rug doet nog steeds niet wat ik wil, heb weer ff een paar stapjes terug moeten doen, wilde teveel...
Verder gaat het wel goed...
en met jou?
De drie zussen van mijn pa en hun man komen etenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:34 schreef _moder8or_ het volgende:
En wat zijn jullie plannen voor vanavond?
Oe, klinkt gezelligquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
De drie zussen van mijn pa en hun man komen eten![]()
Geen, gewoon thuisblijven en waarschijnlijk filmpje + studie...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:34 schreef _moder8or_ het volgende:
En wat zijn jullie plannen voor vanavond?
Nog een geluk dat er scampi's zijn tijdens het aperitiefquote:
Aha, gewoon een thuisbioscoopje geplandquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Geen, gewoon thuisblijven en waarschijnlijk filmpje + studie...
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nog een geluk dat er scampi's zijn tijdens het aperitief![]()
Dat maakt toch al iets goed![]()
heel klein beetje... hele week (op 1,5 uur na) niet naar school geweest, terwijl het net voor zo'n tentamenperiode toch wel erg nuttig is...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is jammer![]()
Maar nu gaat het weer vooruit?
Weinig nieuws hier eigenlijk. Alles gaat nog steeds zijn gewone gangetje.
Het jaar rustig ingezet en we blijven verder doen op dit tempo
Helaas, zuid-holland.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aha, gewoon een thuisbioscoopje gepland
Nodig je nog mensen uit?
[..]
sterkte alvastquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
De drie zussen van mijn pa en hun man komen eten![]()
En dat voor een 20-jarig jong iemandquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
heel klein beetje... hele week (op 1,5 uur na) niet naar school geweest, terwijl het net voor zo'n tentamenperiode toch wel erg nuttig is...
Nee, ik duik gewoon met laptop in bedquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:38 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aha, gewoon een thuisbioscoopje gepland
Nodig je nog mensen uit?
Me eitherquote:
Je gaat vreemdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:40 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, ik duik gewoon met laptop in bed
drachten ligt idd iets uit de richtingquote:
quote:
thxquote:
Vreemd gaan met je laptop werkt best goedquote:
Da's beterquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
thx![]()
zolang ze niet heel de avond over mijn pa gaan praten, is het goed. Maar ik vrees ervoor want ik weet via mijn pa dat hij twee van zijn zussen twee weken geleden gezien heeft (voor de eerste keer sinds 2.5 jaar) dus daar zal er wel over gepalaverd worden.
Ah ja, als het té wordt neem ik mijn laptop op mijn schoot en begin ik te werken FOK!ken![]()
Dat is niet vreemdgaanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat doen mijn vriend en ik dan, samen, meermaals per week.![]()
Nou, laat Jolie er maar uitploppen als ik vanavond Mr. & Mr. Smith bekijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vreemd gaan met je laptop werkt best goedHoewel Glacier er van mij best bij mag duiken
Als ik tegen mijn tantes van 60+ zeg dat ik ff ga fokken waar ze bij zitten, gaan ze me toch ook maar heel vreemd aankijken hoorquote:
Hoe dat is dan niet vreemdgaan? Elk met onze laptop in bed? En bij MutZ is het wel vreemdgaan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat is niet vreemdgaan
[..]
Nou, laat Jolie er maar uitploppen als ik vanavond Mr. & Mr. Smith bekijk
Hoop voor je dat je het een beetje overleefd... Als het te erg wordt, kom je maar ons vervelen met als smoes dat je een hele belangrijke meeting hebt...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
thx![]()
zolang ze niet heel de avond over mijn pa gaan praten, is het goed. Maar ik vrees ervoor want ik weet via mijn pa dat hij twee van zijn zussen twee weken geleden gezien heeft (voor de eerste keer sinds 2.5 jaar) dus daar zal er wel over gepalaverd worden.
Ah ja, als het té wordt neem ik mijn laptop op mijn schoot en begin ik te werken![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe dat is dan niet vreemdgaan? Elk met onze laptop in bed? En bij MutZ is het wel vreemdgaan?
Pff je hebt gewoon iets tegen Belgen![]()
Klopt. Maar dan schiet je gewoon ff wat foto's van die gezichten en die plaats je hierquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als ik tegen mijn tantes van 60+ zeg dat ik ff ga fokken waar ze bij zitten, gaan ze me toch ook maar heel vreemd aankijken hoor![]()
Hebben die dingen ook al een trilfunctie?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vreemd gaan met je laptop werkt best goedHoewel Glacier er van mij best bij mag duiken
Die heb ik al gezienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:42 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nou, laat Jolie er maar uitploppen als ik vanavond Mr. & Mr. Smith bekijk
Ik verveel jullie?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je het een beetje overleefd... Als het te erg wordt, kom je maar ons vervelen met als smoes dat je een hele belangrijke meeting hebt...
kan beterquote:
Stel je maar eens zo'n plakkerig toetsenbord voor dan ... ieuwquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Hebben die dingen ook al een trilfunctie?.
zo'n dvd-speler kan best hard trillen hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:45 schreef es70 het volgende:
[..]
oei wist ik niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan beter
gisteren crematie van mn oma gahad
Nee, dat is het grootste gebrek aan die dingen...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:45 schreef es70 het volgende:
[..]
gecondoleerd ququote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan beter
gisteren crematie van mn oma gahad
Daarom dat je altijd ligt te bellen/sms'en als je in bed ligt?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee, dat is het grootste gebrek aan die dingen...
Gsm
Die leraren toch altijdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik verveel jullie?Ik ben er ook eens 5 minuten
![]()
Maar ik ga dan idd wel surfen, maar zal maar zeggen dat ik aan het werk moet. Zo'n drukke week die er aankomt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |