oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
mail terug... allang al!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:24 schreef Jaguarized het volgende:
Mail @ pindah
Ik wil daar helemaal niets mee te maken hebbenquote:
Hij komt net binnen.quote:
Nogal.quote:
in 't kortquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, k kom net onder m'n steen vandaan.
sorry maar es klinkt soms wat lekekrder dan eensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik wil daar helemaal niets mee te maken hebben. Ben niet van plan hem beter te leren kennen, en zéker niet op die manier...
's volstaat ook hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:29 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
sorry maar es klinkt soms wat lekekrder dan eens
Oh dus bin laden is ontploft? Toen ging hij naar afganistan en die namen Irak over..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in 't kort
Bin Laden - boem - Afganistan - Irak
![]()
doe eensquote:
Wie zegt dat being gay betekend dat je vrouwen wanstaltig vindt of dat je dan per definitie kerels op je desktop moet zettenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:29 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet is om je broers,familie en vrienden te misleiden dus geen goed bewijs
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oi ik dacht dat je vertrokken was![]()
Boeiend, lounge is lounge.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oi ik dacht dat je vertrokken was![]()
does = boesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:31 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
doe eens
doe es
doe 's = does = boes
![]()
Och in theorie hè.quote:
Mee eensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:32 schreef es70 het volgende:
[..]
does = boes. Douche kan best
zijn
, bush daarintegen
![]()
.
doet me denken aan een avatar van iemand op Fok... Good bush, bad bush.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:32 schreef es70 het volgende:
[..]
does = boes. Douche kan best
zijn
, bush daarintegen
![]()
.
Heb jij nog vriendinnnen?quote:
Wat is dat nou voor zieke test dan die je aanspoort om meer gay te worden?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:35 schreef Jaguarized het volgende:
Als ik modje even inschat:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:37 schreef classpc het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor zieke test dan die je aanspoort om meer gay te worden?
Stond erbij mij ook alleen dan met 4% meerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:37 schreef es70 het volgende:
46% gay. Congratulations! You've scored right in the middle and are a happy and well adjusted hetero babe.
No shit.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
die test gaat gewoon nergens over, zoals bij wel meer internet-geintjes.
Je weet toch zelf wel hoe het ervoor staatquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:41 schreef classpc het volgende:
Ik ga nu al niet meer meedoen aan die test.
leuk hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
die test gaat gewoon nergens over, zoals bij wel meer internet-geintjes.
Volgens mij heeft class hem wel gedaan maar is die score gewoon veel te hoog.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik denk, ik meld het nog even
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij heeft class hem wel gedaan maar is die score gewoon veel te hoog.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij heeft class hem wel gedaan maar is die score gewoon veel te hoog.![]()
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je weet toch zelf wel wat je voorkeur is lijkt mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |