Ik ben ook onder de 18, mag ik dan wel naar de horen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of een hoer van onder de 18 zoeken, die mogen geen geld vragen![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
of een hoer van onder de 18 zoeken, die mogen geen geld vragen![]()
geen idee. misschien krijg je wel kinderkortingquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:15 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik ben ook onder de 18, mag ik dan wel naar de horen?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee. misschien krijg je wel kinderkorting
soms moet je gewoon slim zijn als je geen geld hebt. Ik heb trouwens genoeg geld, dat dat duidelijk isquote:
Of je bent 65, dan krijg je korting met je 65-plus kaartquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee. misschien krijg je wel kinderkorting
Betalen voor sexquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
soms moet je gewoon slim zijn als je geen geld hebt. Ik heb trouwens genoeg geld, dat dat duidelijk is![]()
Stuur die van jou ook ff door.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
stuur je adres maar door, dan zal ik kijken of 't lukt.![]()
Jouw kaart staat mooi boven mijn posterquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Stuur die van jou ook ff door.Ik moet mijn postcode nog even opzoeken.
Een poster van jezelf? En dan mijn kaart daarboven?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jouw kaart staat mooi boven mijn poster
Nee, een poster van de WTCquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een poster van jezelf? En dan mijn kaart daarboven?![]()
![]()
![]()
ik denk dat post niet altijd aankomt in mijn wijk, maar proberen kan altijd. Ik zal't op mail zetten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:17 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Stuur die van jou ook ff door.Ik moet mijn postcode nog even opzoeken.
Ik ben nou eenmaal een vrouwquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jij denkt ook alleen maar aan nuecken
World Trade Center?quote:
ach, de een is getrouwd, een heeft een huis in Indonesië, en nog een ander gaat gewoon naar de hoeren.. Tja..quote:
Weet je het zekerquote:
Denk jij daar nooit aan dan? zie je wel zo gay als ik weet niet watquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Die in New York staat stond
[..]
Of die alleen maar aan nuecken denken
In welk jaar leef jij?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Stond?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:21 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Denk jij daar nooit aan dan? zie je wel zo gay als ik weet niet wat![]()
Mannen gebruiken ook altijd het excuus ik ben een manquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet je het zeker. Nette dames horen daar namelijk niet aan te denken
.
Ieder z'n ding wil je zeggenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach, de een is getrouwd, een heeft een huis in Indonesië, en nog een ander gaat gewoon naar de hoeren.. Tja..
1649..quote:
betaald krijgen voor sex dan?quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:21 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Denk jij daar nooit aan dan? zie je wel zo gay als ik weet niet wat![]()
Nee, k kom net onder m'n steen vandaan.quote:
er is dus verschil tussen een vrouw en een nette damequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet je het zeker. Nette dames horen daar namelijk niet aan te denken
.
I knew itquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, k kom net onder m'n steen vandaan.
Zooo heeey....dat is nog eens verdediging.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Modje is geen gay hoor. echt een pure hetero! Zie je zo!
Loungeee...quote:
Ik ben ook niet netjesquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:21 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Mannen gebruiken ook altijd het excuus ik ben een manen ik ben niet net dus ja nooit geweest ook
Was het te doorzichting?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zooo heeey....dat is nog eens verdediging.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil ook mailquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:24 schreef Jaguarized het volgende:
Mail @ pindah
in 't kortquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, k kom net onder m'n steen vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |