jeugdsentiment wordt een familie-erfstukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat wil je er dan mee.
Mijn dochter heeft het knuffeltje dat ik ooit van mijn eerste vriendje kreeg, een roze konijntje met hele lange oren.
z'n toekomstige exquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:58 schreef es70 het volgende:
[..]
In de kast voor het volgende meisje dan maar.
jah, af en toe koop ik eens wat. Zo had ik al eerder LED verlichting in de aanbieding gekocht.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef Jaguarized het volgende:
Nu al?Een maand van tevoren..
Schiet mooi op.
Da's vervelend ja...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:02 schreef _moder8or_ het volgende:
Blijken de batterijen nog niet helemaal vol te zijn. Wordt je ook bepaald goed ziek van
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, af en toe koop ik eens wat. Zo had ik al eerder LED verlichting in de aanbieding gekocht.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeugdsentiment wordt een familie-erfstuk![]()
Dat is tegenwoordig overal zo hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:04 schreef classpc het volgende:
[..]
Da's vervelend ja...
Doet me een beetje denken aan HP Printers, waar je van die halve testcartridges krijgt
Da's nou niet bepaald positief hequote:
Ik hoorde dat je bij Canon nog volle kreeg...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig overal zo hoor
Als je ze aan een ander meisje geeft dan vraag je er natuurlijk zelf omquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:04 schreef classpc het volgende:
[..]
Da's nou niet bepaald positief he
Bij Canon krijg je wel volle, alleen is het jammer dat ze snel op zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:05 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je bij Canon nog volle kreeg...
Nouja, dan heb ik denk ik een slechte bron.
quote:
mja... het gaat.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:05 schreef _moder8or_ het volgende:
Classpc, alles goed met u?
het vordert... je hebt nog 10 dagenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb eergister het het tweede en derde artikel voor de vakantie gekocht..
![]()
Toch maar geen foto's?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:06 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb zojuist een baan gereseveerd om te tennissen
Ohjaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het vordert... je hebt nog 10 dagen
Goed hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:06 schreef classpc het volgende:
[..]
mja... het gaat.
Ik moet haar eens uit m'n hoofd zetten... is tot nu toe nog niet gelukt
Misschien dat het in de loop der tijd komt.
En hoe is het met jou, mod?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en over 100 jaar is het 'De legende van het konijjn met de lange oren'
Hopelijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik nog 35, en dan zit ik hopelijk boven Europa in de lucht.
Maar dan kan je hem toch meenemen? Of moeten ze helemaal vol zijn?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jawel, wilde het doen, maar de batterijen waren blijkbaar nog niet genoeg vol.
Wil ik ook doen, dan neem ik wel mijn telelens meequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar dan kan je hem toch meenemen? Of moeten ze helemaal vol zijn?Kan je mooie plaatjes schieten van tennisspeelsters.
O, dan moet je hem zeker meenemenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar dan kan je hem toch meenemen? Of moeten ze helemaal vol zijn?Kan je mooie plaatjes schieten van tennisspeelsters.
Vanavond een meisje mee naar huis nemenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:06 schreef classpc het volgende:
Ik moet haar eens uit m'n hoofd zetten... is tot nu toe nog niet gelukt
Tenzij er een sneeuwstorm is, of dikke mist, maar de kans daarop... nee, dat gaat niet gebeuren op de 25e februari..quote:
Ik zie de foto's tegemoet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wil ik ook doen, dan neem ik wel mijn telelens mee
Jaja, ik neem hem wel meequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:10 schreef classpc het volgende:
[..]
O, dan moet je hem zeker meenemen
blonde dame's zekerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
quote:
of naar de hoeren gaanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vanavond een meisje mee naar huis nemen
Nog een klein beetje hoofdpijn. Maar voor de rest kan ik mijn ogen veel beter openhouden. Gisteren was het een ware rampquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zie de foto's tegemoet.Btw ben je alweer aangesterkt?
Ik weet het wel zeker.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tenzij er een sneeuwstorm is, of dikke mist, maar de kans daarop... nee, dat gaat niet gebeuren op de 25e februari..
Je moet ook niet drinken op een vrijdagavond..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nog een klein beetje hoofdpijn. Maar voor de rest kan ik mijn ogen veel beter openhouden. Gisteren was het een ware ramp
waar naartoe?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker.Stuur je nog een kaartje vanuit Indo?
Dat was het niet, ik was gewoon erg beroerd/ziekquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je moet ook niet drinken op een vrijdagavond..Vanavond mag je weer.
![]()
N-Z.quote:
Hmm ok.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat was het niet, ik was gewoon erg beroerd/ziek
Is een ideequote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Vanavond een meisje mee naar huis nemen
Dan is de oplossing van D.Rose goedkoper.quote:
stuur je adres maar door, dan zal ik kijken of 't lukt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
N-Z.Zolang kan dat niet onderweg zijn.
![]()
of een hoer van onder de 18 zoeken, die mogen geen geld vragenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Is een idee
[..]
Dan is de oplossing van D.Rose goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |