De beertjes zitten hier nu op de tafel...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:52 schreef Jaguarized het volgende:
Hey class, alles goed?Kut van je laptop.
Heb je je beertjes al terug?
En wat ga je er mee doen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:54 schreef classpc het volgende:
[..]
De beertjes zitten hier nu op de tafel...
Gezelliequote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:54 schreef classpc het volgende:
[..]
De beertjes zitten hier nu op de tafel...
Enkeltje vuilnisbeltquote:
Ja weet ik veel?quote:
Ik heb geen ideequote:
Nouja, dat vind ik eigenlijk een beetje zonde...quote:
Ik heb geen idee hoeveel jij weetquote:
In de kast voor het volgende meisje dan maarquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:57 schreef classpc het volgende:
[..]
Nouja, dat vind ik eigenlijk een beetje zonde...
Da's ook weer zo cheap he...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:58 schreef es70 het volgende:
[..]
In de kast voor het volgende meisje dan maar.
In de zin van, ik vraag ook alleen maar.quote:
Centrum eindhoven? Kom maar op met de shopresultaten btw....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, het shoppen is gelukt. Ik ben wel vijf keer aangesproken door die lamme takken van de 'enquete'.. bah...
Mag ik vragen wat je gekocht hebt?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, het shoppen is gelukt. Ik ben wel vijf keer aangesproken door die lamme takken van de 'enquete'.. bah...
Wat wil je er dan meequote:
Je had toch al ontbeten?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
In de zin van, ik vraag ook alleen maar.
Ik weet niet wat ik er mee wil. Maar ik vind het zonde om ze weg te gooien.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat wil je er dan mee.
Mijn dochter heeft het knuffeltje dat ik ooit van mijn eerste vriendje kreeg, een roze konijntje met hele lange oren.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
shopresultaten?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Centrum eindhoven? Kom maar op met de shopresultaten btw....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |