quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:13 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
en nog 1 maand en je bent weer ontslagen![]()
Die ga ik binnenkort zeker kijkenquote:
ik vind zo geen lekkere torrentquote:
Allemaal schijn...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:14 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee, Echt niet, anders heb ik ook geen vrouw op mijn desktop staan
doeiquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:20 schreef leonieke het volgende:
Ik ga nog wat toetsen verbeteren![]()
Doei
maar hij kreeg wel kusjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:22 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Daar vind ik jou te aardig voor
Ik heb acuut geen honger meerquote:
Dat zal dan wel weer een teefje zijnquote:
misschien modje nog welquote:
Die heeft vast 'trek' gekregenquote:
Denk het wel iddquote:
*proest*quote:
ik had wel meegewild als ik dichterbij had gewoondquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:43 schreef OoAstridoO het volgende:wat heb ik dat mensen niet eens gratis mee schijnen te willen naar de bios
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:44 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik had wel meegewild als ik dichterbij had gewoond
alleen nergens heenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:24 schreef Jaguarized het volgende:
GoedenmiddagZo, vandaag gaat lekker. 11 uur wakker, 3 uurtjes op fok rondgehangen en zojuist weer wakker geworden...
![]()
Welke film ga je heen astrid?
Waar zou je heen gaan?quote:
Misschien moet je een keer douchenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:43 schreef OoAstridoO het volgende:wat heb ik dat mensen niet eens gratis mee schijnen te willen naar de bios
Nu échte hunks gevondenquote:
En dan meteen iedereen shockeren met een onwijs mooi gay-plaatjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha... nou ja, gisteren was de mannen-avond.. dus als je wil ...![]()
En nu wil hij niet...vond/vind je hem nog leuk?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:35 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
In overleg met diegene met wie ik zou gaan
T was geen hij hoor gewoon met een vriendin ofzo mja niemand wil dusquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En nu wil hij niet...vond/vind je hem nog leuk?
Aha....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:11 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
T was geen hij hoor gewoon met een vriendin ofzo mja niemand wil dus
Damn... als dat zo zou zijn kwam 'ie nooit meer buitenquote:
ik scroll er gewoon overheen als je het niet erg vind, vooral de gay-fotoquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:11 schreef es70 het volgende:
Lekkere mannen doen het duidelijk minder dan lekkere dames.
Is het al tijd voor een facelift?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Damn... als dat zo zou zijn kwam 'ie nooit meer buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |