Als je Nova enigszins onbezonnen gezien had was dat duidelijk. Denk ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 05:46 schreef sigme het volgende:
Heel goed! Dank. Waarom is Samson verloren?
De code? Ik vond een plaatje van de meest besproken homo-/metrosexuele 19-jarige puber wel even leuk genoeg. Sterker nog, ik krijg er jeuk van als ik dit topic reloadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 05:51 schreef sigme het volgende:
Er moet in de OP eigenlijk een linkje naar die post waarin de code staat. Of zit die er wel ergens en kijk ik eroverheen?
Hoi mod!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 05:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De code? Ik vond een plaatje van de meest besproken homo-/metrosexuele 19-jarige puber wel even leuk genoeg. Sterker nog, ik krijg er jeuk van als ik dit topic reload
Ja, hoi. Smeer jij jouw lippen ook in met lipgloss en geef jij jouw "haters" dan ook een kusje?quote:
Nee, ik gebruik meestal gewoon Labbelo, en m'n haters doneer ik jaarlijks 500 euro om hun psychologen te kunnen bekostigen, maar voor de rest zitten we helemaal op 1 lijn!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 05:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, hoi. Smeer jij jouw lippen ook in met lipgloss en geef jij jouw "haters" dan ook een kusje?
Dat is het idee ja. Fijn dat je je nu na al die SC's bedenkt hoe de vork in de steel zit.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 05:58 schreef sigme het volgende:
* sigme denkt even na
Ok, jij citeert gewoon de OP uit een vorige SC, haalt de kwootjes erom weg? Dat had ik zelf kunnen bedenken, ik had er niet over nagedacht.
Terecht, hoewel ik me een breuk moest lachen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 05:58 schreef sigme het volgende:
Ik heb ooit van kLowJow de truuk met [escape] geleerd, om dat soort vervelende plaatjes stil te zetten. Die truuk had ik me alweer rap herinnerd met dat plaatje van je!
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 06:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat is het idee ja. Fijn dat je je nu na al die SC's bedenkt hoe de vork in de steel zit.Dat neemt niet weg dat je http://www.sherdog.net/forums/showthread.php?t=322041 kan negeren.
Die arme jongen, straks vindt 'ie zichzelf ergens terugquote:[..]
Terecht, hoewel ik me een breuk moest lachen.
Ik laat de rest voor wat het is. Het meest interessante vond ik nl. dat sigme de volgende keer dat ze de SC sluit een nieuwe zal openen. Succes sigme!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 06:19 schreef sigme het volgende:
Maar goed, volgende keer dat ik een SC dichtmik zal ik er een openen OK?
Dankjewel hoor, ExtraWaskracht. Zo zie je maar, ik ben best bereid iets te leren.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 06:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik laat de rest voor wat het is. Het meest interessante vond ik nl. dat sigme de volgende keer dat ze de SC sluit een nieuwe zal openen. Succes sigme!
Finder pakt de Samsondraad op terwijl ik nog steeds geen idee heb waar het over gaat. Niet over de bijbelse samson, begrijp ik nu.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 05:46 schreef sigme het volgende:
Heel goed! Dank. Waarom is Samson verloren?
Goed voorbeeld doet goed volgen. Niet in bad, heb ik niet en vind ik niks aan, ik ga bellenblazen onder de douche.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gr. dame.
Zo dadelijk eerst ff badderen.
Lekker zeepbellen blazen
rest vh artikel: http://www.nrc.nl/buitenland/article132660.ecequote:President Chirac: ‘Kernwapens inzetten tegen terrorisme’
PARIJS, 20 JAN. De Franse president Jacques Chirac heeft gisteren gedreigd kernwapens in te zetten tegen staten die hun toevlucht nemen tot terrorisme of die van plan zijn massavernietigingswapens te gebruiken.
Het is voor het eerst dat Frankrijk het gebruik van zijn ‘force de frappe’ in verband brengt met terrorisme. Chirac deed dat in het kader van een herdefinitie van de „vitale belangen” die Frankrijk door nucleaire afschrikking wenst te beschermen.
In de thuishaven van de vier Franse nucleaire onderzeeërs, het Ile-Longue nabij Brest, onderstreepte Chirac dat kernwapens „fanatieke terroristen” niet kunnen afschrikken. Zijn waarschuwing gold expliciet „de leiders van staten” die hun toevlucht nemen tot terrorisme of het gebruik van massavernietigingswapens. Zij riskeren „een ferm en gericht antwoord”, aldus Chirac. „En dat antwoord kan conventioneel zijn, maar ook van andere aard.”
Deze nieuwe definitie van de reikwijdte van de Franse vitale belangen komt op een moment van internationale controverse over de hervatting van nucleaire programma's door Iran. Chirac noemde in zijn rede gisteren geen namen van landen of regeringsleiders.
Vanmorgen zei de hoogste Franse militair, generaal Henri Bentégeat, in een radio-interview dat met name Iran zorgen baart, omdat dit land „blijkt geeft van zeer oorlogszuchtige intenties”.
Frankrijk behoort sinds 1964 met het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten tot de drie westerse staten met kernwapens. Generaal De Gaulle formuleerde de doctrine dat Frankrijk door een eigen kernmacht zijn onafhankelijkheid tegen de supermachten in de Koude Oorlog kon garanderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |