Nou als je op vers per afdeling een full-timer verantwoordelijk maakt voor het voorraadbeheer zie ik niet in waarom dat niet zou lukken. Gewoon 1, of desnoods 2, personen alles laten tellen, maandag de S-jes lopen, de rest van de week consistent de F-jes lopen (en die dus ook drukken!), en diezelfde persoon altijd met een HT op zak laten lopen zodat hij/zij de lege vakken/de rare restanten kan tellen, dan kan er eigenlijk niks mis gaan. Moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat je BE's goed zitten, je WORP goed zit, en diegene die de HT bezit voldoende kwalificaties bezit.quote:
Welkom.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:21 schreef Dipstaart het volgende:
dipstaart
AH 1558
Winkelgrootte 4
Afdeling ZV + AGF + DV (zelden HB)
![]()
AGF en Vlees hebben hier een vaste fulltimer die er ook daadwerkelijk vaak is, op Zuivel en Diepvries sinds 1 januari niet meer. VM valt niet te overtuigen wat betreft de zuivel voorraden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:23 schreef febster het volgende:
[..]
Nou als je op vers per afdeling een full-timer verantwoordelijk maakt voor het voorraadbeheer zie ik niet in waarom dat niet zou lukken. Gewoon 1, of desnoods 2, personen alles laten tellen, maandag de S-jes lopen, de rest van de week consistent de F-jes lopen (en die dus ook drukken!), en diezelfde persoon altijd met een HT op zak laten lopen zodat hij/zij de lege vakken/de rare restanten kan tellen, dan kan er eigenlijk niks mis gaan. Moet je er natuurlijk wel voor zorgen dat je BE's goed zitten, je WORP goed zit, en diegene die de HT bezit voldoende kwalificaties bezit.
Winkelgrootte 4quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Welkom.
Control + F5 en je staat in de lijst.
quote:
zomaar wat brallen vind ik ook weer overdreven.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Niet zomaar wat brallen als je het niet precies weet.
Er kan tijdelijk niet ingelegd worden in het AHVKF aangezien er nu wordt gekeken hoe hoog de compensatie gaat worden voor de koersval en hoe ze die gaan verdelen. Hiermee willen ze voorkomen dat er nu mensen gaan inleggen speciaal voor die compensatie. Naar verwachting weten ze in april hoe het allemaal gaat werken en kan er vanaf medio 2006 weer gewoon worden ingelegd.
dat ligt natuurlijk helemaal aan je huidige baan.quote:
Ik bel 5 voor 6 of ik word overgenomen of mag sluitenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:55 schreef DeTolk het volgende:
M'n collega's stonden verbaast te kijken toen ik om 5 uur naar huis ging
"Blijf je niet helpen met die stickers?"
"Neen."
Jaja dat weet ik, maar ik vatte het even kort samen. De AH spaarzegels zullen vanaf februari ook gaan veranderen. En aangezien alle materiaal van het AHVKF vernietigd moest worden, ga ik er niet vanuit dat dit in z'n huidige vorm op korte termijn terug zal komen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:59 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Niet zomaar wat brallen als je het niet precies weet.
Er kan tijdelijk niet ingelegd worden in het AHVKF aangezien er nu wordt gekeken hoe hoog de compensatie gaat worden voor de koersval en hoe ze die gaan verdelen. Hiermee willen ze voorkomen dat er nu mensen gaan inleggen speciaal voor die compensatie. Naar verwachting weten ze in april hoe het allemaal gaat werken en kan er vanaf medio 2006 weer gewoon worden ingelegd.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:59 schreef MouseInteractive het volgende:
Vandaag m'n laatste dag gehad, van 13.00 - 18.00.
Na bijna 8 jaar AH is het nu toch echt afgelopen voor mij
Ik zal het wel gaan missen hoor. Het was er toch altijd wel gezellig![]()
Whahahahaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:18 schreef DeTolk het volgende:
MouseInteractive is genomineerd voor de Beppie-award
Ik niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:20 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Whahahaha
Kom ik misschien nog een keer in de AhA. Heb er al een keertje in gestaan namelijk
Ik weet niet hoe groot jullie zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:21 schreef Mip1988 het volgende:
febster: hoe regel je dat? 3 kratten restant per gangpad?!
wij zitten met gemiddeld 3 volle containers per gang..
AH-newbiequote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik niet.
en over 5 dagen werk ik er al 1 jaar
Heb er ook ingestaan, 2,5 jaar geleden ofzo (met foto's )quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:20 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Whahahaha
Kom ik misschien nog een keer in de AhA. Heb er al een keertje in gestaan namelijk
Ikke ook met foto'squote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:24 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Heb er ook ingestaan, 2,5 jaar geleden ofzo (met foto's )
Ga is voorraden lopen zou ik zeggenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:21 schreef Mip1988 het volgende:
febster: hoe regel je dat? 3 kratten restant per gangpad?!
wij zitten met gemiddeld 3 volle containers per gang..
* blrrrt werkt al 8 jaar en 2 maanden bij AH als parttimerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:47 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik werk er alweer 16 maanden. In ons filiaal werkt zelfs al een parttimer er meer dan 7 jaar
.
WTF?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:35 schreef Webgangster het volgende:
Wat een dag, onze leiding gevende ging ook maar even achter de kassa omdat alle andere kassas al open waren en het zo ongeloofelijk druk is, het lijkt wel of het iederen zaterdag drukker word...
Nog zoiets, geen 1 iemand op zuivel, ik moest toevallig van 9 tot 8 (wat overigs langer is als de leidinggevende daar!) en kon dus wel ff 1 uur zuivel doen, maja ik ging pas om half 2 pauze houden.
Over bellen via de AH, geowon je brievenbus in de gate houden he, en je krijgt 50% korting, maja het is wel het netwerk an telfort he waarvan ze gebruik maken...
Oke, jij wintquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:53 schreef blrrrt het volgende:
[..]
* blrrrt werkt al 8 jaar en 2 maanden bij AH als parttimer![]()
Maar mijn tellie is niet simlockvrijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:02 schreef highway101 het volgende:
Over AH mobiel, daarvan staat wat in de Áha. (2e pagina). Smsen voor 3,5 cent en bellen voor 12,8 cent per minuut.
het ergste is, als er zo'n container helemaal vol met afval van de laadklep donderd. Gatverdamme wat een teringzooi dan. Maar een biercontainer heb ik ook wel eens zien vallen. Hele straat onder het bierquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:02 schreef SHERMAN het volgende:
Bij het lossen een roll-in melk en een container panklaar om geflikkerd.
aaaaawquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:11 schreef Brammie1 het volgende:
laatst viel er een container Grolsch bij ons in de loods om
Al dat bier
Kut jostie ging mee lossen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:11 schreef highway101 het volgende:
[..]
het ergste is, als er zo'n container helemaal vol met afval van de laadklep donderd. Gatverdamme wat een teringzooi dan. Maar een biercontainer heb ik ook wel eens zien vallen. Hele straat onder het bierrook wel lekker.
Jeutje, wat ben jij verzuurdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:20 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Kut jostie ging mee lossen.
Andere jostie had nog een kut actie in de winkel
Maandag word de zuivelkaas voor een deel schoon gemaakt, alle kleine dingen dus niet de voor verpakte, ik vanmiddag het grootste gedeelte er al uitgehaald en netjes in kratten gedaan. Maar van alles nog wel wat over gelaten zodat de klanten nog konden pakken. Wat doen doe flikkers? Halen om vijf over zes alles al uit terwijl de winkel dus tot 7 open was.quote:
Ik heb geen flauw idee, ik heb maar een grote pauze van 60 min gehad, 1 keer 15 min en 1 keer 30 min. Volges mij had ik er nog 1 van 15 min bij moeten hebben...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF?
Wat voor pauzes heb je dan als je van 9 tot 8 moet.
Wehhehe, 2 containers in ander half uur was vrij netjes ja.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:36 schreef Carpento het volgende:
OMG Sherman, ik heb weer ouderwets met je te doen, je verdient beter
Je hebt je iig lekker verdienstelijk gemaakt tijdens mijn pauze. En toen de rest van de middag lekker lamtakken
5 palets bier op een laad/los plek zien liggen is pas zondequote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:11 schreef Brammie1 het volgende:
laatst viel er een container Grolsch bij ons in de loods om
Al dat bier
ok. dat hebben wij niet gedaan.quote:Op zondag 22 januari 2006 00:12 schreef Webgangster het volgende:
Schande, regeltjes zijn er om nageleefd te worden en niet om ze te overschrijden !
Iedereen mag pas maandag beginnen (of na 8 uur als dat de sluitingstijd is) de kaartje aanbrengen vanwege de concurent
Prijs voor mensen die zich jarenlang hebben ingezet voor AH.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:25 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[foknewbemodeaan] wat is de beppie-award? [/foknewbemodeuit]
aiaiai, nu voel ik me niet alleen foknewbe, maar ook nog ah-newbe, terwijl ik dat toch niet heel erg ben..quote:Op zondag 22 januari 2006 12:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Prijs voor mensen die zich jarenlang hebben ingezet voor AH.
Welk filiaal zit jij? Wat dat had je nog niet gezegd de vorige keer.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:25 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[foknewbemodeaan] wat is de beppie-award? [/foknewbemodeuit]
hahaha, pff, dit is echt schandalig, maar ik onthoud ons filiaal nummer niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Welk filiaal zit jij? Wat dat had je nog niet gezegd de vorige keer.
eyeyey, niet zo aanstellen hequote:Op zondag 22 januari 2006 12:39 schreef anti-virus het volgende:
Ik heb geld nodig = werken.
Krantenwijk geen zin in. Horeca is moeilijk ivm school.
AH lijkt de enige optie.
Ik zie er tegen op
Hahah ja maar mijn vrije tijd!quote:Op zondag 22 januari 2006 12:42 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
eyeyey, niet zo aanstellen he
met zo'n houding wordt je natuurlijk niet aangenomen
Die staat in de eerste post van dit topic.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:38 schreef x_smilegirl_x het volgende:
waar heb je die lijst met ah-medewerkers staan dan?
Volgens mij is er hier een forummer die in hetzelfde filiaal werkt nl
Talquote:Op zondag 22 januari 2006 12:39 schreef anti-virus het volgende:
Ik heb geld nodig = werken.
Krantenwijk geen zin in. Horeca is moeilijk ivm school.
AH lijkt de enige optie.
Ik zie er tegen op
Je staat er bij.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:55 schreef x_smilegirl_x het volgende:
8692
En wat zei je tegen de klanten ?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:26 schreef x_smilegirl_x het volgende:
en ik denk dat ze bij ons gister ook al bezig waren met afprijzen, want ik kreeg echt héél veel bonnetjes van klanten waarop de prijs niet klopte...
De klanten reageren over het algemeen niet vervelend. Ik controleer of laat controleren of er idd een verkeerde prijs bij staat. En als idd de 'nieuwe' (goedkopere) prijs erbij stond heb ik het vergoed. In andere gevallen niet. Dan moeten ze er maar voor kiezen om later af te prijzen hoorquote:Op zondag 22 januari 2006 13:01 schreef Webgangster het volgende:
[..]
En wat zei je tegen de klanten ?
En hoe reageerde ze ?
Want?quote:Op zondag 22 januari 2006 13:05 schreef x_smilegirl_x het volgende:
maar nu moet ik maken dat ik hier wegkom denk ik :p
Heb er zelf geen klant over gehoord, ik sta dan wel in de winkel zelf moet ik zeggen, al zag je de mensen wel kijken naar het promotie materiaal. Kreeg meer vragen over de kaas.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
De klanten reageren over het algemeen niet vervelend. Ik controleer of laat controleren of er idd een verkeerde prijs bij staat. En als idd de 'nieuwe' (goedkopere) prijs erbij stond heb ik het vergoed. In andere gevallen niet. Dan moeten ze er maar voor kiezen om later af te prijzen hoor
Nope, dat kan nog niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:07 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
hahaha, je kan niet pm'en op dit forum he?
Wat een chef ook zal zeggen, je hebt daarmee wel het enig juiste gedaan wat je kon doen.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
De klanten reageren over het algemeen niet vervelend. Ik controleer of laat controleren of er idd een verkeerde prijs bij staat. En als idd de 'nieuwe' (goedkopere) prijs erbij stond heb ik het vergoed. In andere gevallen niet. Dan moeten ze er maar voor kiezen om later af te prijzen hoor
ik werk bij de kassa-afdeling. Mensen rekenen af, kijken nog eens op de bon en zien dat er prijzen niet kloppen. komen vervolgens naar de servicebali en beginnen de zin als volgt: "misschien een beetje zeikerig hoor, het gaat maar om een paar cent, maar ik heb dit en dat gekocht en...'quote:Op zondag 22 januari 2006 13:08 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb er zelf geen klant over gehoord, ik sta dan wel in de winkel zelf moet ik zeggen, al zag je de mensen wel kijken naar het promotie materiaal. Kreeg meer vragen over de kaas.
Wij gaan trouwens niet alle kaartjes ophangen met daarop: "Blijvend in prijs verlaagd". Zijn er filialen die dit ook doen?
Goed punt. En wees nou eerlijk, hoeveel "verlies" zou je er op maken? Over de hele dag een paar euro misschien door de mensen die er echt opletten.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:09 schreef frederik het volgende:
[..]
Wat een chef ook zal zeggen, je hebt daarmee wel het enig juiste gedaan wat je kon doen.
De schapsprijs is namelijk de koopprijs. De klant heeft er niets mee te maken wat er in de kassa staat, of dat er te vroeg prijzen veranderd werden
Zijn er dan echt mensen die de prijzen gaan onthouden van het schap kaartje? Ik ken wel klanten die kijken aar de bonus dingen enzo, maar de hele bon controleren.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:10 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
ik werk bij de kassa-afdeling. Mensen rekenen af, kijken nog eens op de bon en zien dat er prijzen niet kloppen. komen vervolgens naar de servicebali en beginnen de zin als volgt: "misschien een beetje zeikerig hoor, het gaat maar om een paar cent, maar ik heb dit en dat gekocht en...'
dat vind ik toch wel een minpuntje hoorquote:
Werk je ook bij de ah? Zo ja wil je ook in de lijst? Even filiaal nummer en afdelingen door geven dan.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:09 schreef frederik het volgende:
[..]
Wat een chef ook zal zeggen, je hebt daarmee wel het enig juiste gedaan wat je kon doen.
De schapsprijs is namelijk de koopprijs. De klant heeft er niets mee te maken wat er in de kassa staat, of dat er te vroeg prijzen veranderd werden
het zal je nog verbazen. Maar vooral bij kleinere boodschapjes is dat op zich wel logisch. Mensen die alleen voor een brood en, wat kaas en een pak macaroni naar de winkel gaan, weten vaak de prijs nog wel van alles.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zijn er dan echt mensen die de prijzen gaan onthouden van het schap kaartje? Ik ken wel klanten die kijken aar de bonus dingen enzo, maar de hele bon controleren.
Prive berichten? Het komt wel dus.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:12 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
dat vind ik toch wel een minpuntje hoor
tja, dan kan ik ook niet vertellen waarom ik eigenlijk moet maken dat ik wegkom :p
Ik werk niet bij welke winkel of distributiecentrum dan ook. Ik lees alleen wel eens wat topics, en kan niet altijd mijn mond houdenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:12 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Werk je ook bij de ah? Zo ja wil je ook in de lijst? Even filiaal nummer en afdelingen door geven dan.
De keren dat ik zelf boodschappen doe let ik daar dus totaal niet op he.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:13 schreef x_smilegirl_x het volgende:
[..]
het zal je nog verbazen. Maar vooral bij kleinere boodschapjes is dat op zich wel logisch. Mensen die alleen voor een brood en, wat kaas en een pak macaroni naar de winkel gaan, weten vaak de prijs nog wel van alles.
Aaaah oke, dat kan ook ja.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:15 schreef frederik het volgende:
[..]
Ik werk niet bij welke winkel of distributiecentrum dan ook. Ik lees alleen wel eens wat topics, en kan niet altijd mijn mond houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |