dat is haar clitoris !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:37 schreef popolon het volgende:
Wie is die vrouw met die pukkel op haar muts
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat is haar clitoris !
en die man is Bueno de Musquita denk ik
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:47 schreef Bjoro het volgende:
dat is haar clitoris !
en die man is Bueno de Musquita denk ik
da's ook niiet duurquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:53 schreef popolon het volgende:
Hier gaan we volgende week kijken, op 't eerst gezicht erg aardig.
Maar foto's kunnen bedriegen.
Wel zin in.
Ziet er goed uit popo, als het in Bloemendaal zou staan zou ik het willen hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:53 schreef popolon het volgende:
Hier gaan we volgende week kijken, op 't eerst gezicht erg aardig.
Maar foto's kunnen bedriegen.
Wel zin in.
Oké, oké...we gaan het wel weer over piemels hebben.quote:
Geef je dr een kusje? En hou er zelf ook eentjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:56 schreef Bjoro het volgende:
trouwens pappie gaat nu het flesje geven, zodat we morgenochtend met een beetje geluk tot een uurtje of 9 kunnen blijven liggen !
Dus tot laters
In Nederland is dat onbetaalbaar, tenzij je een lekkere erfenis hebt golfert.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ziet er goed uit popo, als het in Bloemendaal zou staan zou ik het willen hebben.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, oké...we gaan het wel weer over piemels hebben.![]()
En dan toch gebruiken he...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:01 schreef popolon het volgende:
[..]
In Nederland is dat onbetaalbaar, tenzij je een lekkere erfenis hebt golfert.
Is hier vrij normaal, ik kan er ook niks aan doen.
Maar de vrouw wil een zwembad, ik niet perse.
Dus mag zij het onderhouden.
Die komt straks vast wel weer even zijn plasje doen hoor.quote:
Om 04.43.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Die komt straks vast wel weer even zijn plasje doen hoor.
Een echte blauwe gaat tot het gaatje popjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:16 schreef popolon het volgende:
Om 04.43.
Dan ben ik net weer thuis.
De dame wil me meenemen uit eten en ik ben al hafl blauw.
popo!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Om 04.43.
Dan ben ik net weer thuis.
De dame wil me meenemen uit eten en ik ben al hafl blauw.
vooral die ene die ik zelf mocht houden is op een prima plaats terecht gekomenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Geef je dr een kusje? En hou er zelf ook eentje![]()
Ja nu plakt die pleister daar niet meer hequote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:24 schreef Bjoro het volgende:
vooral die ene die ik zelf mocht houden is op een prima plaats terecht gekomen![]()
die mocht er toch af...au is over na kusjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja nu plakt die pleister daar niet meer he
We hebben het nog op de video staan om zo te bekijken.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:45 schreef rubbereend het volgende:
BigBrother HotelBonnie, Kelly en Viola
![]()
wie is nou de achterlijkste van die 3
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben het nog op de video staan om zo te bekijken.
Verheugen ons al op weer een stukje hoogstaande TV.![]()
Die heb ik gisteren nog even voor de lol gedaan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:47 schreef Bjoro het volgende:
tis inderdaad niet voor ze te hopen dat arnie ineens op de stoep staat met een IQ-test !
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren nog even voor de lol gedaan.
Mijn award ben ik niet meer waard.
Kwam dit jaar niet verder dan 132.
quote:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:02 schreef rubbereend het volgende:
zie ik daar Martina de baan op lopen?
zoals gebruikelijk is Bonnie dr bril weer kwijt. en een leuke nieuwe baasquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:18 schreef golfer het volgende:
Bluezz kijkt naar HBB.
Ik sla het maar over, zo te horen.
Die met die snor, die vriend van SCH?quote:
voor het oog was Mickey wel leukerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Die met die snor, die vriend van SCH?
*ril*
Mickey was okéquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:35 schreef rubbereend het volgende:
voor het oog was Mickey wel leuker
quote:
Good luck, ik hoop dat ook binnenkort te doen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen
* Da_Sandman begin met verhuizen maken gaat...
leukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:23 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden heeft net even tickets geboekt voor het concert van Ricky martin in de HMH
Hmm daar heb je een puntquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je samen bent met een Puertoricaanse, dan is dit concert een must, of ik nou wil of niet
Zoals ik al zei, als je vriendin uit PR komt, dan heb je geen keusquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:33 schreef clauwheee het volgende:
Eilandje, hij is zo fout die MartinHools!
Iemand die uit het land komt dat nr 194 op de FIFA wereldranglijst staat en over voetbal zingt, neem ik niet serieusquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:46 schreef methodmich het volgende:
Okee. Geen "gol gol gol, olé olé olé"?
Wat had ie je moeten vertellen dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Jammer dat de wc pot niet terugpraat....
Als je 'm volkotst, verwacht je toch op z'n minst wat feedback....?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:09 schreef methodmich het volgende:
Wat had ie je moeten vertellen dan?
Beetje meer naar links en de harde deeltjes liefst als laatste?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als je 'm volkotst, verwacht je toch op z'n minst wat feedback....?
Hij stuurde kaarten uit Tilburg....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:34 schreef Suijk het volgende:
Weg van het eiland.
Had een nummer van Blof kunnen zijn.
Hier ben ik veilig.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:34 schreef Suijk het volgende:
Weg van het eiland.
Afrika cup: Marokko - Ivoorkust staat hier opquote:
schitterend weer om op het voetbalveld te staan! ben vanmorgen al even geweest en ga nu eerst boodschappen doen en dan met een heerlijk biertje in mijn hand naar de veteranen kijkenquote:
ik ga de keuken maar eens opruimenquote:
En uit Tilburg komt een briefquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hij stuurde kaarten uit Tilburg....
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:25 schreef AirRaid het volgende:
GOEDENMIDDAG daar ben ik wwer
de HMHquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:23 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden heeft net even tickets geboekt voor het concert van Ricky Martin in de HMH
Mejaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Private Emotion is inderdaad mooi, maar dat is imo meer de verdienste van Meja.
ja dat hoort bij baardgroei, maak je geen zorgen dat komt ooit ook wel bij jou.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Snor?
dat had ze toch kansloos verloren, man tegen vrouw is nooit eerlijkquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:42 schreef rubbereend het volgende:oi
dacht ik vannacht verstandig te zijn en redleijk op tijd te gaan slapen.... zag ik dat Hingis er ineens haast mee maakte en dus toch maar gewacht op Micha....... helaas werd de hitte haar teveel anders had het nog spannend geworden.
Zeg eens iets terug op msnquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hoe laat moet Erben schaatsen ?
Als Renate wakker is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hoe laat moet Erben schaatsen ?
Gelukkig niet zeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:34 schreef Suijk het volgende:
Weg van het eiland.
nou nadat ze de zenuwen had afgeschud begon ze goed te spelen, brak terug won dr eigen game en daarna had ze eigenlijk op 4-3 moeten komen maar helaas kreeg ze toen last van de hitte. Ze had echt een kans gehadquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat had ze toch kansloos verloren, man tegen vrouw is nooit eerlijk![]()
Niets bijzonders. Ja, gisteren trad hij op hier. Had een meesterlijk stuk over Marco Borsato.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:38 schreef pascalheister het volgende:
wat is er met Jan-Jaap mm?
je vind hemhaar gewoon leukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:47 schreef SCH het volgende:
Ik vind dat gezeik over Mauresmo dat ze een man is bloedirritant, trouwens![]()
ik ben al op dieet, maar ik doe er wel 2 anders krijg ik niet genoeg te eten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:46 schreef SCH het volgende:
rubber, doe je mee
Slank de zomer in XXV -- De zomer komt eraan!!!
die lijkt anders wel op een man, volgens mij scheert ze elke dag dr snor afquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:47 schreef SCH het volgende:
Ik vind dat gezeik over Mauresmo dat ze een man is bloedirritant, trouwens![]()
In dat geval lijk jij op een vrouwquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die lijkt anders wel op een man, volgens mij scheert ze elke dag dr snor af
blauwe jurkjes staan me erg leukquote:
Travo'squote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
blauwe jurkjes staan me erg leuk
quote:Radio Veronica komt met 90's Top 590
Radio Veronica start een nieuwe lijst: ‘De 90's Top 590’. Van 6 tot en met 10 februari zendt het de lijst uit, de luisteraar kan bepalen welke platen er in komen te staan. Vanaf maandag 23 januari kan er gestemd worden.
Uunco Cerfontaine, Station Manager van Radio Veronica over deze nieuwe lijst: “De 90's worden een beetje gezien als het decennium van de hypes. Iedereen wilde ineens een huis kopen waardoor de prijzen explodeerden, de beurskoersen braken alle records door de internethype en half Nederland liep gabberend rond in een trainingspak met een kale kop. Ook muzikaal volgden de trends elkaar snel op. Daarom wil Radio Veronica graag van de luisteraars weten welke platen uit de 90's ook in 2006 nog de moeite waard zijn.”
je bent gewoon jaloers omdat jouw billen niet mooi uitkomen in een jurkjequote:
Mental picturequote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers omdat jouw billen niet mooi uitkomen in een jurkje
Eensquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:16 schreef golfer het volgende:
Ik blijf het belachelijk vinden dat de 2-voudig wereldkampioen bij de mannen zijn titel niet eens mag verdedigen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:16 schreef golfer het volgende:
Ik blijf het belachelijk vinden dat de 2-voudig wereldkampioen bij de mannen zijn titel niet eens mag verdedigen.
OS vind ik iets heel anders, daar zit 4 jaar tussen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja want hij rijdt dit seizoen zo geweldig
En moeten we dan ook maar standaard Olympischkampioenen sturen? Ik vind het wel belachelijk dat het nk sprint 2 weken na het OKT iszo blijf je aan de gang, had dat met het OKT gedaan
Primaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoi Superheld! Wees welkom hier, hoe gaat het?
Was wel een interessante euh .... conversatie tussen beide herenquote:
Tuig wat voor Heerenveen is..quote:
Ah, weten we welke zender te omzeilenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:49 schreef DeTolk het volgende:
Goedemiddag allen
Zometeen Campingverhalen op SBS6 met collega's van DeTolk
Kamperquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:49 schreef DeTolk het volgende:
Goedemiddag allen
Zometeen Campingverhalen op SBS6 met collega's van DeTolk
Nee hoor, maar wilde even het spannende slot van de schaatsmiddag bekijken.quote:
Neuhquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:48 schreef tong80 het volgende:
Hallo SCH is geband.Worden we tegenwoordig dan niet meer opstandig en verdrietig ?
Maar ik moet niks en ik wil dat helegaar nietquote:Jaap zegt:
jij moet zeggen ik wil sch terug
Niks is permanent op fokquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het op fok niet dat je na een x aantal bans, permanent geweerd word?
Degene die SCH met fysiek geweld bedreigde heeft dat al eens eerder gedaan kreeg een permban destijds. Maar dat stelt dus niks voor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het op fok niet dat je na een x aantal bans, permanent geweerd word?
Ik wel hoorquote:
Naja zeg, zijn ze eruit geknipt?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:02 schreef DeTolk het volgende:
Collega's zaten er niet in deze week
Volgende week dan maar kijken
alles goed he, ben aan het proberen om wat meer tijd vrij te maken voor fok!kenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Heee AirRaid! Hoe is het ermee?
Dat was het inderdaad, jammer enkel van de nederlaag.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:14 schreef just me het volgende:
[..]
schitterend weer om op het voetbalveld te staan! ben vanmorgen al even geweest en ga nu eerst boodschappen doen en dan met een heerlijk biertje in mijn hand naar de veteranen kijken
Sukkel.quote:
Daar waag ik me niet eens meer aan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:51 schreef golfer het volgende:
Zo meteen maar eens kijken of het niveau van Spijkerman nog lager kan dan vorige week.
Hoe laat is die neus op tv?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:51 schreef golfer het volgende:
Zo meteen maar eens kijken of het niveau van Spijkerman nog lager kan dan vorige week.
Ik had het niet gezien, maar het was dus niet best?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:51 schreef golfer het volgende:
Eigenlijk ben jij best wel triest.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:51 schreef golfer het volgende:
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Eigenlijk ben jij best wel triest.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik had het niet gezien, maar het was dus niet best?
20:00 Talpaquote:
Goeie tip.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:51 schreef golfer het volgende:
Ik zeik Talpa helemaal niet af hoor.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Talpa/Spijkerman afzeiken omdat dat "in" is. Maar ondertussen wel elke week kijken.
Ik heb jou ook zien zeiken/flauwe opmerkingen maken over cafe de sport.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zeik Talpa helemaal niet af hoor.
Ik zeg alleen dat Spijkerman vorige week erg slecht was, mag dat niet?
Kom maar op met voorbeelden dan.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb jou ook zien zeiken/flauwe opmerkingen maken over cafe de sport.
Wat een flauwe zeikopmerking zeg!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Kom maar op met voorbeelden dan.
Lijkt mij sterk, want dat programma heb ik nog NOOIT bekeken.![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat een flauwe zeikopmerking zeg!![]()
oooohhhhhh god....daar wil je zeker ook topposter wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:19 schreef tong80 het volgende:
Jochem van 12 heeft wel even dit sport forum aangemaakt :
http://www.benelux-sport.nl.tt/
Cool of niet cool als je 12 bent ?
Wie zit hier nou continu in PUB?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ben ik de enige die het zielig vindt en onnodig hard voor dat jongetje en vooral heel zielig van Tong
bijna net zo gezellig als hier hoor op dat forumquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:30 schreef tong80 het volgende:
Nee want ik zit al op zijn forum en Bjoro ook al als het goed is. Hij moest er om lachen want ik heb hem het linkje naar hools gestuurd en gevraagd of ie ook Hooler wilt weorden. Zo'n 12jarige held is geweldig. Serieus.
Touchequote:
Maar wel een leuke 12 jarige daar kunnen veel ouderen een puntje aan zuigen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Tong, je hebt een aanwinst in je msn lijst.
nu al ?????quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Bakkie pleur.![]()
Zo nog ff voetbal kiek'n en lekker slapen. Doeg!![]()
jaja, het gaat weer ouderwets daar in het noorden, mooi om te zienquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:52 schreef StarGazer het volgende:
Rondje op kosten van Ron Jans, met z'n prima resultaat vanavond tegen az
mijn ervaring is om toch eerst ff bij de buren zelf te klagen. maar ja, ik ken je buren niet....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:10 schreef DeTolk het volgende:
M'n buurman is jarig. De muziek staat veel te hard. Ik ga politie bellen
DeTolk heeft een heel klein beetje ruzie met buren.
Mauw niet zo man, laat hun ook een feestje hebben. 1 x per jaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:10 schreef DeTolk het volgende:
M'n buurman is jarig. De muziek staat veel te hard. Ik ga politie bellen
DeTolk heeft een heel klein beetje ruzie met buren.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
jaja, het gaat weer ouderwets daar in het noorden, mooi om te zien
heeeee schoonheid...ben jij er ookquote:
pppffffwwwiiieeewwwwww....pak van mijn hart !quote:
Ik ga alweer terugdenken aan 90-91quote:
Ik durf het eigenlijk nog niet. Soms, heeeeel stiekemquote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ga alweer terugdenken aan 90-91
Ik heb dat seizoen aardig wat wedstrijden gezien van Groningen, en dat was geweldig. Hoewel die blackout bij Utrecht uit alleen voor de Utrechters geweldig was (die zetten de stap richting Europees voetbal op dat moment)quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik durf het eigenlijk nog niet. Soms, heeeeel stiekem
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ga alweer terugdenken aan 90-91
Ik hoop het. Ze verdienen het ook wel eens weer. Ben altijd trots op de club geweest, ook toen het niet goed ging. Maar dit is wel extra leuk natuurlijk, alles valt een beetje op z'n plaats dit seizoen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:25 schreef Againzender het volgende:
Maar als je als ploeg nu zo lekker draait, met een mooi nieuw stadion er bij, dat belooft veel goeds
Heel graag gedaan!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hey Clauwhee, bedankt voor de verrassing van vanavond!![]()
Goede deal zo toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Was je ook wel verplicht aan je tweede team, zeker na die 1-0 eerder dit seizoen...
Eensch. Ga het volgen denk ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:23 schreef golfer het volgende:
Die nieuwe serie op Talpa is echt veelbelovend: The 4400
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |