quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:11 schreef flugeltje het volgende:
Hebben meer mensen last van zenuwen als ze naar een feestje gaan? Ik heb altijd van die kriebeltjes in mijn buik als ik mezelf klaar aan het maken ben voor dergelijke (grote) gelegenheden... Erg lastig kan ik wel vertellen
Let wel ff op de bron... Zij-online is niet echt betrouwbaar te noemenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:13 schreef cuall het volgende:
Nu ik weet dat Viola het alleen maar om het geld doet, wil ik helemaal dat ze opdonderd o|
Da's toch leukquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:13 schreef flugeltje het volgende:
Heb vanavond personeelsfeestje... Is in de Efteling....
Is een copy en past site.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Let wel ff op de bron... Zij-online is niet echt betrouwbaar te noemen
Die neem ik niet meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's toch leuk
Vergeet de batterijen van je digitale camera niet op te laden![]()
Ligt er heel erg aan naar wat voor feestje ik ga. Ik heb er alleen last van als ik ergens heen ga waar ik niemand ken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:11 schreef flugeltje het volgende:
Hebben meer mensen last van zenuwen als ze naar een feestje gaan? Ik heb altijd van die kriebeltjes in mijn buik als ik mezelf klaar aan het maken ben voor dergelijke (grote) gelegenheden... Erg lastig kan ik wel vertellen
Ohquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Let wel ff op de bron... Zij-online is niet echt betrouwbaar te noemen
Ik had het ook altijd als ik ging stappen (vijf dagen per weekquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Ligt er heel erg aan naar wat voor feestje ik ga. Ik heb er alleen last van als ik ergens heen ga waar ik niemand ken.
Dat probleem heb ik niet iedereen kent mij, dat is een voordeel van ICT werk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Ligt er heel erg aan naar wat voor feestje ik ga. Ik heb er alleen last van als ik ergens heen ga waar ik niemand ken.
Feestjes waar je niemand kent zijn juist de leukste feestjes, dan heb je ook geen vooroordelen tegenover elkaar.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen hun SLR meenemen naar dit soort gelegenheden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die neem ik niet mee
Wel m'n spiegelreflex....
*ouderwets is*
Het je geen date mee voor het feestjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had het ook altijd als ik ging stappen (vijf dagen per week)
Ik weet niet wat het is... Maar het is gewoon niet leuk omdat ik dan ook misselijk wordt en zo... Voel ik mezelf slapjes en dan die kriebels in de buik... Erg vreemd allemaal.
Er zit een rolletje in en ik heb geen extra lenzen bij... Hij zit idd in een tas, wat wel zo handig is omdat ik dan m'n sigaretten en andere zooi erbij kan doen en vervolgens geen gewone tas mee hoef te nemen...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen hun SLR meenemen naar dit soort gelegenheden.
Neem je dan ook nog een tas vol lenzen en rolletjes mee?![]()
![]()
Jawelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:18 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het je geen date mee voor het feestje
andere CD erin stoppen of het ding onklaar makenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:19 schreef Manu82 het volgende:
Ik mag hier gvd op m'n werk niet meer inpluggen op de radio dus kan ik gewoon 9 uur per dag dezelfde cd horen
Wel nee je bent gewoon normaalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
JawelIk neem een vriendinnetje mee... Maar het is niet alleen voor dit feest hoor. Heb ik altijd wel... Ik hoopte bevestiging te krijgen hier, maar blijkbaar ben ik dus écht abnormaal
Das nou precies de reden waarom ik altijd m'n mp3 speler in de la had liggen. Werd ik het beu aanzetten, 1 oortje in gaat primaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:19 schreef Manu82 het volgende:
Ik mag hier gvd op m'n werk niet meer inpluggen op de radio dus kan ik gewoon 9 uur per dag dezelfde cd horen
Nou dat lijkt mij niet zo fijn, daar heb ik gelukkig geen last van.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik had het ook altijd als ik ging stappen (vijf dagen per week)
Ik weet niet wat het is... Maar het is gewoon niet leuk omdat ik dan ook misselijk wordt en zo... Voel ik mezelf slapjes en dan die kriebels in de buik... Erg vreemd allemaal.
zenuwen voor het feestje flugel?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
JawelIk neem een vriendinnetje mee... Maar het is niet alleen voor dit feest hoor. Heb ik altijd wel... Ik hoopte bevestiging te krijgen hier, maar blijkbaar ben ik dus écht abnormaal
Is internet radio geen oplossing?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:19 schreef Manu82 het volgende:
Plankenkoorts is idd misschien wel het goeie woordquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dat lijkt mij niet zo fijn, daar heb ik gelukkig geen last van.
Lijkt wel een soort plankenkoortsniet voor een optreden, maar dan om uit te gaan.
Probeer je toch maar wat meer te richten op de voorpret ipv de angst voor het onbekende meid. Gaat vast wel goed komen hoor
![]()
Wordt gewoon een fantastisch feest met optredens van: Gert, Bonnie, Kelly, Violaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Plankenkoorts is idd misschien wel het goeie woord
Nou ja, over een half uurtje moet ik al weg, dus erg lang kan ik mezelf toch niet meer druk maken...
Zou wel wat zijn... Bij de Efteling aankomen en dan allemaal de bus in en naar Aalsmeer voor een leuke line-dance avondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wordt gewoon een fantastisch feest met optredens van: Gert, Bonnie, Kelly, Viola
Daar ging het niet omquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Feestjes waar je niemand kent zijn juist de leukste feestjes, dan heb je ook geen vooroordelen tegenover elkaar.
Het wordt altijd sowieso leuk en als ik er eenmaal ben is het ook over... Het is alleen de tijd ernaartoe....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Daar ging het niet omKunnen zeker héle leuke feestjes zijn, maar ik ben vooraf dan vaak wel nerveus. daar heb ik geen last van als ik naar een feestje ga van bekenden.
Dan verheug ik me juist meestal extra. Niks leukers als nieuwe mensen leren kennen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Daar ging het niet omKunnen zeker héle leuke feestjes zijn, maar ik ben vooraf dan vaak wel nerveus. daar heb ik geen last van als ik naar een feestje ga van bekenden.
Het zal dus vast wel leuk gaan wordenquote:Op vrijdag 20 januari word je, met je partner, om 18.00 uur verwacht in de Efteling. Na een hapje en een drankje staat een aantal attracties exclusief tot onze beschikking. Rond 20.00 barst het feest goed los. Variété, dans, muziek, en lekker eten zijn de basisingrediënten. Verschillende sfeerfeesten nemen ons mee in een swingende tijdreis. Van 23.45 tot 00.30 kunnen we genieten van een spetterende slotact in het Efteling Theater. Wat dit is? Dat blijft nog even geheim...
Je zal een leukere avond dan wij, mochten de streams nog eens aangaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zal dus vast wel leuk gaan worden
ja sorry, dat bedoelde ik dus ook, mag m'n koptelefoon niet meer in die radio pluggen oftewel de pcquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is internet radio geen oplossing?
Klinkt erg leuk iig, je zal je vast en zeker beter vermaken vanavond als wijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Beste streams everquote:
Nou klinkt in elk geval héél goed hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vooral die slotact maakt me benieuwd...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Klinkt erg leuk iig, je zal je vast en zeker beter vermaken vanavond als wij
Verstuurt naar bewoners@endemol.nlquote:
Dank u kamaradski Gastquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Gute arbeid, Kameraad Immer Blauw
Zeker een uur.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:40 schreef flugeltje het volgende:
Het wordt zo wel heel erg met die streams hoor... Hoe lang staan ze nu al op censuur?
Guus heeft vanavond een optreden in Kerkrade, Froger in Beverwijk. Die dus iig niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vooral die slotact maakt me benieuwd...
Fransje, Froger, Meeuwis... Wie o wie???
Gewoon jezelf zijn en lekker simpel doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:27 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Guus heeft vanavond een optreden in Kerkrade, Froger in Beverwijk. Die dus iig niet.
Bij Borsato en Bauer staat er niets in de agenda
En dat word ws. tot dik in de avond zo, reken maarquote:
Wij hadden Bauer bij een personeelsfeestje (mini cruise) aan boord. Heb zelden zo gelachen op een feestje als toen. Betrekt er op dat moment werkelijk iedereen bij en doet gezellig meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Zo kun je het natuurlijk ook uitvinden...
Ik hou helemaal niet van Bauer, maar ik denk dat zo'n optreden best leuk zal zijn
Enne Borsato komt denk ik niet meer op dat tijdstip...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:41 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien niet helemaal relevant maar als je hier even een kijkje neemt, je selecteert "bloopers" en dan het 2e fragmentje van boven, tekent het precies de dictatuur die er ook heerst bij HBB
Ik hoop dus niet op Viola... Wil mezelf graag nog wat langer aan haar ergeren...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:44 schreef Foreverblue het volgende:
ik ga vanavond eens proberen die liveshow te kijken.
Wil toch wel weten wie er uit moet... iedereen hoopt viola... maar ik denk dat het kelly of frank wordt
Ja ik ga vanavond voor het eerst kijken, als ik het dan niks vind dan blijft het bij die keerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:44 schreef Foreverblue het volgende:
Wil toch wel weten wie er uit moet... iedereen hoopt viola... maar ik denk dat het kelly of frank wordt
Dat is dus precies wat ik leuk aan 'm vind.... Als ie er is wil ik natuurlijk ook met 'm op de foto.. Dat snap je welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wij hadden Bauer bij een personeelsfeestje (mini cruise) aan boord. Heb zelden zo gelachen op een feestje als toen. Betrekt er op dat moment werkelijk iedereen bij en doet gezellig mee![]()
Het werkt wel iets anders als met de reguliere BB natuurlijk, dus dat nu de streams potdicht zitten begrijp ik dan weer wel, ze willen natuurlijk wel knallende kijkcijfers vanavondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:44 schreef Foreverblue het volgende:
Misschien wel Jamaiquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:36 schreef flugeltje het volgende:
Vooral die slotact maakt me benieuwd...
Fransje, Froger, Meeuwis... Wie o wie???
Hijs leuk hequote:
O ja, dat is ook altijd lachen met die persooneelsfeesten... Beloven ze een spetterend iets, staat ineens Country Wilma of John Spencer op het podiumquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien wel Jamai![]()
![]()
Het is in ieder geval niet Country Wilma, die komt naar het HBB
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn en lekker simpel doen
Kijk dan ook eens naar de regulier, het is echt even goed als BB5 hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik ga vanavond voor het eerst kijken, als ik het dan niks vind dan blijft het bij die keer![]()
Ik wil het nu ook een keer zelf zien
Die persoon heet Boet Schouwink geloof ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kijk dan ook eens naar de regulier, het is echt even goed als BB5 hoor
Erg vermakelijke beelden, en de commentaarstem raakt ook steeds meer op dreef
En gelijk heb jequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat ik leuk aan 'm vind.... Als ie er is wil ik natuurlijk ook met 'm op de foto.. Dat snap je wel
Ok, ga ik doen, maak er een HBB avond van. Ik heb het nu alleen van horen zeggen en het is natuurlijk ook goed om het zelf ook te bekijken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach wij kregen ooit als grote verrassing BZNquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O ja, dat is ook altijd lachen met die persooneelsfeesten... Beloven ze een spetterend iets, staat ineens Country Wilma of John Spencer op het podium![]()
![]()
Doei Bong, veel plezier met je moedertje.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:49 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, ik moet (helaas) weer gaan, mijn moeder komt gezellig langs en die moet ik ophalen van het station, dus ik ben er niet echt meer vandaag, nouja hier en daar eenen een
maar dat is het wel zo'n beetje
Ik zal iig mijn best doen om de streams in de gaten te houden en als er iets heel bijzonders gebeurd dan meld ik het wel ff
Bye bye![]()
Heb er 2 keer naar gekeken en 2x uitgezet. Kijk wel naar de streams (voor zover als we die hebben dan tenminste)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Veel plezier BONG.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:49 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, ik moet (helaas) weer gaan, mijn moeder komt gezellig langs en die moet ik ophalen van het station, dus ik ben er niet echt meer vandaag, nouja hier en daar eenen een
maar dat is het wel zo'n beetje
Ik zal iig mijn best doen om de streams in de gaten te houden en als er iets heel bijzonders gebeurd dan meld ik het wel ff
Bye bye![]()
Veel plezier flugelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:54 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ga vriendinnie van d'r werk ophalen en dan door naar de Efteling....
Neem gewoon nooit een Motorola prepaid bedoel jequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:55 schreef Peter6000 het volgende:
OFF TOPIC
Neem nooit een Motorola prepaid met Vodafoon![]()
We mogen zoveel niet horen, je raakt er bijna aan gewend.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:55 schreef riri het volgende:
Ze willen niet dat wij het horen blijkbaar
Motorola SCKRquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Neem gewoon nooit een Motorola prepaid bedoel je
Lekker gaan genieten hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben er één aan het testen voor de Kijkshopquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef Snaptnix het volgende:
Neem gewoon nooit een Motorola prepaid bedoel je
Hoi Bergiequote:
Kijk ik val weer op precies het goede moment binnenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi Bergie![]()
En hoera, we hebben weer beeld![]()
Veel plezier Flugelyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:54 schreef flugeltje het volgende:
Ja hoorde haar net lachen en praten volgens mijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Iemand Kelly al gezien of gehoord?
Nee, niet gehoord.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
BTW, heeft iemand anders het vanmiddag gehoord, dat Viola aan de foon zei.... Stem op mij.... ?
De baas van de Gaykrant, Henk Krol.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:00 schreef Bergie88 het volgende:
Is de nieuwe big boss al bekent of in het huis??
Hehe, begon dat mooie logo al bijna te missenquote:
En dat is??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De baas van de Gaykrant, Henk Krol.
Ja wordt Henk Krollquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:00 schreef Bergie88 het volgende:
Is de nieuwe big boss al bekent of in het huis??
Yepquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
BTW, heeft iemand anders het vanmiddag gehoord, dat Viola aan de foon zei.... Stem op mij.... ?
Wat een bitch is het ook hèquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is dit geen sluikreclame voor michelin
[afbeelding]
Ik moest even denken..... maar toenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Whahahahaha... doordenker zegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
ik heb ooit de motorola v 3690 gehad en heb er nog steeds trauma's vanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben er één aan het testen voor de Kijkshop
Maar ja, vanavond in ieder geval gratis SMS-sen naar BBH![]()
Er zit overigens precies ÉÉN ringtoon op![]()
Die niet om aan te horen is
Hier ook. Heb diverse uitstapjes gemaakt, met als grootste dieptepunt een NEC. Momenteel een Samsung. Maar dit is echt de laatste keer, volgende wordt gewoon weer een Nokia en daar blijf ik dan ook bij.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik heb ooit de motorola v 3690 gehad en heb er nog steeds trauma's van
het is zelfs zo erg geworden dat ik na bijna 9 telefoons ben afgestapt om geen nokia te kopen
Een romance met Bart zorgt voor veel promotie en mischien voor het Sabine ritueelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, Mickey moet vertrekken, ze heeft mij teveel sterallures![]()
Micky moet blijven, Micky is een topwijf.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, Mickey moet vertrekken, ze heeft mij teveel sterallures![]()
En vanavond gaat ze in spijkerbroek...... YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik moest even denken..... maar toen![]()
![]()
![]()
Worden die gemaakt in haar maat danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En vanavond gaat ze in spijkerbroek...... YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Oh ik vind Mickey ook ok hoor, maar als Big Boss, blaast ze mij te hoog van de torenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Mickey = Oké
De uitslagen nog niet. Slechts de wedstrijden die gespeeld gaan worden.quote:
Het zijn ze idd, kan ajax en roda jc lezenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De uitslagen nog niet. Slechts de wedstrijden die gespeeld gaan worden.
Dat weet ik wel zeker... maar waarover is onduidelijk... misschien dat ze het helemaal niet goed aanpakken en het nog voor geen meter loopt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:13 schreef cuall het volgende:
Monique was ook erg pissigOh ik denk echt dat ze op hun donder hebben gehad
![]()
![]()
Vanavond een Brabantse wedstrijd zie ik. PSV-RKC. Is het enige wat ik met moeite kan lezenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:14 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Het zijn ze idd, kan ajax en roda jc lezen
Klopt idd, hij wordt uitgezonden bij rtl5quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vanavond een Brabantse wedstrijd zie ik. PSV-RKC. Is het enige wat ik met moeite kan lezen
Je hebt Feyenoord - Roda JC in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vanavond een Brabantse wedstrijd zie ik. PSV-RKC. Is het enige wat ik met moeite kan lezen
Ze zei dat ze een spijkerbroek ging aantrekken, dus ik wil maat WL (WalRus) wel eens zienquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Worden die gemaakt in haar maat dan![]()
Ik hoop dat ze misschien de komende weken nog terug komt... maar dan als bb bewonerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:16 schreef cuall het volgende:
Mickey gaat echt vertrekken hoor luitjes en ik denk dat het voor het Mappa mondo huis goed is dat ze gaat![]()
Als medebewoonster zal ik haar gaan missen![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:16 schreef cuall het volgende:
Mickey gaat echt vertrekken hoor luitjes, en ik denk dat het voor het Mappa mondo huis goed is dat ze gaat![]()
Als medebewoonster zal ik haar gaan missen![]()
Nou dat het niet goed loopt is zeker niet de schuld van Monique.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker... maar waarover is onduidelijk... misschien dat ze het helemaal niet goed aanpakken en het nog voor geen meter loopt.
Nee daar is er voornamelijk 1 schuldig aan. Die achterlijke asociale zeekoequote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dat het niet goed loopt is zeker niet de schuld van Monique.![]()
Ze was goed, maar er moet iemand komen die Viola ECHT op haar plaats zet. Ze is een hotelier. En een hele irritante die gasten niet wil hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Micky mag helemaal niet vetrekken
![]()
Van mij wel, samen met Violaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Micky mag helemaal niet vetrekken
![]()
Viool moet gewoon optyfen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze was goed, maar er moet iemand komen die Viola ECHT op haar plaats zet. Ze is een hotelier. En een hele irritante die gasten niet wil hebben.
Haar ouders hebben wel hun vakantie afgeblazen, dus zou zomaar kunnen iddquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:21 schreef Athalon het volgende:
Micky gaat sowieso weg, maar wie is de ander, ik gok op Kelly
Ik hoop het niet, Kelly is de enige die nog iets tegen Viola durft te zeggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:21 schreef Athalon het volgende:
Micky gaat sowieso weg, maar wie is de ander, ik gok op Kelly
Flugel is weg, TL nog niet gezien...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:22 schreef Bergie88 het volgende:
Is TL, Ripley of Flugeltje er nog??
De bewoners van BB5 kregen toch iets van 45 euro. Dit is voor het goede doel dus ik verwacht echt niet dat dat bedrag zo hoog zal liggen. Het lijkt mij zelfs dat ze er helemaal niets voor krijgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje:
Als de hoteliers 1500 EUR per dag krijgen om in het huis te zitten, wat ik net had gelezen in de SC (lijkt me te hoog hoor), dan draaien ze toch duizenden EUR's verlies per dag?
Ik las ergens dat ze 75 euro per week krijgen om daar te zitten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:27 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
De bewoners van BB5 kregen toch iets van 45 euro. Dit is voor het goede doel dus ik verwacht echt niet dat dat bedrag zo hoog zal liggen. Het lijkt mij zelfs dat ze er helemaal niets voor krijgen.
Volgens Flugeltje is de bron niet betrouwbaar Hierquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje:
Als de hoteliers 1500 EUR per dag krijgen om in het huis te zitten, wat ik net had gelezen in de SC (lijkt me te hoog hoor), dan draaien ze toch duizenden EUR's verlies per dag?
Smakelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff eten... tot later vanavond allemaal
Smakelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff eten... tot later vanavond allemaal
Micky? Waar?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Wat is die Micky toch een beeldschone vrouw
Live uitzendingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:41 schreef D.Rose het volgende:
vandaag moet er toch iemand uit?
Wanneer krijgen we te horen wie?
mijn oren verpesten met z'n kutcomputerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:39 schreef cuall het volgende:
Wat doet Bart toch de hele dag, ik heb tot nu toe nog weinig concrete dingen gehoord wat hij heeft geregeld. Hij zit daar wel steeds achter die computer en de telefoon, maar doet hij eigenlijk wel wat???
behalve interressant doen.........en achter Mickey aanlopen
![]()
heel stiekem is het misschien wel jammer als Viola eruit zou moeten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
Bij tvgids.nl weten ze wel wie eruit gaat vanavond
[afbeelding]
eet smaleijk cuall tot straksquote:
Tanjaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heel stiekum is het misschien wel jammer als Viola eruit zou moeten.
Ze zorgt nu wel voor de meeste spanningen en ergernis binnen het hotel
waar wacht je op?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:46 schreef Snaptnix het volgende:
* Snaptnix hoopt dat haar eten ook snel gebracht wordt![]()
Heb verdorie honger... Haat wachten als ik honger heb
Ik wacht op de chinees, maar was druk dus kon wel even duren zei ie alquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waar wacht je op?
en ja, eten, zover was ik al
Wat heb je besteld bij de Chinees?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wacht op de chinees, maar was druk dus kon wel even duren zei ie al![]()
Ik vind haar voor de rest niet overdreven dik/vet of zo. Vooral heel plaatselijk, ik zag haar net van opzij en het leek echt zo'n zwangere buik...... en dan precies dat 'vestje' er zo bij langs zoals zwangeren dat ook wel doen....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze is niet meer vruchtbaar, dus het is gewoon vet
onze chinees bezorgt niet onder de ¤25quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wacht op de chinees, maar was druk dus kon wel even duren zei ie al![]()
vast geen pizzaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat heb je besteld bij de Chinees?
ik zie de streams nu, en je hebt gelijk, zo loopt ze er idd bijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:52 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vind haar voor de rest niet overdreven dik/vet of zo. Vooral heel plaatselijk, ik zag haar net van opzij en het leek echt zo'n zwangere buik...... en dan precies dat 'vestje' er zo bij langs zoals zwangeren dat ook wel doen....![]()
eetsequote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:03 schreef D.Rose het volgende:
ik ga ff het diepvriesvak van de supermarkt plunderen om daarna de frituurpan te kunnen vullen
later
Helaas gaat dat half uur bij onze chinees niet op. Wacht dus maar braaf af, kan je anders doen he.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
onze chinees bezorgt niet onder de ¤25
na een half uur wachten is het gratis he
Anders ik welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:57 schreef riri het volgende:
Als dat maar goed gaat met Bart....volgens mij is hij verliefd
Lekkelquote:Heb een indische rijsttafel besteld trouwens Palm
Hoi allemaalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:14 schreef nachtzuster het volgende:
Toen ze buiten lagen hoorde ik Bart tegen Mickey zeggen "ben blij dat met Kelly de kogel door de kerk is"
Zou dat betekenen dat ze weggaat?
Nee ik schakel net pas in.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:16 schreef Mabelle het volgende:
Hoi... heeft iemand dat gesprek gevolgd in de tuin tussen Micky en Bart.
Hoorde hem vragen "excuses aanvaard?"waar ging dat over?
Daar ga ik wel vannuit... zou anders een slechte zaak zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoi allemaal
Als ze weggaat hoeven we niet te bellen.
zal trouwens de opbrengst van het bellen ook naar het goede doel gaan.
Hoorde ik ook ja, maar geen idee waar dat op sloeg.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:16 schreef Mabelle het volgende:
Hoi... heeft iemand dat gesprek gevolgd in de tuin tussen Micky en Bart.
Hoorde hem vragen "excuses aanvaard?"waar ging dat over?
Hopen dat de live uitzending een hoop goed maakt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:27 schreef Mabelle het volgende:
Ik word zooo moe van die streams... ik vind dit echt zo flauw!
Jij mag vaker komenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:38 schreef riri het volgende:
Zo....ze nemen me wel serieus blijkbaar....meteen weer beeld![]()
Ik zag hem in een flits voorbij komen net ja... maar was te laat mijn vinger... gelukkig is 'de duim' altijd paraatquote:
Dat zeg ik ook niet... al zal het doorgestoken kaart zijn. In dit geval gaat de opbrengst naar het rode kruis. En als je nu niet hoeft te sms-en, levert dat niks op nu.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:42 schreef Athalon het volgende:
En jij dacht dat het nog niet bekend was ?????????????????? die smsjes is niets meer dan geld innen, want men laat toch niet degen gaan die leven in de brouwerij brengt, ondanks dat de kijkers anders stemmen.
We krijgen wel een nieuwe bewoner! En een van de andere bewoners gaat dus samen met Kelly exit?quote:Zij zal vanavond vrijwillig het Hotel verlaten. Wie haar plaats als Hotelier inneemt ziet u vanavond in de liveshow.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zag hem in een flits voorbij komen net ja... maar was te laat mijn vinger... gelukkig is 'de duim' altijd paraat![]()
Tatjanaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jeetje. Ik hoop dat er een leuke gozer voor terug komt.![]()
Sorry verkeerd begrepen en rottig gelezenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet... al zal het doorgestoken kaart zijn. In dit geval gaat de opbrengst naar het rode kruis. En als je nu niet hoeft te sms-en, levert dat niks op nu.
Geeft nietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:48 schreef Athalon het volgende:
[..]
Sorry verkeerd begrepen en rottig gelezen![]()
ze zullen er wss niet rouwig om zijn als Kelly weg isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:53 schreef Athalon het volgende:
Heb je hem door, kelly in strijd met Monique over de was en iederéén zit met een lichte irritatie
Zit de nokiaman weer achter het raamquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zag hem in een flits voorbij komen net ja... maar was te laat mijn vinger... gelukkig is 'de duim' altijd paraat![]()
Ja, Kelly kreeg onterecht op haar donder van Monique.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:52 schreef riri het volgende:
Ze staan allemaal op ontplofmodus de bewoners![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zit de nokiaman weer achter het raam
voor alleen de wasmachine en de droger is er plaats genoegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat is dan toch geen plek waar de was ook nog gedaan kan worden![]()
![]()
Nou dan hij waarschijnlijk de enige keuze mogelijkheid.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:54 schreef Foreverblue het volgende:
John de Mol weer Omroepman van het Jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |