Volgens Flugeltje is de bron niet betrouwbaar Hierquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje:
Als de hoteliers 1500 EUR per dag krijgen om in het huis te zitten, wat ik net had gelezen in de SC (lijkt me te hoog hoor), dan draaien ze toch duizenden EUR's verlies per dag?
Smakelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff eten... tot later vanavond allemaal
Smakelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff eten... tot later vanavond allemaal
Micky? Waar?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Wat is die Micky toch een beeldschone vrouw
Live uitzendingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:41 schreef D.Rose het volgende:
vandaag moet er toch iemand uit?
Wanneer krijgen we te horen wie?
mijn oren verpesten met z'n kutcomputerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:39 schreef cuall het volgende:
Wat doet Bart toch de hele dag, ik heb tot nu toe nog weinig concrete dingen gehoord wat hij heeft geregeld. Hij zit daar wel steeds achter die computer en de telefoon, maar doet hij eigenlijk wel wat???
behalve interressant doen.........en achter Mickey aanlopen
![]()
heel stiekem is het misschien wel jammer als Viola eruit zou moeten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
Bij tvgids.nl weten ze wel wie eruit gaat vanavond
[afbeelding]
eet smaleijk cuall tot straksquote:
Tanjaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
heel stiekum is het misschien wel jammer als Viola eruit zou moeten.
Ze zorgt nu wel voor de meeste spanningen en ergernis binnen het hotel
waar wacht je op?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:46 schreef Snaptnix het volgende:
* Snaptnix hoopt dat haar eten ook snel gebracht wordt![]()
Heb verdorie honger... Haat wachten als ik honger heb
Ik wacht op de chinees, maar was druk dus kon wel even duren zei ie alquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waar wacht je op?
en ja, eten, zover was ik al
Wat heb je besteld bij de Chinees?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wacht op de chinees, maar was druk dus kon wel even duren zei ie al![]()
Ik vind haar voor de rest niet overdreven dik/vet of zo. Vooral heel plaatselijk, ik zag haar net van opzij en het leek echt zo'n zwangere buik...... en dan precies dat 'vestje' er zo bij langs zoals zwangeren dat ook wel doen....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ze is niet meer vruchtbaar, dus het is gewoon vet
onze chinees bezorgt niet onder de ¤25quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wacht op de chinees, maar was druk dus kon wel even duren zei ie al![]()
vast geen pizzaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat heb je besteld bij de Chinees?
ik zie de streams nu, en je hebt gelijk, zo loopt ze er idd bijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:52 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ik vind haar voor de rest niet overdreven dik/vet of zo. Vooral heel plaatselijk, ik zag haar net van opzij en het leek echt zo'n zwangere buik...... en dan precies dat 'vestje' er zo bij langs zoals zwangeren dat ook wel doen....![]()
eetsequote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:03 schreef D.Rose het volgende:
ik ga ff het diepvriesvak van de supermarkt plunderen om daarna de frituurpan te kunnen vullen
later
Helaas gaat dat half uur bij onze chinees niet op. Wacht dus maar braaf af, kan je anders doen he.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
onze chinees bezorgt niet onder de ¤25
na een half uur wachten is het gratis he
Anders ik welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:57 schreef riri het volgende:
Als dat maar goed gaat met Bart....volgens mij is hij verliefd
Lekkelquote:Heb een indische rijsttafel besteld trouwens Palm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |