Whahahahaha... doordenker zegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is dit geen sluikreclame voor michelin
[afbeelding]
ik heb ooit de motorola v 3690 gehad en heb er nog steeds trauma's vanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben er één aan het testen voor de Kijkshop
Maar ja, vanavond in ieder geval gratis SMS-sen naar BBH![]()
Er zit overigens precies ÉÉN ringtoon op![]()
Die niet om aan te horen is
Hier ook. Heb diverse uitstapjes gemaakt, met als grootste dieptepunt een NEC. Momenteel een Samsung. Maar dit is echt de laatste keer, volgende wordt gewoon weer een Nokia en daar blijf ik dan ook bij.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik heb ooit de motorola v 3690 gehad en heb er nog steeds trauma's van
het is zelfs zo erg geworden dat ik na bijna 9 telefoons ben afgestapt om geen nokia te kopen
Een romance met Bart zorgt voor veel promotie en mischien voor het Sabine ritueelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, Mickey moet vertrekken, ze heeft mij teveel sterallures![]()
Micky moet blijven, Micky is een topwijf.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, Mickey moet vertrekken, ze heeft mij teveel sterallures![]()
En vanavond gaat ze in spijkerbroek...... YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik moest even denken..... maar toen![]()
![]()
![]()
Worden die gemaakt in haar maat danquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En vanavond gaat ze in spijkerbroek...... YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Oh ik vind Mickey ook ok hoor, maar als Big Boss, blaast ze mij te hoog van de torenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Mickey = Oké
De uitslagen nog niet. Slechts de wedstrijden die gespeeld gaan worden.quote:
Het zijn ze idd, kan ajax en roda jc lezenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
De uitslagen nog niet. Slechts de wedstrijden die gespeeld gaan worden.
Dat weet ik wel zeker... maar waarover is onduidelijk... misschien dat ze het helemaal niet goed aanpakken en het nog voor geen meter loopt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:13 schreef cuall het volgende:
Monique was ook erg pissigOh ik denk echt dat ze op hun donder hebben gehad
![]()
![]()
Vanavond een Brabantse wedstrijd zie ik. PSV-RKC. Is het enige wat ik met moeite kan lezenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:14 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Het zijn ze idd, kan ajax en roda jc lezen
Klopt idd, hij wordt uitgezonden bij rtl5quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vanavond een Brabantse wedstrijd zie ik. PSV-RKC. Is het enige wat ik met moeite kan lezen
Je hebt Feyenoord - Roda JC in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:15 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vanavond een Brabantse wedstrijd zie ik. PSV-RKC. Is het enige wat ik met moeite kan lezen
Ze zei dat ze een spijkerbroek ging aantrekken, dus ik wil maat WL (WalRus) wel eens zienquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Worden die gemaakt in haar maat dan![]()
Ik hoop dat ze misschien de komende weken nog terug komt... maar dan als bb bewonerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:16 schreef cuall het volgende:
Mickey gaat echt vertrekken hoor luitjes en ik denk dat het voor het Mappa mondo huis goed is dat ze gaat![]()
Als medebewoonster zal ik haar gaan missen![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:16 schreef cuall het volgende:
Mickey gaat echt vertrekken hoor luitjes, en ik denk dat het voor het Mappa mondo huis goed is dat ze gaat![]()
Als medebewoonster zal ik haar gaan missen![]()
Nou dat het niet goed loopt is zeker niet de schuld van Monique.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker... maar waarover is onduidelijk... misschien dat ze het helemaal niet goed aanpakken en het nog voor geen meter loopt.
Nee daar is er voornamelijk 1 schuldig aan. Die achterlijke asociale zeekoequote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dat het niet goed loopt is zeker niet de schuld van Monique.![]()
Ze was goed, maar er moet iemand komen die Viola ECHT op haar plaats zet. Ze is een hotelier. En een hele irritante die gasten niet wil hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Micky mag helemaal niet vetrekken
![]()
Van mij wel, samen met Violaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Micky mag helemaal niet vetrekken
![]()
Viool moet gewoon optyfen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze was goed, maar er moet iemand komen die Viola ECHT op haar plaats zet. Ze is een hotelier. En een hele irritante die gasten niet wil hebben.
Haar ouders hebben wel hun vakantie afgeblazen, dus zou zomaar kunnen iddquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:21 schreef Athalon het volgende:
Micky gaat sowieso weg, maar wie is de ander, ik gok op Kelly
Ik hoop het niet, Kelly is de enige die nog iets tegen Viola durft te zeggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:21 schreef Athalon het volgende:
Micky gaat sowieso weg, maar wie is de ander, ik gok op Kelly
Flugel is weg, TL nog niet gezien...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:22 schreef Bergie88 het volgende:
Is TL, Ripley of Flugeltje er nog??
De bewoners van BB5 kregen toch iets van 45 euro. Dit is voor het goede doel dus ik verwacht echt niet dat dat bedrag zo hoog zal liggen. Het lijkt mij zelfs dat ze er helemaal niets voor krijgen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje:
Als de hoteliers 1500 EUR per dag krijgen om in het huis te zitten, wat ik net had gelezen in de SC (lijkt me te hoog hoor), dan draaien ze toch duizenden EUR's verlies per dag?
Ik las ergens dat ze 75 euro per week krijgen om daar te zitten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:27 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
De bewoners van BB5 kregen toch iets van 45 euro. Dit is voor het goede doel dus ik verwacht echt niet dat dat bedrag zo hoog zal liggen. Het lijkt mij zelfs dat ze er helemaal niets voor krijgen.
Volgens Flugeltje is de bron niet betrouwbaar Hierquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje:
Als de hoteliers 1500 EUR per dag krijgen om in het huis te zitten, wat ik net had gelezen in de SC (lijkt me te hoog hoor), dan draaien ze toch duizenden EUR's verlies per dag?
Smakelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff eten... tot later vanavond allemaal
Smakelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff eten... tot later vanavond allemaal
Micky? Waar?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Wat is die Micky toch een beeldschone vrouw
Live uitzendingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:41 schreef D.Rose het volgende:
vandaag moet er toch iemand uit?
Wanneer krijgen we te horen wie?
mijn oren verpesten met z'n kutcomputerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:39 schreef cuall het volgende:
Wat doet Bart toch de hele dag, ik heb tot nu toe nog weinig concrete dingen gehoord wat hij heeft geregeld. Hij zit daar wel steeds achter die computer en de telefoon, maar doet hij eigenlijk wel wat???
behalve interressant doen.........en achter Mickey aanlopen
![]()
heel stiekem is het misschien wel jammer als Viola eruit zou moeten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
Bij tvgids.nl weten ze wel wie eruit gaat vanavond
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |