Volgens Flugeltje is de bron niet betrouwbaar Hierquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:25 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje:
Als de hoteliers 1500 EUR per dag krijgen om in het huis te zitten, wat ik net had gelezen in de SC (lijkt me te hoog hoor), dan draaien ze toch duizenden EUR's verlies per dag?
Smakelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff eten... tot later vanavond allemaal
Smakelijkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff eten... tot later vanavond allemaal
Micky? Waar?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:34 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Wat is die Micky toch een beeldschone vrouw
Live uitzendingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:41 schreef D.Rose het volgende:
vandaag moet er toch iemand uit?
Wanneer krijgen we te horen wie?
mijn oren verpesten met z'n kutcomputerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:39 schreef cuall het volgende:
Wat doet Bart toch de hele dag, ik heb tot nu toe nog weinig concrete dingen gehoord wat hij heeft geregeld. Hij zit daar wel steeds achter die computer en de telefoon, maar doet hij eigenlijk wel wat???
behalve interressant doen.........en achter Mickey aanlopen
![]()
heel stiekem is het misschien wel jammer als Viola eruit zou moeten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
Bij tvgids.nl weten ze wel wie eruit gaat vanavond
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |