Vooral die slotact maakt me benieuwd...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Klinkt erg leuk iig, je zal je vast en zeker beter vermaken vanavond als wij
Verstuurt naar bewoners@endemol.nlquote:
Dank u kamaradski Gastquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Gute arbeid, Kameraad Immer Blauw
Zeker een uur.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:40 schreef flugeltje het volgende:
Het wordt zo wel heel erg met die streams hoor... Hoe lang staan ze nu al op censuur?
Guus heeft vanavond een optreden in Kerkrade, Froger in Beverwijk. Die dus iig niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vooral die slotact maakt me benieuwd...
Fransje, Froger, Meeuwis... Wie o wie???
Gewoon jezelf zijn en lekker simpel doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Daar ging het niet omKunnen zeker héle leuke feestjes zijn, maar ik ben vooraf dan vaak wel nerveus. daar heb ik geen last van als ik naar een feestje ga van bekenden.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Guus heeft vanavond een optreden in Kerkrade, Froger in Beverwijk. Die dus iig niet.
Bij Borsato en Bauer staat er niets in de agenda
En dat word ws. tot dik in de avond zo, reken maarquote:
Wij hadden Bauer bij een personeelsfeestje (mini cruise) aan boord. Heb zelden zo gelachen op een feestje als toen. Betrekt er op dat moment werkelijk iedereen bij en doet gezellig meequote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Zo kun je het natuurlijk ook uitvinden...
Ik hou helemaal niet van Bauer, maar ik denk dat zo'n optreden best leuk zal zijn
Enne Borsato komt denk ik niet meer op dat tijdstip...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:41 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien niet helemaal relevant maar als je hier even een kijkje neemt, je selecteert "bloopers" en dan het 2e fragmentje van boven, tekent het precies de dictatuur die er ook heerst bij HBB
Ik hoop dus niet op Viola... Wil mezelf graag nog wat langer aan haar ergeren...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:44 schreef Foreverblue het volgende:
ik ga vanavond eens proberen die liveshow te kijken.
Wil toch wel weten wie er uit moet... iedereen hoopt viola... maar ik denk dat het kelly of frank wordt
Ja ik ga vanavond voor het eerst kijken, als ik het dan niks vind dan blijft het bij die keerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:44 schreef Foreverblue het volgende:
Wil toch wel weten wie er uit moet... iedereen hoopt viola... maar ik denk dat het kelly of frank wordt
Dat is dus precies wat ik leuk aan 'm vind.... Als ie er is wil ik natuurlijk ook met 'm op de foto.. Dat snap je welquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wij hadden Bauer bij een personeelsfeestje (mini cruise) aan boord. Heb zelden zo gelachen op een feestje als toen. Betrekt er op dat moment werkelijk iedereen bij en doet gezellig mee![]()
Het werkt wel iets anders als met de reguliere BB natuurlijk, dus dat nu de streams potdicht zitten begrijp ik dan weer wel, ze willen natuurlijk wel knallende kijkcijfers vanavondquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:44 schreef Foreverblue het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |